آموزش خرید اکانت تلگرام پریمیوم با ارز تون کوین

در حال حاضر می‌توان گفت که تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان در ایران است و از زمان اضافه کردن قابلیت استوری، بسیاری از کاربران قصد خرید اکانت تلگرام پریمیوم را دارند. همان‌طور که می‌دانید به دلیل تحریم‌ها امکان تبدیل مستقیم شماره‌های ایران به نسخه پریمیوم وجود ندارد، اما راه‌های دیگری برای خرید اشتراک پریمیوم تلگرام در ایران وجود دارد.

یکی از آن‌ها خرید اکانت تلگرام پریمیوم از انارگیفت است. این یک روش مطمئن و ساده برای همه است. روش دیگر که در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم خرید اکانت Telegram Premium با ارز تون کوین است که واسطه تلگرام شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مراحل روش دوم آشنا کنیم.

تلگرام پریمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم چیست؟
تلگرام پریمیوم چیست؟

سال‌هاست که تلگرام خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در حال حاضر نیز کاربران زیادی با استفاده از این قابلیت‌ها به ارتباط با دیگران، آموزش یا کسب و کار مشغول هستند. حال این شرکت با تمرکز بر ارائه تجربه کاربری بهتر، نسخه پریمیوم تلگرام را عرضه کرده است که ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد.

Telegram Premium به موفقیت این برنامه کمک کرده است و شاهد هستیم که در بروزرسانی‌های خود به ویژگی‌های برتر نسخه پولی خود اضافه می‌کند.

ویژگی‌های تلگرام پریمیوم

با خرید اکانت تلگرام پریمیوم، قابلیت‌های ممتاز زیر برای شما فعال خواهد شد:

  • کاهش دو برابری محدودیت‌ها
  • حذف تبلیغات آزاردهنده
  • افزایش سرعت دانلودها
  • افزایش امکان آپلودها تا 4GB
  • امکان واکنش‌های خاص
  • تصویر پروفایل متحرک
  • ایموجی‌های سفارشی
  • امکان تبدیل صدا به متن در پیام‌های ویدئویی
  • امکان ترجمه متن به صورت لحظه‌ای
  • استفاده از ویژگی استوری
  • مدیریت پیشرفته چت‌ها
  • تنظیمات حریم خصوصی برای چت‌های صوتی
  • اضافه کردن برچسب‌های ویژه به پروفایل برای مشخص بودن نسخه پریمیوم
  • امکان تغییر و سفارشی‌سازی لوگوی تلگرام
  • امکان ساخت بیوگرافی طولانی و افزودن لینک به آن

تن کوین چیست؟

تن کوین چیست؟
تن کوین چیست؟

Toncoin ارز دیجیتال بومی شبکه The Open Network است که طراحی و توسعه این شبکه بر عهده تلگرام است. این توکن از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند و عرضه آن با تورم کمی در سال عرضه می‌شود. مهم‌ترین هدف تن کوین این است که استفاده از آن تا حد امکان برای کاربران نهایی ساده باشد.

شبکه اپن نتورک که به اختصار تن TON نامیده می‌شود یک شبکه باز است و یک بلاک چین جامعه محور و منحصر به‌فرد به حساب می‌آید.

وجه تمایز آن با سایر شبکه‌ها، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالای آن و سازگاری با محیط زیست است. یکی از خدمات این شبکه این است که برنامه‌ها و خدماتی که روی بلاک چین تن اجرا می‌شوند، می‌توانند پرداخت‌های خود را با Toncoin انجام دهند.

آموزش خرید اکانت تلگرام پریمیوم با ارز تون کوین

خرید اکانت تلگرام پریمیوم با ارز تون کوین
خرید اکانت تلگرام پریمیوم با ارز تون کوین

حال که با تن کوین آشنا شدید وقت آن است که به معرفی مراحل خرید تن کوین و سپس خرید اکانت تلگرام پریمیوم بپردازیم.

روند کلی کار به این صورت است که ابتدا باید در کیف پول ارز دیجیتال تن کوین که Tonkeep نامیده می‌شود یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و سپس آن را با تن کوین شارژ کنید و در انتها از طریق سایت Fragment برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم اقدام نمایید. 

ساخت حساب کاربری در کیف پول تن کیپ

همان‌طور که گفتیم Tonkeep یک کیف پول است که توسط تلگرام توسعه یافته و از طریق آن می‌توانید به دریافت، ارسال و ذخیره ارز دیجیتال تن کوین بپردازید. برای دانلود و نصب آن باید به وبسایت رسمی Tonkeep رفته و نسخه مورد نظر خود که مخصوص تلفن همراه(اندورید یا آی او اس) یا مرورگر وب است را دانلود کنید. بهتر است نسخه موبایل را دانلود کنید، زیرا برای اسکن چند QR Code در مراحل بعد به موبایل خود نیاز دارید.

  1. پس از نصب کیف پول، روی دکمه Get started ضربه بزنید.
روی دکمه Get started ضربه بزنید
روی دکمه Get started ضربه بزنید

اگر حساب کاربری در تن کیپ ندارید، روی گزینه Create new wallet و اگر از قبل یک حساب کاربری برای خود ساخته‌اید برای ورود، روی گزینه Import existing wallet ضربه بزنید.

  1. با انتخاب گزینه اول و ساخت حساب کاربری از شما خواسته می‌شود تا عبارات بازیابی خود را به دقت یادداشت کنید. پس از یادداشت 24 گزینه بازیابی(به ترتیب شماره)، روی continue ضربه بزنید.
گزینه های بازیابی را یادداشت کنید
گزینه های بازیابی را یادداشت کنید
  1. در این مرحله باید سه مورد از گزینه‌های بازیابی را وارد کنید. سپس روی continue کلیک کنید.
سه مورد از گزینه های بازیابی را وارد کنید
سه مورد از گزینه های بازیابی را وارد کنید
  1. حال برای اکانت خود یک رمز عبوز 6 رقمی که شامل حروف و اعداد و سمبل‌ها است، وارد کنید.
یک رمز عبور 6 رقمی بسازید
یک رمز عبور 6 رقمی بسازید

 به این صورت کیف پول شما فعال شده و می‌توانید ادامه مراحل خرید اشتراک تلگرام پریمیوم را دنبال کنید.

خرید تن کوین برای تلگرام پریمیوم

در این مرحله باید از طریق یک صرافی معتبر ارز دیجیتال، برای خرید تن کوین اقدام کنید.

  1. وارد حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال مورد نظر شوید.
  2. در زمان نوشتن این مقاله قیمت ارز دیجیتال تن کوین 6/13 دلار است. خرید اکانت تلگرام پریمیوم نیز در پلن‌های 3 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه امکان‌پذیر است، پس باید به میزان پلن مورد نظر خود تن کوین خریداری کنید.
  3. حال به قسمت برداشت از حساب کاربری صرافی بروید و تمام موجودی تن کوین خود را به آدرس تن کیپ شخصی منتقل کنید. برای این کار در کیف پول، روی گزینه Receive رفته و آدرس داده شده را در قسمت آدرس دریافت کننده صرافی وارد کنید.
موجودی تن کوین خود را به آدرس تن کیپ خود منتقل کنید
موجودی تن کوین خود را به آدرس تن کیپ خود منتقل کنید

به این صورت، تن کوین‌های خریداری شده خود را به کیف پول تن کیپ خود منتقل کرده و می‌توانید برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم اقدام کنید.

خرید اشتراک پریمیوم تلگرام

  1. برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم باید وارد سایت fragment.com شده، روی گزینه Connect Ton ضربه بزنید تا کیف پول تن کوین شما به سایت متصل شود.
وارد سایت فراگمنت شوید
وارد سایت فراگمنت شوید
  1. در این مرحله یک QR Code ظاهر می‌شود که باید از طریق تن کیپ آن را اسکن کرده و روی Connect wallet ضربه بزنید تا اتصال برقرار شود.
روی Connect wallet ضربه بزنید
روی Connect wallet ضربه بزنید
  1. به این صورت تن کیپ شما به سایت فراگمنت متصل شده و آدرس کیف پول شما ظاهر می‌شود.
  2. حال باید اکانت تلگرام خود را به سایت متصل کنید. برای این کار روی گزینه Connect Telegram ضربه بزنید.
  3. در این مرحله باید شماره تلفن تلگرام خود را وارد کرده و پیام دریافتی از تلگرام را تایید نمایید. به این صورت، اکانت تلگرام شما به سایت فراگمنت متصل خواهد شد.
شماره تلگرام خود را برای اتصال به سایت فراگمنت وارد کنید
شماره تلگرام خود را برای اتصال به سایت فراگمنت وارد کنید
  1. روی Telegram Premium در بالا ضربه بزنید. در این جا باید حسابی را که می‌خواهید تلگرام پریمیوم را برای آن فعال کنید، وارد کرده و یکی از پلن‌های اشتراکی 3 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه را انتخاب کنید.
  2. برای خرید اشتراک روی حساب کاربری خود، روی buy for myself کلیک کنید.
پلن اشتراک تلگرام پریمیوم مورد نظر خود را انتخاب کنید
پلن اشتراک تلگرام پریمیوم مورد نظر خود را انتخاب کنید
  1. روی Gift Telegram Premium ضربه بزنید. QR Code ظاهر شده را با تن کیپ اسکن کنید.

به عبارتی، این آخرین مرحله است و اگر تن کوین را به میزان لازم به کیف پول خود منتقل نکرده باشید، با اخطار عدم موجودی روبه‌رو شده و پرداخت نهایی انجام نمی‌شود. اگر در تن کیپ خود به مقدار لازم تن کوین داشته باشید عملیات پرداخت با موفقیت انجام خواهد شد.

به این صورت تلگرام شما به نسخه پریمیوم ارتقا یافته و می‌توانید از ویژگی‌های برتر آن نهایت استفاده را ببرید.

تلگرام خود را ارتقاء دهید

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم با ارز تن کوین از آن استفاده کنید. بدون شک هر روز به تعداد کاربران نسخه پریمیوم تلگرام افزوده خواهد شد. شما هم می‌توانید تلگرام خود را از این روش به نسخه پریمیوم تبدیل کنید و هم از طریق سایت‌ انارگیفت برای خرید اشتراک پریمیوم تلگرام اقدام نمایید. در مطلبی دیگر به معرفی جامع اکانت تلگرام پریمیوم و قابلیت‌های ویژه آن پرداخته‌ایم. برای مطالعه آن روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید