ترفندهای نقشه Livik بازی پابجی و گرفتن چیکن دینر

به تازگی پابجی، علاقه‌مندان به این بازی را با عرضه نقشه جدید Livik غافلگیر کرده است. به دلیل این که نقشه جدید مساحت کمتر و زمین‌های سخت‌تری نسبت به سایر نقشه‌ها دارد، بازی پیچیده‌تر بنظر می‌رسد، اما اگر ترفندهای نقشه Livik بازی پابجی را در این مقاله از انارگیفت، مرجع تخصصی و معتبر خرید انواع گیفت کارت دنبال کنید، به راحتی پیروز میدان شده و چیکن دینر را از آن خود خواهید کرد.

بازی پابجی چیست؟

بازی PUBG یا PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی چند نفره بتل رویال است که در ابتدا 100 بازیکن در جزیره‌ای فرود می‌آیند و آخرین افرادی که در پایان زنده بمانند، پیروز میدان هستند. پابجی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های مولتی پلیر است و همچنین امکان ارتباط از طریق چت صوتی با سایر بازیکنان وجود دارد.

با خرید یوسی پابجی موبایل از انارگیفت به امکانات بیشتری در بازی دسترسی پیدا می‌کنید که از جمله به الایت کردن پابجی و دسترسی به اسکین‌های متنوع و انواع سلاح‌ها و جوایز با ارزش بعد از ماموریت‌ها می‌توان اشاره کرد؛ علاوه بر این می‌توانید به خرید رویال پس پابجی موبایل نیز بپردازید.

البته پابجی بازی آنچنان آسانی نیست و باید در نبردها سخت برای بقا تلاش کنید. حال با آمدن نقشه جدید Livik کار از قبل سخت‌تر شده است. با یادگیری و اجرای ترفندهای زیر می‌توانید بر حریفان خود غلبه کرده و پیروز میدان شوید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

نقشه Livik بازی پابجی چیست؟

نقشه Livik بازی پابجی چیست؟
نقشه Livik بازی پابجی چیست؟

نقشه Livik جدیدترین نقشه از آپدیت نسخه v0.19.0 پابجی موبایل بوده و نسبت به سایر نقشه‌ها از مساحت (2 کیلومتر در 2 کیلومتر) کمتری برخوردار است. سختی مبارزات در این نقشه بیشتر از قبل است، زیرا لوکیشن‌های زیادی برای فرار کردن ندارد.

بازی در حدود 10 الی 15 دقیقه طول می‌کشد و حداکثر 52 بازیکن در آن حضور دارند. بازیکنان می‌توانند برای دسترسی به این نقشه به بخش کلاسیک مراجعه کنند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

ترفندهای نقشه Livik بازی پابجی

1. از Power-plant و Milstein دوری کنید

تا می‌توانید از منطقه Power-plant و Milstein دوری کنید، زیرا این دو مکان از حساس‌ترین و خطرناک‌ترین نقاط نقشه لیویک به حساب می‌آیند. به علاوه پر از مکان‌هایی برای لوت هستند که می‌توانید در آن سلاح به دست بیاورید. بهترین راه حل این است که از این نقاط دوری کنید، مگر اینکه در بازی کاملا مسلط و حرفه‌ای شده باشید.

2. بکشید اما لوت نکنید

لوت نکنید
لوت نکنید

بهتر است که هر حریفی را که می‌کشید لوت نکنید! بهترین کار این است که مخفی بمانید و از راه دور به حریفان شلیک کنید. هنگام لوت کردن دشمنان ممکن است سایر رقبا شما را ببینند و به خطر بیفتید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

3. Monster Truck را پیدا کنید

یافتن کامیون هیولا
یافتن کامیون هیولا

در نقشه لیویک از هر وسیله نقلیه‌ای بجز Monster Truck دوری کنید. این مپ چند مانستر ترک دارد که برای بقا خیلی مفید بوده و سرعت عالی با نقاط ضربه زیادی را در اختیار شما می‌گذارد.

استفاده از این ماشین، سرعت شما را افزایش داده و در مراحل اولیه خیلی کاربردی است. با این حال استفاده و رانندگی با این خودرو کمی دشوار است، بخصوص اگر در این بازی مبتدی هستید؛ بنابراین قبل از سوار شدن این نکته را در نظر داشته باشید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

4. مخفیگاه پشت آبشار را پیدا کنید

در پشت آبشار نقشه Livik یک مکان مخفی وجود دارد. این مکان را باید در گوشه جنوب شرقی نقشه پیدا کنید و یکی از بهترین مکان‌ها برای لوت است. Super Crates نیز در آنجا پیدا می‌شود که باعث پیشی گرفتن شما نسبت به رقیبان می‌شود.

5. برای سلامتی به چشمه‌های آب گرم بروید

رفتن به چشمه های آب گرم
رفتن به چشمه های آب گرم

بعد از یک مبارزه شدید حتما به Hot springs یا همان چشمه‌های آب گرم بروید. این مکان تاثیر زیادی در سلامتی و بالا رفتن انرژی شما دارد…

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

6. از وسایل نقلیه دوری کنید

هنگامی که سوار بر خودرو هستید امکان مواجهه با دشمنان بیشتر می‌شود؛ پس بهتر است از سوار شدن به وسایل نقلیه خودداری کنید. از آنجایی که Livik نقشه‌ی کوچکی است، برای رفت‌وآمد نیاز به وسیله نقلیه ندارید و با دویدن به مقصد خود می‌رسید؛ البته در صورتی‌ که مجبور به استفاده از وسیله‌ی نقلیه هستید، بهتر است که در پایان بازی نباشد.

7. از نقاط فرود ایر دراپ دوری کنید

نقشه لیویک پابجی
نقشه لیویک پابجی

از ماندن در نقاط فرود ایردراپ خودداری کنید، زیرا در آن نقاط احتمال حمله دشمن به شما در حین لوت بیشتر است؛ پس از این نقطه دوری کنید تا به خطر نیفتید. مکان‌های زیادی برای لوت در نقشه Livik وجود دارد، در نتیجه چیزی را از دست نداده‌اید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

8. تمام قوای خود را برای پایان مبارزه جمع کنید

لحظات پایانی بازی حیاتی‌ترین زمان شما هستند، زیرا مبارزات نفس گیری در آن زمان صورت می‌گیرند. بنابراین تمام قوا و انرژی خود را حفظ کنید تا در دقایق پایانی با قدرت کامل با حریفان به مبارزه بپردازید. در مراحل پایانی بازی باید از تمام داروها برای سلامتی کامل خود استفاده کنید تا پیروز میدان شوید.

9. سرعت عمل داشته باشید

سرعت عمل داشته باشید
سرعت عمل داشته باشید

این بازی تنها 12-15 دقیقه طول می‌کشد. پس در صورت تنبلی و کند عمل کردن، سرتان را به باد خواهید داد. تنها راه پیروزی این است که برای 10 دقیقه با سرعت تمام عمل کنید. اگر می‌خواهید چیکن دینر را به دست بیاورید باید تمام لوت‌ها و نبردها را با سرعت انجام دهید.

10. تمرین کنید

رمز موفقیت در هر کاری تمرین و تکرار است. شاید اولین باری که بر روی نقشه Livik پابجی موبایل فرود می‌آیید، نتیجه دلخواه را نگیرید، اما با تلاش و تمرین بیشتر، حرفه‌ای شده و به پیروزی نزدیکتر خواهید شد.

11. زمان پریدن را تنظیم کنید

بموقع بپرید
بموقع بپرید

به دلیل کوچک بودن نقشه لیویک بهترین زمان برای پریدن از هواپیما زمانی است که در 400 متری از نقشه قرار دارید. همچنین از حداکثر سرعت برای پریدن استفاده کنید تا سریع‌تر از رقبا فرود بیایید؛ اینکه زودتر از سایر رقبا به نقطه فرود برسید یک مزیت به حساب می‌آید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

12. برنامه‌ریزی کنید

مسیرهای حرکت خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید، زیرا زمان زیادی برای تصمیم‌گیری حین بازی ندارید؛ از شلیک بیهوده خودداری کنید، زیرا نقشه به قدری کوچک است که صدای هر شلیک مکان شما را لو می‌دهد و به سرعت توسط رقبا شناسایی می‌شوید. بنابراین بهترین راه برای گرفتن چیکن دینر این است که هیچ وقت برای حملات بی مورد شلیک نکرده و خودتان را به خطر نیندازید.

سخن پایانی

مواردی که در بالا گفتیم تمام نکات و ترفندهایی بود که برای پیروزی در نقشه Livik پابجی نیاز دارید. با این‌ که اندازه نقشه کوچکتر و زمان بازی هم کوتاه‌تر است، اما خطرات بیشتری به همراه دارد. دشمنان در همه نقاط نقشه در انتظار شکست دادن شما هستند و به همین دلیل رقابت حساس‌تر است. پس این نکات و ترفندها را با دقت مرور کرده و در حین بازی عاقلانه اجرا کنید. یک حرکت اشتباه می‌تواند چیکن دینر را از چنگ شما در بیاورد. شما نیز اگر ترفند یا راهکاری را برای حرفه‌ای تر شدن در بازی می‌دانید، در کامنت‌های همین مطلب با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین برای کاهش پینگ در بازی پابجی به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید