آموزش درخواست دوستی در پلاتو و دعوت به بازی

اگر شما نیز از طرفداران سرویس پلاتو و بازی‌های آن هستید، مطمئناً تا حالا تصمیم به دعوت به بازی در پلاتو گرفته‌اید. برای آشنایی با روش‌های ارسال درخواست دوستی در پلاتو، در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی، خرید گیفت کارت فری فایر، خرید گیفت کارت پلی استیشن

معرفی پلاتو

پلاتو یک سرویس مختص بازی‌های آنلاین است که کاربران زیادی در گروه‌های سنی متفاوت را به خود جذب کرده است. به دلیل عدم وجود تبلیغات آزاردهنده و پاپ آپ‌های بی ربط در محیط این پلتفرم، امنیت کودکان تضمین شده و بدین ترتیب کودکان یکی از عمده‌ترین مخاطبان این سرویس هستند. بازی پلاتو تا به این لحظه بیشتر از ۱۰ میلیون دانلود در گوگل پلی را به خود اختصاص داده که آمار بالایی به شمار می‌رود.

بسیاری از افراد از این سرویس تنها به عنوان یک پیام‌رسان اجتماعی استفاده می‌کنند. پشتیبانی این پلتفرم از زبان فارسی و وجود اتاق‌های ایرانی در Plato، به طرفداران ایرانی این سرویس افزوده است. استفاده از این برنامه کاملاً رایگان است، اما برای خرید‌های درون برنامه‌ای و موفقیت در بازی‌های گروهی به سکه و ستاره پلاتو نیاز دارید.

قبل از شروع به استفاده از پلاتو، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اقدام به خرید سکه و ستاره در Plato کنید؛ بدین ترتیب می‌توانید از خدمات ویژه این پلتفرم استفاده کنید.

لازم به ذکر است که سرویس پلاتو از اپلیکیشن در سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس برخوردار است. برای دانلود Plato در iOS بر روی لینک کلیک کنید.

بعد از این که شروع به استفاده از سرویس پلاتو و اجرای بازی‌های آن کردیم، به دلیل این که بازی‌های آنلاین و گروهی این سرویس زبانزد است و بهترین قسمت آن به شمار می‌رود، حتماً این سؤال پیش می‌آید که چگونه در پلاتو درخواست دوستی بدهیم؟

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل، خرید اپل آیدی

 

نحوه درخواست دوستی در پلاتو

اجرای بازی‌های پلاتو به صورت گروهی واقعاً هیجان انگیز است. برای دعوت به بازی در پلاتو به روش زیر عمل کنید:

  1. در ابتدا بر روی آیکن FRIENDS واقع در گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر کلیک کنید.
بر روی FRIENDS در صفحه پلاتو کلیک کنید
بر روی FRIENDS در صفحه پلاتو کلیک کنید
  1. اکنون در بخش Add Friends by Plato ID، آیدی پلاتوی دوست خود (چیزی شبیه به همان یوزرنیم کاربران) را در مکان مورد نظر تایپ کنید.

نکته: ممکن است دوست شما بخواهد از شما دعوت کند، اما آیدی پلاتوی خود را ندانید. برای پیدا کردن آیدی در پلاتو و تغییر آن بر روی لینک مذکور کلیک کنید.

آیدی دوست خود را وارد کنید
آیدی دوست خود را وارد کنید
  1. بر روی ADD ضربه بزنید.
  2. در بخشی دیگر می‌توان لینک دعوت یا همان Invite Link را با دوست خود به اشتراک بگذارید. این بخش همانند اشتراک گذاری در سوشال مدیا عمل می‌کند؛ بدین معنی که با کپی/پیست کردن لینک دعوت خود در پیام‌رسان‌های دیگر مانند ایمیل و واتس اپ و موارد مشابه می‌توانید دوستان را به بازی مورد نظر دعوت کنید.
به اشتراک گذاری لینک دعوت به بازی در پلاتو به دوستان
به اشتراک گذاری لینک دعوت به بازی در پلاتو به دوستان
  1. با گذر از مراحل فوق می‌توانید نام دوست خود و پروفایل کاربری او را در قسمت Friends Requests مشاهده کنید.
مشاهده پروفایل و آیدی دوست خود پس از درخواست دوستی در پلاتو
مشاهده پروفایل و آیدی دوست خود پس از درخواست دوستی در پلاتو

به همین سادگی! درخواست دوستی در پلاتو با موفقیت انجام شده و لینک دعوت نیز برای او ارسال شده است. او با کلیک بر روی لینک مذکور، به بازی گروهی هدایت می‌شود.

نکته: علاوه بر این، در همان صفحه اولیه، با کلیک بر روی آیکن + واقع در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید مراحل درخواستی را انجام دهید و درخواست دعوت به بازی در پلاتو را برای دوست خود بفرستید.

بر روی آیکن + کلیک کنید
بر روی آیکن + کلیک کنید

پس از این که دوستان خود را به بازی دعوت کردید، می‌توانید در بازی‌های گروهی شرکت کنید و در حین بازی با یکدیگر چت کنید.

امیدواریم که با مطالعه مطلب فوق بتوانید درخواست دوستی در پلاتو را به سادگی انجام دهید و محیطی مناسب برای کودکان خود در این پلتفرم فراهم کنید. برای آشنایی با عناوین بهترین بازی‌های پلاتو برای کودکان به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس، خرید اکانت اسپاتی فای

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید