مقایسه اکانت مسترکلاس و اکانت لیندا؛ 2 تا از بهترین پلتفرم‌ های یادگیری آنلاین

در دنیای امروزه که به دلیل مشغله‌های زندگی، امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی حضوری میسر نیست، پلتفرم‌های آموزشی آنلاین بهترین روش برای یادگیری به شمار می‌روند. در میان پلتفرم‌های موجود، مستر کلاس و لینکدین لرنینگ (لیندا) از بهترین گزینه‌ها هستند. برای آشنایی با تفاوت‌ها و شباهت‌های مسترکلاس و لیندا، در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه معتبر و تخصصی خرید گیفت کارت ما را همراهی کنید.

هر دو سرویس از بسیاری از دوره‌های آموزشی در مباحث مختلف مانند آشپزی، سینما، تئاتر و غیره برخوردار هستند که پاسخگوی نیازهای آموزشی کاربران می‌باشند.

سطوح آموزشی این پلتفرم‌ها بخصوص لیندا، به شکلی است که به افراد شاغل کمک می‌کند تا در حرفه خود ارتقاء یابند.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

پلتفرم آموزشی آنلاین
پلتفرم آموزشی آنلاین

مقایسه پلتفرم مستر کلاس و لینکدین لرنینگ

برای یادگیری مبحث آموزشی مورد نظر، در قدم اول باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرد. به همین دلیل در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های مستر کلاس و لینکدین لرنینگ را بررسی می‌کنیم تا به پلتفرمی مطابق با خواسته‌ها و اولویت‌های خود برسیم.

قیمت

این دو سرویس از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت شایانی دارند. در واقع برای خرید اکانت لینکدین لرنینگ باید هزینه‌ای بالاتر از مسترکلاس پرداخت کرد که به طور حتم دلایل خاص خود را دارد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

محتوای آموزشی

همان‌طور که بالاتر به آن اشاره کردیم، هر دو پلتفرم آموزشی مستر کلاس و لینکدین لرنینگ، از عناوین متنوع آموزشی پشتیبانی می‌کنند، اما این که کدام یک برای شما کاربردی‌تر است موضوعی قابل بحث است.

مسترکلاس بر روی موضوعاتی مانند هنر، ورزش، سیاست، ‌سرگرمی عمومی، تجارت و غیره تمرکز دارد و به همین دلیل از افراد مشهوری مانند ساموئل ال.جکسون، ناتالی پورتمن و … در آموزش‌های خود استفاده می‌کند.

اگر به دنبال یادگیری مباحثی در زمینه خلاقیت و هنر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اکانت مستر کلاس است، زیرا در این پلتفرم افراد شناخته شده هر رشته برای آموزش کاربران حضور دارند.

لینکدین لرنینگ نیز در کنار برخورداری از محتوای طراحی و گرافیک، بر روی موضوعاتی مانند تکنولوژی، دانشگاه و تجارت تمرکز دارد. به عبارتی اگر به دنبال یادگیری مباحثی مانند برنامه نویسی و نرم‌افزار و توسعه شغلی خود هستید بهتر است لینکدین لرنینگ را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های مستر کلاس و لینکدین لرنینگ، سبک تدریس است که در مسترکلاس بر پایه خلاقیت و حضور سلبریتی‌ها بنا شده، اما در لینکدین لرنینگ، آموزش‌ها بر اساس شیوه‌ای سنتی ارائه می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

محیط کاربری

محیط کاربری مستر کلاس و لینکدین لرنینگ
محیط کاربری مستر کلاس و لینکدین لرنینگ

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌ها در مقایسه مستر کلاس و لینکدین لرنینگ، بررسی محیط کاربری و سادگی استفاده از هرکدام است. نحوه استفاده از مسترکلاس بسیار ساده است و تنها با داشتن رمز عبور و ایمیل ثبت نامی قادر به استفاده از دوره‌های آموزشی موجود در پلتفرم هستید.

علاوه بر این، برای دسترسی به تمامی دوره‌های آموزشی نیازی به اتصال دائم به اینترنت ندارید و با دانلود و ذخیره محتوای مورد نظر می‌توانید در حالت آفلاین به یادگیری ادامه دهید.

پیدا کردن دوره مورد نظر نیز در مستر کلاس بسیار ساده است و با ورود به دوره‌ها، هر موضوعی را می‌توان انتخاب کرد.

MasterClass در هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید از اپلیکیشن‌های مخصوص به خود برخوردار است که شرایط یادگیری را در گوشی تلفن همراه ساده ساخته است.

امکان تماشای دوره‌های آموزشی مستر کلاس در دستگاه‌هایی مانند آمازون فایر تی وی، روکو، کروم کست و تلویزیون هوشمند برای کاربران وجود دارد.

از طرف دیگر، LinkedIn Learning دوره‌ها را به صورت سفارشی‌تر در اختیار کاربران می‌گذارد.

پس از خرید اشتراک لیندا، پلتفرم با توجه به اولویت‌های شما، دوره‌ها را دسته بندی می‌کند و در اختیار شما می‌گذارد. محتوای دوره‌ در لینکدین لرنینگ متغیر است؛ به طور مثال دوره‌هایی با عناوین «Trending» و یا «Top Liked» به شما ارائه خواهد شد.

لینکدین لرنینگ در اندروید و آی او اس در قالب اپلیکیشن در دسترس است، اما هنوز از تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی نمی‌کند.

 

معایب و مزایای مستر کلاس و لینکدین لرنینگ

مسترکلاس

مسترکلاس به عنوان یکی از پلتفرم‌های موجود در حوزه آموزش آنلاین، مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

مزایا

  • کاتالوگی کامل از انواع دوره‌های آموزشی
  • حضور مؤثر افراد مشهور و سلبریتی‌ها در روند آموزش
  • پشتیبانی از تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت مانند موبایل و تلویزیون هوشمند

معایب

  • فاقد پیشنهادات آزمایشی رایگان
  • عدم ارائه گواهی پایان دوره از طریق پست
  • عدم پشتیبانی از دوره‌های فنی و حرفه‌ای، زیرا بر روی حوزه خلاقیت و هنری تمرکز دارد

 

لینکدین لرنینگ

مزایا و معایب LinkedIn Learning
مزایا و معایب LinkedIn Learning

لینکدین لرنینگ نیز همانند مسترکلاس، یک سری مزایا و معایب دارد که در زیر مشاهده می‌کنید:

مزایا

  • فراهم کردن شرایط تصمیم‌گیری و انتخاب قبل از شروع دوره‌های آموزشی
  • وجود الگوریتم‌هایی برای ارائه دوره‌های آموزشی پس از یک بار تصمیم ‌گیری
  • چندین حوزه آموزشی؛ به طور مثال می‌توان یکی از گزینه‌های کسب و کار، عکاسی، طراحی، توسعه وب و غیره را به صورت جزئی‌تر انتخاب کرد.
  • ارائه گواهی پایان دوره در هر رشته (نکته: گواهی‌های ارائه شده بر اساس آپدیت‌های علمی هر رشته، تاریخی برای انقضاء دارند)

معایب

  • ارائه متفاوت یک محتوا در اپلیکیشن موبایل با پلتفرم دیگر
  • عدم پشتیبانی از تلویزیون هوشمند؛ زیرا تنها در موبایل و وبسایت در دسترس است
  • امکان وجود تمرینات تکراری و اشغال حجم زیادی از دستگاه شما
  • قدیمی بودن بسیاری از محتوای دوره‌ها
  • گران قیمت بودن

تجربه و تخصص

اگر در میان دو سرویس مستر کلاس و لینکدین لرنینگ، به دنبال سرویسی با اساتید حرفه‌ای و متخصص هستید، مسترکلاس نیاز شما را رفع می‌کند؛ زیرا همان‌طور که قبلاً گفتیم از متخصصین و مجربین هر رشته استفاده کرده است.

گرچه ممکن است هر کدام از آموزگاران مسترکلاس به عنوان متخصصین دانشگاهی و تحصیل‌کرده در حرفه خود شناخته نشوند، اما صددرصد دانشی تخصصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

لینکدین لرنینگ طیف وسیعی از دوره‌های آموزشی را به همراه اساتید دانشگاهی و حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌کند. بدین معنی که اساتید موجود در لیندا تماماً بر دانش و سواد خود تسلط دارند، اما شوق و خلاقیت موجود در مسترکلاس را به کاربران منتقل نمی‌کنند.

در این قسمت کاملاً مشخص است که در عین محبوبیت هر دو سرویس آموزشی مستر کلاس و لینکدین لرنینگ، طرفداران MasterClass بیشتر است زیرا شرایط یادگیری از سلبریتی‌های هر رشته را فراهم می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل، خرید اپل آیدی

حضور سلبریتی‌ها در آموزش‌های مستر کلاس
حضور سلبریتی‌ها در آموزش‌های مستر کلاس

جمع بندی مقایسه اکانت مسترکلاس و اکانت لیندا

انتخاب یکی از دو پلتفرم مستر کلاس و لینکدین لرنینگ به عنوان سرویس برتر، یک قضاوت ناعادلانه است. شما بر اساس نیاز خود باید تصمیم به خرید یکی از آن‌ها بگیرید.

اگر به دنبال یادگیری مباحث خلاقانه از افراد مشهور در هر رشته هستید، مسترکلاس برای شما مناسب است، اما اگر به دنبال سواد آکادمیک و دانشگاهی و تخصصی به همراه مدرک معتبر هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اکانت لینکدین لرنینگ را خریداری کنید.

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق، در انتخاب و خرید اکانت آموزشی مورد نیاز خود موفق باشید. علاوه بر این، برای شناخت بهترین سایت‌های آموزشی آنلاین و خرید اشتراک آن‌ها می‌توانید به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر، خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید