آموزش ساخت اکانت ریزر

اگر به دنبال استفاده از تمامی خدمات شرکت ریزر هستید، باید در قدم اول یک حساب کاربری برای خود بسازید. در این مطلب از انارگیفت ما را همراهی کنید تا با نحوه ساخت اکانت ریزر آشنا شوید.

اکانت ریزر آیدی یک حساب کاربری رایگان است که به کمک آن می‌توانید محصولات Razer خود را مدیریت کنید و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

ساخت اکانت ریزر
ساخت اکانت ریزر

نحوه ساخت اکانت ریزر

ریزر در واقع یک سرویس شناخته شده جهانی فعال در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار بازی است.

اگر از یک محصول ریزر مانند Razer Blade و یا تلفن ریزر برخوردار هستید، به راحتی می‌توانید شماره سریال آن را که بر روی دستگاه درج شده مشاهده کنید. اکنون با کلیک بر روی GO TO RAZER.COM، می‌توانید پسورد، شناسه و رمز عبور مربوط به ریزر را وارد کنید و بدین ترتیب یک اکانت ریزر بسازید. لازم به ذکر است که قبل از ورود به اکانت خود باید با خط مشی و قوانین این شرکت موافقت کنید.

نکته: با برخورداری از اکانت ریزر می‌توان در جهت پیکربندی دستگاه‌های Razer در فضای ابری اقدام کرد و یا برای مدیریت خریدها به Razer.com رفت. همچنین امکان بارگیری دوباره کیف پول Razer Gold و استفاده از جوایز Razer Silver برای شما وجود دارد.

همچنین می‌توانید با رفتن به وبسایت ریزر، بر روی Create an Account کلیک کنید و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، کشور خود را مشخص کنید و در نهایت با کلیک بر روی Create Account، اکانت شما ساخته می‌شود و شروع به استفاده از آن کنید.

بهترین و ساده‌ترین روش برای برخورداری از اکانت ریزر، خرید اشتراک ریزر گلد از سایت‌های معتبر ایرانی است. علاوه بر این، می‌توانید پس از دریافت یک اکانت Razer، خرید گیفت کارت ریزر گلد را در برنامه خود قرار دهید تا به صورت مقرون بصرفه از خدمات این سرویس استفاده کنید.

ریزر آیدی

یافتن شناسه ریزر
یافتن شناسه ریزر

اگر نمی‌دانید چگونه شناسه ریزر را پیدا کنید، در این بخش ما را همراهی کنید.

به راحتی می‌توان سریال نامبر ریزر را بر روی سطوح محصولات مرتبط و یا شماره سریال را از روی بارکد روی بسته بندی محصول پیدا کرد. در غیر این صورت، درتنظیمات به بخش Phone بروید.

نحوه دریافت ریزر آیدی

برای این هدف باید به روش زیر عمل کنید:

  1. در قدم اول یک حساب کاربری در وبسایت Razer ایجاد کنید.
  2. اکنون به حساب کاربری خود وارد شوید و به صفحه My Profile بروید.
  3. در این قسمت، Razer ID را می‌بینید.
  4. اکنون باید پس از وارد کردن ریزر آیدی خود، در جهت ساخت اکانت ریزر قدم بردارید.

نکته: می‌توان گفت که ریزر آیدی مانند یک آدرس ایمیل است که برای ورود به حساب کاربری لازم است. علاوه بر این، می‌توان از ریزر آیدی برای ریست کردن رمز عبور خود (در صورت فراموشی) استفاده کرد.

ایجاد ریزر آیدی

برای ساخت ریزر آیدی به چند نکته مهم باید توجه کرد:

  • نام شما درست است و تکراری نمی‌باشد.
  • آدرس ایمیل شما فعال و آپدیت باشد.
  • برخورداری از یک حساب کاربری برای دریافت نوتیفیکیشن‌ها و ایمیل‌های پشتیبانی

بعد از اطمینان از وجود شرایط فوق، بر روی Register now کلیک کنید.

علاوه بر این، می‌توان با رفتن به وب سایت Razer ID و ضربه بر روی دکمه Create Razer ID، یک اکانت Razer ID ایجاد کرد.

سریال ریزر در روی محصولات
سریال ریزر در روی محصولات

تأیید شناسه ریزر

زمانی که ریزر آیدی خود را به یکی از روش‌های بالا ایجاد کردید، برای تأیید آن، پس از ورود به اکانت ریزر آیدی خود، به لینک 2-Step Authentication (احراز هویت دو مرحله‌ای) بروید. اکنون کد دریافتی را در قسمت مورد نظر وارد کنید.

با انجام این کار، احراز هویت دو مرحله‌ای شما فعال می‌شود.

یافتن ریزر آیدی در موس

برای این هدف، چند راه وجود دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید:

  • برچسب پایین موس خود را برای پیدا کردن شناسه ریزر خود بررسی کنید.
  • در صورت تعریف شانسه ریزر در برنامه نرم افزار Razer Synapse، با رفتن به آن، می‌توانید ریزر آیدی را ببینید.
  • تماس با پشتیبانی ریزر

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق بتوانید یک اکانت ریزر برای خود بسازید. به هر حال، پیشنهاد ما خرید اشتراک ریزر از یک سایت معتبر مانند انارگیفت است. برای آشنایی با نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید