10 ترفند فری فایر برای حرفه‌ ای تر شدن

گیمرهای زیادی به دنبال ترفندهای حرفه‌ای شدن در بازی Free Fire هستند. اگر شما هم از دسته این افراد هستید، در این مطلب از انارگیفت به ۱۰ ترفند فری فایر اشاره کرده‌ایم که شما را به پیروزی در مقابل حریفان می‌رساند.

لازم به ذکر است که با یادگیری ترفندهای زیر به راحتی می‌توانید از یک بازیکن مبتدی به حرفه‌ای تبدیل شوید و به لول‌های بالاتر بازی بروید.

10 ترفند فری فایر برای حرفه‌ای شدن

گرچه نکات کاربردی زیادی برای آموزش بازی فری فایر وجود دارد، اما در زیر به مهم‌ترین موارد می‌پردازیم.

نکته: در مطلبی دیگر می‌توانید ترفندهایی برای حرفه‌ای تر شدن در هدشات زدن فری فایر را مطالعه کنید.

حرکتی آهسته و نرم

گردش راحت و نرم به اطراف زمین بازی
گردش راحت و نرم به اطراف زمین بازی

برای این که بتوانید از شلیک دشمنان در امان بمانید و به راحتی از یک پهلو به پهلوی دیگر بچرخید و یا این که با اسلاید از روی موانع بپرید، بهترین کار، انجام حرکاتی نرم و روان است. اگر بتوانید این مورد را تمرین کنید به طور حتم در مبارزات پیروز می‌شوید.

هدف گیری به سر دشمن

یکی از مواردی که بازیکنان را در فری فایر به پیروزی می‌رساند، توانایی هدف گیری و شلیک درست و دقیق است. باید بتوانید بین اهداف سریع و دقیق جابجا شوید و هدشات بزنید.

اسپری کردن حرفه‌ای

کنترل تکانه‌های تفنگ و ریختن آتش بر سر دشمنان
کنترل تکانه‌های تفنگ و ریختن آتش بر سر دشمنان

در زمان شلیک به سمت دشمن، تفنگ لرزش دارد و شما اگر بتوانید این لرزش و تکانه را به خوبی کنترل کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید، پیروز مسابقه خواهید شد. در این ترفند فری فایر با ریختن آتش شلیک و گلوله بر سر دشمنان، آن‌ها را به سرعت نابود خواهید کرد.

تمامی این کارها را با کنترل و تسلط بر اسپری سلاح می‌توان انجام داد.

تفکری استراتژیک

برای کنترل درست و به موقع دشمنان باید ردیابی 360 درجه‌ای نقشه را حفظ کنید. رفتار دشمنان را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید حرکات بعدی آن‌ها را حدس بزنید. به کمک یک تفکر استراتژیک به راحتی می‌توانید بر رقیبان خود پیروز شوید و به لول بعدی بروید.

تسلط بر مناطق نزدیک به خود

برای پیروزی در مسابقات شلوغ و پر هرج و مرج باید بین اهداف نزدیک به سرعت حرکت کنید و به عنوان اولین نفر شلیک کنید. هیلینگ، بارگیری دوباره و عوض کردن تفنگ را به سرعت و با دقت انجام دهید. اگر به صورت مستمر تمامی نقاط اطراف نزدیک خود را بازبینی کنید و بر آن تسلط داشته باشید، به طور حتم پیروز می‌شوید.

ارتباط با گروه خود

بدیهی است که ارتباط با دوستان و هم تیمی‌ها، شما را به موفقیت می‌رساند. اطلاعاتی مختصر از مکان دشمنان و حرکات آن‌ها و حتی تاکتیک‌های بعدی خود را برای هم تیمی خود بفرستید. باید بتوانید بازی را کنترل کنید و در زمانی که فشار بازی بالا است ارتباط را متوقف کرده و به هدف فکر کنید.

بهینه کردن بارگیری‌ها

بهترین بارگیری تجهیزات متناسب با سبک بازی و کاراکتر
بهترین بارگیری تجهیزات متناسب با سبک بازی و کاراکتر

تمامی اسلحه‌ها و تجهیزاتی که بارگیری می‌کنید باید مطابق با موقعیت و سبک بازی باشد. علاوه بر این، تمامی سلاح‌های تک تیرانداز، تفنگ AR و موارد مشابه باید متناسب با کاراکتر انتخابی در بازی باشد. اگر بتوانید از هر تجهیزاتی در موقع مناسب خود استفاده کنید، برنده هستید. توجه کنید که نارنجک‌ها را نیز باید در زمان مناسب خود بردارید.

استفاده از نقاط قوت کاراکتر

استفاده از بیشترین قدرت کاراکتر در بازی فری فایر
استفاده از بیشترین قدرت کاراکتر در بازی فری فایر

در این ترفند فری فایر، تنظیمات کاراکتر خود را به عالی‌ترین شکل ممکن انجام دهید. به سرعت A124 به سمت دشمنان بدوید و آن‌ها را از بین ببرید. از تقویت کننده Alvaro برای افزایش آسیب وارده کمک بگیرید. در هر حالت سعی کنید از نهایت قدرت خود استفاده کنید تا بتوانید بر دشمنان پیروز شوید.

کسب تجربه در مسابقات

اگر بتوانید جلسات بازی را ضبط کرده و سپس آن‌ها را پخش و تماشا کنید، از نقاط ضعف و قوت خود آگاه خواهید شد و بدین ترتیب در مسابقات بعدی به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنید. به عبارتی از تجربیات خود درس بگیرید و کارهای اشتباه را دوباره انجام ندهید و نقاط ضعیف را شناسایی کنید تا بتوانید بر دشمنان خود غلبه کنید.

بررسی جوانب مثبت

برای اجرای فری فایر حرفه ای باید بتوانید فیلم‌های ضبط شده از گیمرهای موفق را تماشا کنید و از آن‌ها بیاموزید. بهترین روش‌های بازی و استراتژی‌های قدرتمند را از آن‌ها یاد بگیرید و در بازی خود تکرار کنید. بدین ترتیب به لول‌های بالاتر بازی خواهید رفت.

کلام آخر در فری فایر حرفه‌ای

آموزش ۱۰ ترفند فری فایر
آموزش ۱۰ ترفند فری فایر

با استفاده از هر ترفند فری فایر که در بالا ذکر شده است، به هدف نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوید و در نهایت به یک بازیکن حرفه‌ای فری فایر تبدیل خواهید شد. برای خرید گیفت کارت فری فایر کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید