فیلم‌ های پیشنهادی نوروز که حتما باید ببینید

بدیهی است که تماشای فیلم‌های هیجان‌انگیز به یکی از بهترین تفریحات نوروزی برای ایرانیان تبدیل شده است. ما در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به معرفی لیست فیلم های پیشنهادی نوروز برای روزهای پیش رو پرداخته‌ایم.

خرید اکانت پریمیوم سایت های فیلم و سریال خارجی مانند اچ بی او مکس و نتفلیکس و موارد مشابه بهترین روش برای دسترسی به فیلم‌های مشهور جهانی است. در صورت عدم برخورداری از اشتراک این سرویس‌ها می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند انارگیفت کمک بگیرید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

معرفی فیلم های پیشنهادی نوروز

در زیر ۹ مورد از فیلم‌های هیجان‌انگیز را برای شما معرفی کرده‌ایم تا بدون نیاز به صرف زمان برای جستجو در میان لیست گسترده عناوین فیلم و سریال، از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

رستگاری در شاوشنگ 1994

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه

کارگردان: فرانک دارابونت

ژانر: درام

بازیگران: تام رابینز، مورگان فریمن و باب گانتون

رستگاری در شاوشنگ یکی از فیلم های پیشنهادی نوروز
رستگاری در شاوشنگ یکی از فیلم های پیشنهادی نوروز

رستگاری در شاوشنگ بر اساس رمانی با همین نام نوشته شده است. این فیلم محصول سال ۱۹۹۴ کشور آمریکا است و داستان زندگی دو زندانی را روایت می‌کند که در زندان با یکدیگر همکاری جدیدی را شروع می‌کنند.

این فیلم از طرف منتقدان زیادی تشویق شد و به خاطر بازی هیجان‌انگیز تام رابینز و مورگان فریمن مورد تحسین قرار گرفت.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

Another Round (یک دور دیگر)

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

کارگردان: توماس وینتربرگ

ژانر: کمدی-درام

بازیگران: مادس میکلسلن، توماس بو لارسن و مگنوس میلنگ

معرفی فیلم Another Round برای نوروز
معرفی فیلم Another Round برای نوروز

یک دور دیگر فیلمی مشترک میان سه کشور دانمارک، هلند و سوئد است که در سال ۲۰۲۰ در ژانر کمدی ساخته شد.

داستان فیلم ۴ معلم را نمایش می‌دهد که با دانش‌آموزانی کار می‌کنند که احساس افسردگی می‌کنند و زندگی را کسل کننده می‌بینند. هر یک از این ۴ معلم اتفاقاتی را تجربه می‌کنند که ماهیت کلی فیلم را شکل می‌دهند.

این فیلم در ۹۳امین دوره آکادمی اواردز، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و علاوه بر موفقیت‌های بسیاری که به دست آورده، در جشنواره های مختلفی نیز کاندید شده است؛ بنابراین می‌تواند در لیست فیلم‌ های پیشنهادی نوروز برای شما عزیزان قرار گیرد.

PK

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

کارگردان: رجومار هیرانی

ژانر: کمدی-درام

بازیگران: امیر خان، آنوشکا شارما و سانجی دات

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

فیلم بالیوودی PK در میان فیلم های پیشنهادی نوروز
فیلم بالیوودی PK در میان فیلم های پیشنهادی نوروز

یک فیلم هندی زبان که در سال 2014 ساخته شد. این فیلم به عنوان اولین فیلم بالیوودی بود که فیلمبرداری آن در بلژیک انجام شد.

داستان فیلم، زندگی یک موجود بیگانه را به تصویر در می‌آورد که در زمین فرود می‌آید و دستگاه ارتباطی با سیاره خود را گم می‌کند. در همین حین با یک خبرنگار آشنا می‌شود و برای پیدا کردن آن دستگاه، سؤالاتی کودکانه مطرح می‌کند. این سؤالات باعث ایجاد چالش در کشور می‌شود و به جذابیت فیلم افزوده است.

Nomadland

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

کارگردان: کلوئه ژائو

ژانر: درام

بازیگران: لیندا می، دیوید استرایرن و فرانسیز مک دورمند

Nomadland از فیلم های جذاب برای تعطیلات نوروز
Nomadland از فیلم های جذاب برای تعطیلات نوروز

Nomadland فیلمی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۰ ساخته شد. این فیلم بر اساس یک کتاب غیرداستانی نوشته شده در سال ۲۰۱۷ شکل گرفت.

داستان فیلم زندگی یک زن بیوه را نشان می‌دهد که با ون خود به صورت عشایری قصد دارد به ایالات متحده سفر کند. در این مسیر با مردم عشایر دیگری نیز آشنا می‌شود و روابط آن‌ها فیلم را می‌سازد.

در معرفی فیلم مذکور باید گفت که این فیلم با شرکت در جشنواره ونیز در سال ۲۰۲۰ توانست جایزه شیر طلایی را به دست آورد. همچنین به عنوان یکی از بهترین آثار سینمایی سال شناخته شد و در میان فیلم‌ های پیشنهادی نوروز، از جانب ما به شما معرفی می‌شود.

The Father

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

کارگردان: فلورین زلر

ژانر: درام-روانشناختی

بازیگران: آنتونی هاپکینز، اولیویا کلمن و مارک گتیس

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

فیلم پدر در لیست فیلم های پیشنهادی نوروز
فیلم پدر در لیست فیلم های پیشنهادی نوروز

فیلم پدر یک فیلم مشترک بریتانیایی – فرانسوی است که در سال ۲۰۲۰ ساخته شد. این فیلم اولین کارگردانی فلورین زلر بود.

فیلم مذکور زندگی مردی سالخورده که با زوال عقل دست و پنجه نرم می‌کند را به تصویر کشیده است و چالش‌هایی که افراد در ارتباط با این فرد تجربه می‌کنند، باعث جذابیت دوچندان فیلم شده است.

منتقدان این فیلم را به خاطر بازی هاپکینز و کلمن مورد تحسین قرار داده‌اند و همچنین داستان آن که نمایش‌دهنده نحوه برخورد افراد با زوال عقل در کهنسالی است را ستوده‌اند.

Me before You

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

کارگردان: تئا شاروک

ژانر: رمانتیک-درام

بازیگران: امیلیا کلارک، سام کلفلین و جنت مک تایر

فیلم Me Before You تولید سال ۲۰۱۶
فیلم Me Before You تولید سال ۲۰۱۶

اولین کارگردانی تئا شاروک در این فیلم شکل گرفت. فیلم مذکور در مکان‌های تاریخی انگلستان فیلمبرداری شد و در نهایت در ژوئن ۲۰۱۶ منتشر شد. فیلم من پیش از تو در میان فیلم های پیشنهادی نوروز گنجانده شده است تا علاوه بر این که شما را ساعاتی به انگلستان باستان می‌برد، بتوانید مسائل مربوط به رابطه‌ای عاشقانه را دنبال کنید.

داستان فیلم زندگی دختری را نشان می‌دهد که در زمان پرستاری از یک مرد جوان، به او علاقمند می‌شود و به دلیل این که چنین رابطه‌ای بعید به نظر می‌رسد، فیلم در سبک دراماتیک شناخته می‌شود.

در مسابقات جوایز مردمی توانست بهترین جایزه فیلم درام را کسب کند. این فیلم با بودجه تقریبی ۲۰ میلیون دلاری توانست به تنهایی در آمریکای شمالی به درآمد ۵۶.۲ میلیون دلاری دست پیدا کند و این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت بالای این فیلم است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

What happened to Monday

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۳ دقیقه

کارگردان: تامی ویرکولا

ژانر: اکشن-جنایی-تخیلی

بازیگران: نومی رپیز، گلن کلوز و ویلم دافو

What happened to Monday در میان فیلم های پیشنهادی نوروز
What happened to Monday در میان فیلم های پیشنهادی نوروز

فیلم What happened to Monday در بسیاری از کشورها با عنوان Seven Sisters شناخته می‌شود. این فیلم در سال ۲۰۱۷ تولید و در ابتدا در اروپا و آسیا به صورت تئاتر منتشر شد، اما Netflix آن را در سال ۲۰۱۷ و در ایالات متحده، انگلستان و آمریکای لاتین برای مشترکین خود پخش کرد.

این فیلم دورانی را روایت می‌کند که به خاطر افزایش بیش از حد جمعیت، خانواده‌ها ناچار به داشتن یک فرزند هستند و در مسیر تحقق این خواسته، چالش‌ها و مشکلاتی در خانواده‌ها رخ می‌دهد که بر مضمون جنایی – اکشن این فیلم افزوده است.

The Dictator

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

کارگردان: لری چارلز

ژانر: کمدی

بازیگران: ساچا بارون کوهن، آنا فریس و جان سی ریلی

فیلم دیکتاتور تولید 2012
فیلم دیکتاتور تولید 2012

فیلم دیکتاتور یک فیلم کمدی – سیاسی است که در سال ۲۰۱۲ تولید شده و به عنوان یکی از فیلم‌ های پیشنهادی نوروز به شما معرفی می‌شود. گفته شده که شخصیت دیکتاتور حاضر در فیلم از دیکتاتورهای جهان واقعی مانند کیم جونگ ایل، ادی امین و قذافی الهام گرفته شده است.

فیلم داستان زندگی یک دیکتاتور را به تصویر می‌کشد که تمام تلاش خود را می‌کند تا دموکراسی به کشور تحت سلطه او وارد نشود. اقدامات این دیکتاتور برای حفظ سیاست خود، در قالب چالش‌ها و سلطه‌گری‌هایی در فیلم به تصویر در آمده است.

منتقدان نظرات متفاوتی در مورد این فیلم داشته‌اند. دیکتاتور در مسابقات ASCAP Film and Television Music Awards سال ۲۰۱۳، توانست جایزه‌ای را از آن خود کند.

The mask

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

کارگردان: چاک راسل

ژانر: کمدی-اکشن-جنایی

بازیگران: جیم کری، کامرون دیاز و پیتر ریگرت

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

فیلم ماسک با کارگردانی چاک راسل
فیلم ماسک با کارگردانی چاک راسل

فیلم ماسک ساخته سال ۱۹۹۴ کشور آمریکا است. کری با بازی در این فیلم به بهترین بازیگر دهه ۱۹۹۰ تبدیل شد. یک دنباله مستقل از این فیلم به نام پسر ماسک در سال 2005 منتشر شد که در باکس آفیس به شهرت رسید.

این فیلم داستان زندگی یک کارمند بانک را روایت می‌کند که پس از پیدا کردن ماسکی چوبی و سبز رنگ، با بر چهره گذاشتن آن به یک شخصیت متفاوت تبدیل می‌شود و هر زمان که بخواهد می‌تواند با برداشتن ماسک از روی صورت خود، به همان کارمند ساده بانک تبدیل شود. او در بسیاری از اوقات برای رسیدن به خواسته‌های خود از این ماسک سوء استفاده می‌کند.

این فیلم با بودجه حدود ۲۳ میلیون دلاری توانست به میزان ۳۵۱ میلیون دلار درآمد داشته باشد که نشان‌دهنده موفقیت فوق‌العاده آن است. همچنین تاکنون توانسته است به ۶ جایزه در مسابقات مختلف دست یابد.

حالا که با فیلم های پیشنهادی نوروز آشنا شدید، بهتر است برای شناخت بهترین فیلم‌های ایرانی نتفلیکس به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

اگر شما نیز فیلمی می‌شناسید که می‌تواند اوقات خوبی را در نوروز پیش رو فراهم کند در بخش نظرات برای ما بنویسید. منتظر کامنت‌های شما عزیزان هستیم.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید