بهترین اسلحه‌ های پابجی که باید بشناسید

گیمرهای زیادی بازی پابجی موبایل را به خوبی می‌شناسند. این بازی از سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقمندان قرار گرفت و امروز در آخرین ورژن بازی، اسلحه‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. برای آشنایی با بهترین اسلحه های پابجی در این مطلب از انارگیفت ما را همراهی کنید.

قاعدتاً پس از خرید یوسی پابجی موبایل، قصد دارید با دانستن نکات و ترفندهای PUBG، در مقابل حریفان خود پیروز شوید. به همین دلیل در ادامه فهرستی از کاربردی‌ترین تفنگ‌های موجود در این بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

لیستی از بهترین اسلحه های پابجی در حالت تهاجمی

بازی PUBG Mobile اسلحه‌های زیادی دارد که با هر بار آپدیت و جابجا کردن آن‌ها در بازی خود، می‌توان تغییرات جزئی، اما مهمی را تجربه کرد.

در زیر اسلحه‌های خاص پابجی را مشاهده می‌کنید:

M416

اسلحه M416
اسلحه M416

این اسلحه یکی از اصلی‌ترین تفنگ‌های پابجی است که تعادل بین شلیک و لرزش تفنگ را به خوبی برقرار می‌کند.

این اسلحه را می‌توانید با لوازم جانبی‌ گوناگون مانند خشاب گسترده و موارد مشابه جفت کنید. به طور مثال، با مچ کردن آن با یک تفنگ دست دوم، دقت آن را افزایش دهید.

اسلحه M416 برای مبارزات میان برد عالی عمل می‌کند. همچنین با برخورداری از اسکوپ 4X، در هدف قرار دادن فواصل دور مناسب است، اما در این مواقع باید به ریزش گلوله‌ها توجه کنید، زیرا شلیک در فواصل زیاد، از پایداری اسلحه کم می‌کند.

کمترین امتیاز ضربه: 40

Beryl M762

Beryl M762 از بهترین اسلحه های پابجی
Beryl M762 از بهترین اسلحه های پابجی

اگر رقیب شما با استفاده از اسلحه Beryl M762 به شما شلیک می‌کند، باید هرچه سریع‌تر به سمت مخالف بدوید، زیرا این اسلحه دقت بسیار پایینی دارد.

اگر این اسلحه را به دسته‌های مختلفی وصل کنید، دقت آن بالاتر می‌رود چون با کم کردن لرزش آن، اسلحه تثبیت پیدا می‌کند و ریزش گلوله کمتر می‌شود. به طور مثال می‌توانید آن را با یک مسلسل فرعی مچ کنید و در نبردهای میان برد به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید.

کمترین امتیاز ضربه: 44

Groza

اسلحه گروزا
اسلحه گروزا

گرچه این تفنگ در پابجی دست کم گرفته شده، اما با لرزش کم و وزنی سبک به یکی از کاربردی‌ترین تفنگ‌ها در مبارزات پابجی تبدیل شده است. این تفنگ با لرزش کم، تعادل را برقرار می‌کند و با وزنی کم، اجازه فرار سریع پس از شلیک گلوله را به گیمر می‌دهد.

به عبارتی ساده، اسلحه گروزا با لرزش کم و سرعت بالای شلیک و همین‌طور ریزش کمتر گلوله، در نوع خود بهترین است. تعداد کمی از این اسلحه در طول بازی وجود دارد پس اگر آن را پیدا کردید به آن اعتماد و از آن استفاده کنید.

کمترین امتیاز ضربه: 47

AKM

تفنگ AKM در پابجی
تفنگ AKM در پابجی

این اسلحه به عنوان یکی از بهترین اسلحه های پابجی، با ادغام با اسکوپ و گریپ، مرگبار می‌شود. به دیلیل این که خیلی زیاد در بازی پابجی پیدا می‌شود، می‌تواند به راحتی در دسترس رقیبان هم قرار بگیرد و شما باید از این موضوع آگاه باشید.

در صورتی که آن را با یک اسکوپ جفت کنید، بهترین تفنگ دوربرد پابجی شناخته می‌شود. به طوری که با جفت کردن ان با یک اسکوپ 6X می‌توانید به عنوان یک تک تیرانداز یا اسنیپر از آن استفاده کنید.

کمترین امتیاز ضربه: 47

M16A4

M16A4 در ردیف بهترین اسلحه های پابجی
M16A4 در ردیف بهترین اسلحه های پابجی

اسلحه M16A4 به عنوان بهترین اسلحه پابجی برای اهداف دوربرد شناخته می‌شود. به ویژه اگر اسکوپ 4X و 6X را با آن جفت کنید. این اسلحه در دو حالت شلیک می‌کند:

  • شلیک چندین گلوله
  • شلیک تک گلوله مناسب برای اهداف دوربرد

با وجود این که لوازم جانبی زیادی برای این اسلحه وجود ندارد، اما به عنوان یک اسلحه کلاسیک و پایدار در میان گیمرها کاربرد زیادی دارد.

بهترین تفنگ‌های اسنیپر در پابجی

تفنگ‌های تک تیرانداز یا اسنیپر بهترین اسلحه های پابجی برای افراد حرفه‌ای هستند. توصیه ما این که اگر شما هم در پابجی مثل یک متخصص رفتار می‌کنید، از این تفنگ‌ها استفاده کنید.

این که بخواهید به تک تک اتاق‌ها وارد شوید و دشمنان را از بین ببرید، روش خوبی نیست. بهترین راه این است که دشمنان قدرتمند را شناسایی کنید و از راه دور آن‌ها را نشانه بگیرید.

در زیر بهترین نوع تفنگ‌های تک تیرانداز را می‌بینید:

AWM

AWM تفنگ تیرانداز در PUBG
AWM تفنگ تیرانداز در PUBG

این تفنگ از بهترین اسلحه های پابجی است که در بازی کمیاب است. برای بدست آوردن آن باید به سمت ایردراپ مسابقه دهید. این تفنگ به حدی قدرتمند است که با یک شلیک حریف را می‌کشید.

هیچ یک از اسلحه‌های جدید پابجی به این قدرت عمل نمی‌کنند. بهتر است از این تفنگ در فواصل نزدیک استفاده نکنید، زیرا با سرعت پایین خود هیچ کمکی به شما نمی‌کند. بنابراین، یک تفنگ یدک همیشه با خود داشته باشید تا در این مواقع از آن استفاده کنید.

زمانی که این اسلحه را با یک اسکوپ 8X جفت کنید، شما را به بهترین تیرانداز پابجی تبدیل می‌کند.

کمترین امتیاز ضربه: 107

M24

M24 یک اسنیپر عالی در بازی پابجی
M24 یک اسنیپر عالی در بازی پابجی

این اسلحه همان نسخه پیشرفته تفنگ Kar98K است که با آسیب و برد یکسان و اما با زمان کمتری برای بارگذاری مجدد عمل می‌کند.

به دلیل بارگیری سریع این اسلحه، شرایط استفاده از آن در فواصل نزدیک و میان برد فراهم است. در صورتی که آن را در محیط بازی پیدا کردید، حتماً از آن استفاده کنید.

کمترین امتیاز ضربه: 75

تفنگ تیرانداز تعیین شده (DMR)

تفنگ‌های DMR با ادغام تفنگ‌های تک تیرانداز و تهاجمی توانسته‌اند در ردیف بهترین اسلحه های پابجی قرار بگیرند. به دلیل سختی در استفاده، بهتر است قبل از استفاده از آن‌ها در مبارزات مهم خود، به طور امتحانی آن‌ها را به کار برید.

این تفنگ‌ها نسبت به تک تیراندازها سرعت عمل بیشتری دارند و نسبت به تهاجمی‌ها ثبات بهتری دارند و در فواصل دور مفید واقع می‌شوند.

چند اسلحه DMR را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Mk14

اسلحه Mk14
اسلحه Mk14

این تفنگ در بازی به ندرت پیدا می‌شود. تنها از طریق ایردراپ‌ها می‌توانید آن‌ها را به دست آورید، پس قبل از حریفان خود به سمت ایردراپ‌ها بروید.

تنها با یک شلیک به رقیب، می‌توانید او را از پا در بیاورید. بدین معنی که اسلحه Mk14 قدرت بسیار زیادی دارد،‌ اما تنها ۱۰ گلوله را در خود نگه می‌دارد. اگر یک خشاب بلند را به این تفنگ وصل کنید تا ۲۰ تیر را در گیره جای می‌دهد.

این تفنگ ثبات خوبی دارد، اما بهتر است در فواصل نزدیک استفاده نشود.

کمترین امتیاز ضربه: 61

Mini 14

Mini 14 در میان بهترین اسلحه های پابجی
Mini 14 در میان بهترین اسلحه های پابجی

سرعت بالای شلیک در این اسلحه باعث می‌شود که بتوان از آن در مسافت‌های نزدیک و میان برد استفاده کرد. این تفنگ چندین حالت آتش را به گیمر ارائه می‌کند.

استفاده از حالت تک شات در زمان شلیک زمانی مهم است که این اسلحه را با یک اسکوپ 6X و 8X جفت کنید.

این اسلحه به عنوان تفنگ‌های سطح متوسط در پابجی به کار برده می‌شوند و بسیاری از مواقع که اصلاً تصور نمی‌کنید که تنها با یک شلیک حریف خود را بکشید، این اتفاق می‌افتد.

کمترین امتیاز ضربه: 46

SLR

SLR با امتیاز دمیج 56
SLR با امتیاز دمیج 56

SLR لرزش بالایی دارد و به همین دلیل قبل از استفاده از آن در مقابل رقیبان خود، چندین مرتبه باید استفاده از آن را امتحان کنید. سرعت بالای تیراندازی در این تفنگ به پیروزی شما کمک می‌کند.

در مسافت‌های میان برد و دوربرد به خوبی عمل می‌کند. این اسلحه به اندازه‌ای درست طراحی شده که نیازی به مچ کردن لوازم جانبی دیگر با آن نیست.

کمترین امتیاز ضربه: 56

بهترین مسلسل‌های دستی (SMG)

سبک بودن، قابلیت تنظیم و همچنین کاربرد مناسب در مبارزات میان برد و نزدیک از جمله مشخصاتی است که مسلسل‌های دستی را به عنوان تفنگ‌های ثانویه در پابجی پرکاربرد کرده‌اند. در زیر مهم‌ترین مسلسل‌های پابجی را به شما معرفی کرده‌ایم:

UZI

UZI از بهترین مسلسل‌های دستی در پابجی موبایل
UZI از بهترین مسلسل‌های دستی در پابجی موبایل

ویژگی‌های مثبت این مسلسل عبارتند از: اندازه کوچک، وزن سبک و سرعت بالای شلیک.

طراحی کوچک این تفنگ باعث می‌شود که حریفان از وجود آن اطلاعی نداشته باشند و به راحتی بتوانید آن‌ها را از پا در بیاورید.

همان‌طور که گفتیم مسلسل‌ها به عنوان تفنگ‌های اصلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و در واقع به عنوان اسلحه ثانویه طراحی شده‌اند.

کمترین امتیاز ضربه: 26

Vector

اسلحه Vector
اسلحه Vector

گیمرها به دلیل سرعت بالای شلیک این اسلحه، از آن استفاده می‌کنند. در صورت جفت کردن اسکوپ 2X با وکتور، می‌توان در پروازهای میان رده نیز از آن‌ها استفاده کرد.

برای استفاده عالی از این تفنگ باید از یک گریپ و خشاب بزرگ اضافه استفاده کنید.

کمترین امتیاز ضربه: 31

UMP45

UMP45 مسلسل کاربردی پابجی
UMP45 مسلسل کاربردی پابجی

امتیاز پایه آسیب در این مسلسل به برخی از تفنگ‌های مهاجمی در پابجی بسیار نزدیک است و همین موضوع، آن را به یکی از بهترین مسلسل‌ها و اسلحه های پابجی تبدیل کرده است. بدون کوچکترین لرزشی در این تفنگ، می‌توان حریفان را شکست داد.

جفت کردن آن با اسکوپ 4X در مبارزات میان برد کمک کننده است.

کمترین امتیاز ضربه: 41

تفنگ ساچمه‌ای در پابجی

تفنگ‌های ساچمه‌ای یا همان شاتگان‌ها برای مبارزه در مسافت‌های نزدیک و میان برد بسیار خوب عمل می‌کنند. به هر حال، نباید از این اسلحه‌ها به عنوان تفنگ‌های اصلی استفاده کرد و همیشه در جایگاه ثانویه قرار دارند.

در زیر بهترین اسلحه های پابجی در نوع شاتگان را می‌بینید:

S12K

تفنگ ساچمه‌ای S12K
تفنگ ساچمه‌ای S12K

شلیک ۴ گلوله در هر بار فشار دادن ضامن و امکان شخصی سازی آن از مهم‌ترین ویژگی‌های این تفنگ ساچمه‌ای به شمار می‌رود. قابلیت اضافه کردن گریپ و اسکوپ به این تفنگ، لرزش زیاد را جبران می‌کند.

گرچه کاربرد این تفنگ ساچمه‌ای به عنوان یک اسلحه پیش فرض درست است، اما بهتر است آن را با لوازم جانبی تجهیز کنید. بدین ترتیب می‌توان به عنوان یک اسلحه ثانویه قابل اعتماد در مبارزات مهم از آن استفاده کرد.

کمترین امتیاز ضربه: 24

S686

اسلحه S686 بهترین تفنگ ساچمه‌ای در PUBG Mobile
اسلحه S686 بهترین تفنگ ساچمه‌ای در PUBG Mobile

این تفنگ به عنوان یکی از بهترین اسلحه های پابجی، بسیار شبیه به S1897 است. سرعت بالای شلیک، آن را در میان همتایان خود، مشهور ساخته است.

قابلیت جفت کردن این اسلحه با Duckbill و Bullet Loops بسیار کاربردی است، به ویژه این که با اضافه کردن Bullet Loops، می‌توان از سرعت پایین بارگیری مجدد آن، چشم پوشی کرد.

معمولاً استفاده از شاتگان‌ها در بازی پابجی بسیار محدود است، زیرا نمی‌توان آن را با اسکوپ جفت کرد. با وجود این، در صورت دقت بالای گیمر، او را به پیروزی در بازی می‌رساند.

کمترین امتیاز ضربه: 26

تیربار سبک

وجود خشاب‌های بزرگ که تعداد زیادی تیر را در خود جای می‌دهد و همچنین امکان تمدید را دارند، این دسته از اسلحه‌ها را بسیار کاربردی کرده‌اند. برخلاف اسم آن‌ها، وزن زیادی دارند و زمانی که قصد فرار از منطقه آبی را دارید، باید آن را در غلاف نگه دارید.

در زیر تعدادی از مهم‌ترین LMG ها را به شما معرفی کرده‌ایم:

DP-28

تیربار سبک DP-28
تیربار سبک DP-28

یکی از تفنگ‌های محبوب در تیم‌های ۴ نفره پابجی است که لرزش زیادی در زمان شلیک دارد، اما بازیکنان حرفه‌ای پابجی را راضی نگه می‌دارد.

آپدیت‌های اخیر در پابجی، تفنگ‌ DP-28 را به یکی از بهترین LMG ها تبدیل کرده است. علاوه بر این که می‌توان با افزودن لوازم جانبی به آن، مزایای استفاده از این تیربار سبک را افزایش داد.

کمترین امتیاز ضربه: 51

M249

M249
M249

ورژن جدید بازی پابجی، قابلیت‌های این اسلحه را افزایش داده است. به طور مثال از لرزش آن کم کرده و بر قدرت آن افزوده است.

در میان بهترین اسلحه های پابجی، M249 به عنوان یک سلاح کلاسیک که می‌تواند با اسکوپ‌ها جفت شود، در دسترس است. اگر این تفنگ را با اسکوپ 4X و 2X جفت کنید، نهایت دقت، کمترین لرزش و بیشترین دمیج را در بازی تجربه خواهید کرد.

کمترین امتیاز ضربه: 40

بهترین Sidearm ها در پابجی موبایل

برای عکس العمل سریع در زمان‌های کوتاه بهتر است از سایدآرم‌ها استفاده کنید. اگر به تازگی پابجی را شروع کرده‌اید و به عبارتی در این بازی مبتدی هستید، همیشه این نوع از سلاح را در نزدیک خود داشته باشید. تعدادی از مهم‌ترین Sidearm ها را در زیر معرفی کرده‌ایم:

R45

R45 اسلحه پابجی موبایل
R45 اسلحه پابجی موبایل

گرچه این اسلحه از لرزش زیاد و سرعت کمی برخوردار است، اما با افزودن Red Dot Sight به آن، تجهیز می‌شود و دقت شلیک افزایش می‌یابد. در واقع کاربرانی که دقت متوسط رو به بالا دارند، بهتر است از این اسلحه استفاده کنند و بدون توجه به لرزش آن، با نهایت دقت و در یک شلیک، حریف را از پا در آورند.

کمترین امتیاز ضربه: 65

P1911

تفنگ P1911
تفنگ P1911

این اسلحه در مپ‌های متنوع پابجی به وفور پیدا می‌شود. گرچه قابلیت شلیک اتوماتیک P18C را ندارد، اما با افزودن یک خشاب بزرگ به آن، کمبود مذکور را برطرف می‌سازد.

برای استفاده در فواصل نزدیک می‌توان از P1911 استفاده کرد، زیرا هرچه فاصله بیشتر شود، دقت آن کمتر می‌شود.

کمترین امتیاز ضربه: 42

در این مطلب از آموزش پابجی به بهترین اسلحه‌های موجود اشاره کردیم. اگر تجربه استفاده از هریک را دارید، در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و با بیان نکات کاربردی مهم ما و گیمرهای دیگر را یاری کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید