مقایسه نسخه رایگان و اشتراک پریمیوم Calm؛ آیا این سرویس ارزش هزینه کردن دارد؟

اپلیکیشن Calm با کسب یک و نیم میلیون امتیاز 5 ستاره به عنوان برترین برنامه مدیتیشن و آرامش شناخته شده است. آیا این برنامه برای شما نیز مناسب است؟ نسخه رایگان بهتر است یا نسخه پولی؟ در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا به مقایسه نسخه رایگان و اشتراک پریمیوم Calm بپردازیم و در نتیجه بیشتر با خدمات و قابلیت‌های این سرویس آشنا شویم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

 

Calm چه ویژگی‌های رایگانی را ارائه می‌دهد؟

مدیتیشن‌ها

مدیتیشن‌های نسخه رایگان کالم
مدیتیشن‌های نسخه رایگان کالم

در ابتدا چندین ابزار مراقبه در برنامه کالم به‌صورت رایگان وجود دارد. از منوی Discover به قسمت Meditation بروید. حال گزینه Less Guidance را انتخاب کنید. با این ویژگی می‌توانید تایمری برای زمان مدیتیشن خود تنظیم کرده و یا پایان آن را باز بگذارید و فقط صدای زنگ در فواصل زمانی منظم به صدا در بیاید.

زنگ‌ها از یک دقیقه تا 8 ساعت قابل تنظیم هستند. می‌توان از این زنگ‌ها در طول مدیتیشن استفاده کرد و حتی در طول روز آن‌ها را به‌عنوان یادآوری برای تمرکز بر تنفس و آگاهی به کار برد.

در برنامه رایگان، چندین برنامه مدیتیشن چند روزه وجود دارد که مقدمه آن‌ها رایگان است. به‌عنوان مثال مقدمه 7Days of Sleep با عنوان Understanding Sleep Challenges در دسترس کاربران نسخه رایگان قرار دارد، اما برای دسترسی به بقیه قسمت‌های این برنامه به اشتراک پریمیوم Calm نیاز دارید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

تمرینات تنفسی

تمرینات تنفسی برنامه رایگان کالم
تمرینات تنفسی برنامه رایگان کالم

تمرینات تنفسی یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه کالم است که هر روز می‌توانید به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. با این ویژگی یاد می‌گیرید که چگونه تنفس جعبه‌ای، تنفس عمیق شکمی یا بازدم طولانی را تجربه کنید.

این تمرینات ساده به مبتدیان کمک می‌کند تا با تمرکز بر تنفس خود، آرام و به دور از استرس باشند. انیمیشن‌های ساده‌ی آرام‌بخشی نیز برای تماشا وجود دارد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

داستان‌های خواب

داستان‌های خواب در نسخه رایگان کالم
داستان‌های خواب در نسخه رایگان کالم

در نهایت می‌توانید از قسمت Sleep Stories با رفتن به بخش Blue Gold به داستان‌های پیش از خواب به صورت رایگان گوش دهید. با گوش دادن به داستان‌های 25 دقیقه‌ای که توسط Stephen Fry روایت می‌شوند با آرامشی دلپذیر به استقبال خواب خواهید رفت.

داستان‌های قبل از خواب برای هر رده سنی وجود دارند. البته بقیه داستان‌ها برای کاربران رایگان قفل هستند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

خود بازبینی با How Are You Feeling

تمرین‌های خودبازبینی در برنامه رایگان کالم
تمرین‌های خودبازبینی در برنامه رایگان کالم

دسترسی به خود بازبینی شخصی در کالم رایگان است. تذکرات و نکات این بخش به شما کمک می‌کند تا سلامت عاطفی خود را در لحظه بسنجید و همچنین بر دلایل شکرگزاری خود تمرکز کنید. می‌توانید check-in های روزانه خود را ضبط کرده و نحوه تغییر حالات خود را در طی زمان پیگیری کنید.

محتوای رایگان وبسایت Calm

برای دسترسی به ویژگی‌های رایگان بیشتر، به وبسایت کالم Calm.com مراجعه کنید. صفحه اصلی سایت شامل مجموعه‌ای از محتوای رایگان است. مجموعه‌ای از مراقبه‌های هدایت شده وجود دارد که راوی آن‌ها همان کسانی هستند که صداهای آرامبخش آن‌ها در برنامه وجود دارد. موسیقی آرام‌بخش، محتوای مخصوص کودکان و حتی برخی از داستان‌های معروف خواب نیز در دسترس هستند.

Wonder که توسط Matthew McConaughey روایت می‌شود، نقطه شروع دلپذیری برای کاربران است. این یک روش دیگر برای دسترسی به بخشی از محتوای پریمیوم بدون پرداخت هزینه است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

 

اشتراک پریمیوم Calm چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد؟

دسترسی به تمام مدیتیشن‌ها، موسیقی اورجینال، مناظر صوتی، مجموعه کامل داستان‌های خواب و بحث‌های مستر کلاس نیاز به خرید اشتراک پریمیوم Calm دارد. در ادامه به معرفی ویژگی‌‌های نسخه پولی کالم می‌پردازیم.

دسترسی کامل به مراقبه‌های هدایت شده

دسترسی کامل به مراقبه‌های هدایت شده اشتراک کالم
دسترسی کامل به مراقبه‌های هدایت شده اشتراک کالم

مشترکین پریمیوم کالم می‌توانند از انتخاب بیش از 100 مراقبه هدایت شده در برنامه کالم نهایت لذت را ببرند. The Daily Calm هر روز یک مراقبه هدایت شده 10 دقیقه‌ای در مورد موضوعی خاص ارائه می‌کند.

علاوه بر این، مجموعه‌ای از دوره‌ها وجود دارند که به افراد مبتدی در تمرین‌های مراقبه کمک می‌کنند. چندین مجموعه مدیتیشن با موضوعات مختلف، از ذهن آگاهی تا مدیریت درد موجود است.

موسیقی اورجینال و مناظر صوتی

موسیقی اورجینال و مناظر صوتی در اشتراک کالم
موسیقی اورجینال و مناظر صوتی در اشتراک کالم

انتخاب موسیقی آرام‌بخش که به طور خاص برای این برنامه ساخته شده، طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها را برای موقعیت‌های مختلف ارائه می‌دهد. از دسته‌های Relax و Sleep برای پیدا کردن آهنگ‌های کوتاه استفاده کنید. مجموعه‌ای از موسیقی‌های آرام‌بخش برای تمرکز، قطعات ملایم پیانو، صداهای محیطی، بیت‌های الکترونیکی و تنظیم شده lo-fi در دسترس می‌باشند.

حتی مجموعه‌ای از آهنگ‌های محبوب که به طور خاص برای کالم ساخته یا ریمیکس شده از هنرمندانی مانند deadmau5، Sam Smith، Ellie Goulding و Keith Urban وجود دارد.

Soundscapes دسته‌ای از آهنگ‌های آرامبخش موسیقی مخصوص پس‌زمینه هستند که برای استفاده قبل از خواب، تمرکز یا آرامش به کار می‌روند. بارش باران، موج‌سواری در اقیانوس و محیط جنگل تنها بخشی از مناظر صوتی موجود هستند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

Sleep Stories-داستان‌های خواب

Sleep Stories-داستان‌های خواب در اشتراک کالم
Sleep Stories-داستان‌های خواب در اشتراک کالم

در اشتراک پریمیوم Calm شما به مجموعه کامل داستان‌های خواب شامل خواندنی‌هایی از جین آستین و شکسپیر و تعداد زیادی از داستان‌های اورجینال دسترسی دارید. می‌توانید سفری شنیداری به شهرهای مختلف جهان داشته باشید یا از یکی از داستان‌های محبوب قطار سواری لذت ببرید.

همچنین مجموعه‌ی داستان برای کودکان مانند تنبل‌های خواب آلود، افسانه‌های کلاسیک و حتی مینیون‌ها وجود دارد. بزرگسالان نیز می‌توانند از این داستان‌ها لذت ببرند.

بحث‌های مستر کلاس

بحث‌های مستر کلاس در اشتراک پریمیوم Calm
بحث‌های مستر کلاس در اشتراک پریمیوم Calm

بحث‌های مستر کلاس کالم، همانند پادکست‌ها دارای محتوای صوتی چندبخشی در طیف وسیعی از موضوعات هستند. در این قسمت کارشناسان مختلف در مباحث متنوع، سخنرانی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. شما می‌توانید نظرات یک روانشناس یا عصب شناس را در مورد افسردگی بشنوید یا از مشاوره یک پزشک تغذیه در مورد نحوه درست غذا خوردن مطالب مفید بیاموزید.

 

خرید اشتراک پریمیوم کالم

خرید اشتراک پریمیوم کالم
خرید اشتراک پریمیوم کالم

در ابتدای این مقاله به معرفی و بررسی قابلیت‌های نسخه رایگان کالم پرداختیم. سپس ابزارها و ویژگی‌هایی را که با خرید این اشتراک بدست می‌آورید معرفی کردیم. با خرید اشتراک Calm از انارگیفت می‌توانید به راحتی به تمامی امکانات این برنامه در مدیتیشن و مراقبه و کسب آرامش دست پیدا کنید و بدین صورت سطح کیفی زندگی فردی و روابط اجتماعی خود را ارتقاء بخشید.

با خرید اکانت پریمیوم کالم می‌توانید به مواردی مانند انواع مراقبه و مدیتیشن، تمرینات تنفسی، داستان‌‌های خواب، مجموعه کامل موسیقی، مسترکلاس‌ها و ویدئوهای آموزش حرکات یوگا و کششی برای کاهش استرس دسترسی داشته باشید.

پس از خرید اکانت پریمیوم Calm می‌توانید بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS و حتی وبسایت از آن استفاده کنید. محتوای جدید نیز به صورت ماهانه به این برنامه اضافه می‌شود.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

 

آیا خرید اشتراک پریمیوم Calm ارزش دارد؟

اپلیکیشن کالم یک ابزار چندمنظوره برای مدیتیشن و مراقبه است که قابلیت‌های رایگانی برای امتحان دارد. حتی افراد تازه وارد به تمرین‌های تمرکز حواس، می‌توانند با تمرین‌های ساده و تایمرهای تنفس نسخه رایگان، شروع به یادگیری کنند.

با این‌حال افرادی که تجربه مدیتیشن و تمرینات بیشتر را دارند، ممکن است مباحث نسخه رایگان را کمی سطحی ببینند. اگر می‌خواهید به محتوای بهتر و حرفه‌ای‌تری مانند مراقبه‌های هدایت شده یا موسیقی اورجینال دسترسی داشته باشید خرید اشتراک پریمیوم Calm ضروری است. همچنین اگر به انجام مدیتیشن به‌عنوان یک تمرین روزانه اهمیت می‌‌دهید، باید اکانت پریمیوم کالم را خریداری کنید.

در مطلبی دیگر به مقایسه اشتراک کالم و اکانت هد اسپیس دو مورد از بهترین برنامه‌های مدیتیشن حال حاضر پرداخته‌ایم. برای مطالعه بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید