آموزش خرید و نحوه استفاده از گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold

شرکت Razer یکی از شناخته شده‌ترین کمپانی‌های آمریکایی است که عمده فعالیت آن در اروپا، چین و آمریکا می‌باشد. گیفت کارت ریزر گلد نیز یکی از خدمات این شرکت برای استفاده حداکثری گیمرها از سرویس مربوطه می‌باشد. این شرکت بعد از این‌ که در میان گیمرها محبوبیت خاصی پیدا کرد توانست با خرید سهام Rixty Entertainment و ادغام کاربران آن در شرکت خود به نام Razer Gold، بر کاربران خود بیفزاید. گیفت کارت ریزر گلد که در گذشته به نام گیفت کارت Rixty Code شناخته می‌شد، اکنون با هدایت گیمرها به سایت Gold.razer.com امکان استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و خرید بازی‌های جدید را به آن‌ها می‌دهد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر برای استفاده از بیش از 30,000 بازی، می‌توان از طریق خرید گیفت کارت Razer Gold اقدام کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گیفت کارت می‌توان به بدون نام و تاریخ انقضا بودن آن اشاره کرد که آن را به یکی از بهترین هدایا برای دوستان گیمر تبدیل می‌کند. علاوه بر این، قابلیت شارژ مجدد ندارند و در زمان خرید باید به میزان اعتبار تعیین شده برای گیفت کارت توجه کرد. در ادامه این مطلب از انارگیفت با روش ردیم کردن این کارت هدیه آشنا می‌شوید.

نکات مثبت خرید گیفت کارت ریزر گلد

  • قابلیت شارژ اکانت و خرید اعتبار در بازی‌های آنلاین و همچنین MMO
  • دسترسی به آرشیوی بزرگ شامل بیشتر از 30,000 بازی
  • در ازای استفاده از گیفت کارت مذکور، پاداشی به شکل ریزر سیلور و همچنین امکان معامله بازی‌های انحصاری دریافت خواهید کرد.

نحوه فعالسازی گیفت کارت ریزرگلد

پس از مراجعه به فروشگاه انارگیفت و خرید گیفت کارت ریزر گلد با اعتبار مورد نیاز خود و ریجن تعیین شده، برای ردیم کردن آن به روش زیر عمل کنید:

نکته: در زمان ردیم این گیفت کارت، باید از یک نرم‌افزار تغییر آی پی قدرتمند استفاده کنید.

  1. در اولین قدم وارد سایت Gold.razer.com شوید.
  2. بر روی گزینه Log in واقع در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس اطلاعات اکانت خود را وارد کنید.
ردیم کردن گیفت کارت ریزر گلد
ردیم کردن گیفت کارت ریزر گلد
  1. از قسمت بالای صفحه بر روی Gold و سپس Reload ضربه بزنید.
فعال‌سازی گیفت کارت ریزر گلد
فعال‌سازی گیفت کارت ریزر گلد

لازم به ذکر است که اگر با پیغام خطای زیر روبرو شدید، بدین معنی است که هنوز هیچ کیف پولی ندارید و باید اقدام به ساخت Wallet کنید.

We have not detected a Razer Gold and Silver wallet associated with this Razer ID. Please follow the steps below to continue

استفاده از گیفت کارت Razer Gold
استفاده از گیفت کارت Razer Gold

برای رفع این مشکل باید از مسیر زیر یک Wallet بسازید:

  1. وارد اکانت خود شوید.
  2. با ضوابط و قوانین ریزر موافقت کنید و گزینه Confirm را بزنید.
  3. در این مرحله، صفحه‌ای مانند تصویر زیر برای شما باز می‌شود و با کلیک بر روی Razer Gold، روند ساخت کیف پول را به اتمام برسانید.
ساخت کیف پول در ریزر
ساخت کیف پول در ریزر
  1. در نهایت، با انتخاب ریزر گلد، کادری برای شما ظاهر می‌شود که کد ۱۴ رقمی را در آن وارد می‌کنید و گیفت کارت ریزر گلد شما ردیم می‌شود.
اکانت ریزر گلد
اکانت ریزر گلد

امیدواریم که با مطالعه مطلب فوق، با شرکت ریزر و گیفت کارت متعلق به آن یعنی گیفت کارت ریزر گلد آشنا شده باشید. همان‌طور که در بالا ذکر شد، در صورت نیاز به تهیه این گیفت کارت می‌توانید به فروشگاه انارگیفت مراجعه کنید و آن را در اعتبارهای متنوع و بر حسب نیاز خود تهیه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید