اشتراک اپل وان چیست؟ هر چیزی که لازم است بدانید

بدون شک اشتراک اپل وان یکی از کاربردی‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین سرویس‌های اشتراکی اپل تاکنون به شمار می‌رود. در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با هر آن‌چه که باید در مورد Apple One بدانید آشنا کنیم.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

 

اشتراک اپل وان چیست؟

اشتراک اپل وان چیست؟
اشتراک اپل وان چیست؟

Apple One باندل اشتراکی سرویس‌های مختلف اپل است که برای سهولت هر چه بیشتر و ارائه خدمات بیشتر توسط اپل ارائه شده است. با خرید اشتراک اپل وان از انارگیفت می‌توانید با پرداخت یک‌ بار هزینه، از سرویس‌های اشتراکی مختلف اپل به طور همزمان استفاده کنید.

با استفاده از اشتراک اپل وان می‌توانید از سرویس‌های اپل که شامل اپل موزیک، اپل آرکید، اپل فیتنس پلاس، اپل تی وی، اپل موزیک و فضای ذخیره‌سازی آیکلود است، با هزینه‌ای کمتر از خرید اشتراک جداگانه آن‌ها استفاده کنید.

به این صورت اگر به موسیقی و ورزش علاقمند هستید و در عین حال می‌خواهید به بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشید، همچنین فضای ذخیره‌سازی ابری بیشتری در اختیار داشته باشید، اشتراک اپل وان به‌ کمک شما خواهد آمد.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

اپل وان چه سرویس‌هایی را ارائه می‌دهد؟

اپل وان چه سرویس‌هایی را ارائه می‌دهد؟
اپل وان چه سرویس‌هایی را ارائه می‌دهد؟

در ادامه به معرفی سرویس‌های زیر مجموعه اشتراک اپل وان می‌پردازیم:

  • Apple Music: اپل موزیک سرویس استریم موسیقی شرکت اپل است و با استفاده از آن به یکی از بزرگ‌ترین آرشیوهای موسیقی جهان و پلی لیست‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، از خدمات دیگری مانند دسترسی به ایستگاه‌های رادیوئی، انواع پادکست و موزیک ویدئو، نمایش متن موسیقی و امکان دانلود و استفاده آفلاین بهره‌مند می‌شوید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

  • + Apple TV: اپل تی وی پلاس سرویس استریم فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی اپل است که شامل عناوین اورجینال و اختصاصی اپل نیز می‌باشد. همچنین می‌توانید فیلم‌ها را دانلود و در حالت آفلاین تماشا کنید.
  • Apple Arcade: اپل آرکید که بهترین اشتراک برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری است و شامل مجموعه‌ای از بازی‌های اختصاصی اپل است. شما می‌توانید در دستگاه‌های مختلف اپل مانند آیفون، آیپد، مک یا اپل تی وی بدون هرگونه تبلیغات و یا خریدهای درون برنامه‌ای به انجام بازی‌های سرویس اپل آرکید بپردازید.
  • + Apple Fitness: اگر علاقمند به ورزش هستید، اما زمان کافی برای رفتن به کلاس‌های ورزشی را ندارید، با استفاده از سرویس اپل فیتنس پلاس می‌توانید در هر کجا که هستید و با هر امکاناتی، زیر نظر بهترین مربیان ورزشی به انجام تمرینات ورزشی مورد نظر خود بپردازید.
  • Apple News+: از طریق اشتراک اپل نیوز پلاس به آرشیو نشریات و مجلات بین‌المللی و مطرح جهان دسترسی کامل خواهید داشت.
  • فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud: آیکلود یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سرویس‌ها و خدمات اپل است. شما می‌توانید از اطلاعات دستگاه‌های مختلف اپلی خود در این فضای ابری بک آپ گرفته و یا تصاویر، ویدئوها، اسناد و … خود را در فضایی امن ذخیره کنید و دیگر نگران پر شدن حافظه دیوایس اپلی خود نباشید.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

 

پلن‌های اشتراک اپل وان کدامند؟

پلن‌های اشتراک اپل وان کدامند؟
پلن‌های اشتراک اپل وان کدامند؟

در حال حاضر می‌توانید اشتراک Apple One را در سه پلن و با خدمات کمی متفاوت دریافت کنید:

  • پلن Individual-انفرادی: این پلن کلاسیک‌ترین گزینه و مخصوص استفاده یک فرد می‌باشد و با استفاده از یک حساب کاربری می‌توانید از سرویس‌های زیر بهره‌مند شوید:

اپل موزیک، اپل آرکید، اپل TV پلاس به‌علاوه 50GB فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud

  • پلن Family-فمیلی: مشترک این پلن با یک حساب کاربری، می‌تواند به‌طور همزمان و همراه با 5 نفر دیگر از خدمات زیر بهره‌مند شود:

اپل موزیک، اپل آرکید، اپل TV پلاس به‌علاوه 200GB فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud

  • پلن Premier-پریمیر: کامل‌ترین پلن اشتراکی اپل وان پریمیر است. با خرید این اشتراک می‌توانید به همراه 5 نفر دیگر به کامل‌ترین خدمات دسترسی داشته باشید:

اپل موزیک پلاس، اپل آرکید، اپل TV پلاس، اپل فیتنس، اپل نیوز پلاس به‌علاوه 2TB فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud.

برای استفاده از اشتراک اپل وان تنها به یک اپل آیدی و یک دستگاه اپلی نیاز دارید. در عین حال اگر چندین دستگاه اپل را با هم ادغام کرده‌‌اید، می‌توانید از اپل وان در همه آن‌ها استفاده کنید. با خرید اشتراک Apple One دیگر نیازی به خرید جداگانه سرویس‌های اپل ندارید و هزینه پرداختی آن نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

 

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید گیفت کارت فری فایر، خرید یوسی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید