بهترین بازی‌های اپل آرکید که باید در 2024 تجربه کنید!

در صورتی که یک گیمر هستید و به بازی‌های موبایلی و قدرتمند Apple Arcade علاقه دارید، در این مطلب از انارگیفت با ما باشید تا بهترین بازی های اپل آرکید در سال جاری را به شما معرفی کنیم.

اپل آرکید چیست؟

بهترین بازی های اپل آرکید در سال 2024 کدام است؟
بهترین بازی های اپل آرکید در سال 2024 کدام است؟

اپل مانند دیگر کمپانی‌های بزرگ دنیا نتوانسته است در زمینه تولید سخت افزار مخصوص بازی موفق عمل کند و یک کنسول انحصاری برای کاربران گیمر خود عرضه کند، اما با انتشار بازی‌های اپل آرکید که بر روی تمامی دستگاه‌های این شرکت مانند آیفون، آیپد، اپل تی وی و مک بوک اجرا می‌شوند، طرفداران مخصوص به خود را دارد.

لازم به ذکر است که با خرید اشتراک اپل آرکید علاوه بر دسترسی به آرشیوی عظیم از بازی‌های انحصاری، دانلود و نصب برخی از بازی‌های پولی موجود در اپ استور و گوگل پلی استور نیز امکان‌پذیر است. همچنین عناوین موجود در این آرشیو به صورت هفتگی آپدیت می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر با Apple Arcade و نحوه خرید اشتراک آن بر روی لینک کلیک کنید.

بهترین بازی های اپل آرکید

برای اجرای بازی‌های محبوب خود در اپل آرکید به اشتراک Apple Arcade نیاز دارید. بنابراین، پس از خرید اشتراک مذکور، عناوین زیر را امتحان کنید.

Dead Cells+

  • ژانر: اکشن
  • دولوپر: Motion Twin, Evil Empire
بازی سلول‌های مرده
بازی سلول‌های مرده

اولین مورد از بازی‌های پیشنهادی اپل آرکید، Dead Cells+ نام دارد. در این بازی نیز مانند بازی‌های اکشن دیگر، باید دشمنان خود را از بین ببرید. با این تفاوت که در صورت نابودی خود شما، دوباره باید تمام مسیر طی شده را از نو پشت سر بگذارید. بدین معنی که با هر بار کشته شدن، تمامی سلول‌ها و مراحل قبل را از دست خواهید داد و به نقطه شروع بازی می‌رسید.

بدیهی است که تکراری بودن بازی یکی از نکات منفی بازی است، اما در دد سلز هیچ گاه با محیطی تکراری در بازی مواجه نمی‌شوید. گرچه پس از مرگ دوباره به مرحله ابتدایی بازی باز می‌گردید، اما در ادامه مسیر با هیچ صحنه‌ای مشابه قبل روبرو نخواهید شد و مواردی مانند مکان دشمنان در بازی تغییر پیدا می‌کند و همین موضوع آن را همواره جدید و هیجان‌انگیز نگه می‌دارد.

Dead Cells+

Fantasian

  • ژانر: نقش آفرینی (RPG)
  • دولوپر: استودیو Mistwalker
بازی Fantasian
بازی Fantasian

اگر می‌خواهید بدون اجرای یکی از عناوین اصلی فاینال فانتزی‌(Final Fantasy)، محیط جذاب آن را تجربه کنید، بازی Fantasian بهترین گزینه است. در واقع تولید کننده بازی‌های فاینال فانتزی، مدیر استودیو Mistwalker است و به همین دلیل تجربه‌ای شبیه به ساخته‌های پیشین او خواهید داشت.

گیمر باید در نقش لئو بازی کند. کسی که حافظه‌اش را از دست داده و نقشی اساسی در تعیین سرنوشت دنیا دارد. او با گذر از محیط‌های مختلف مانند غارهای مرموز، باید شخصیت فراموش شده خود را به یاد آورد و دشمنان موجود را شکست دهد. بک گراند این بازی ژاپنی به نحوی طراحی شده که گیمر را به خود جذب می‌کند و به یکی از نکات مثبت این بازی تبدیل شده است.

گرچه این یک بازی آنلاین و چند نفره نیست، اما با داستان فوق‌العاده‌ای که دارد، به عنوان یکی از بهترین بازی های اپل آرکید، برای بازی‌های موبایلی و کاربران اپل شناخته می‌شود.

Fantasian

NUTS

  • ژانر: شبیه سازی و ماجراجویی
  • دولوپر: Joon, Pol, Muutsch, Char & Torfi
بازی NUTS از بهترین بازی های اپل آرکید
بازی NUTS از بهترین بازی های اپل آرکید

این بازی در میان بهترین بازی های اپل آرکید، یک بازی کوتاه است که به خاطر محیط گرافیکی جذاب، نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است.

گیمرها که در نقش عکاس حیات وحش بازی می‌کنند باید از سنجاب‌های در حال انقراض عکس بگیرند و در این مسیر با موانع و محیط‌های جالبی روبرو می‌شوند. برای این که از کار سنجاب‌های مشکوک مطلع شوید، باید به خوبی آن‌ها را زیر نظر بگیرید و همین موضوع هیجان را به بازی می‌آورد.

NUTS

Disney Melee Mania

  • ژانر: اکشن
  • دولوپر: استودیو Mighty Bear Games
بازی Disney Melee Mania
بازی Disney Melee Mania

اگر به انیمیشن‌های کمپانی دیزنی و پیکسار علاقه دارید بازی Disney Melee Mania برای شما مناسب است. در این بازی می‌توانید شخصیت‌های داستانی خود مانند موانا، السا و دیگر کاراکترهای دیزنی را انتخاب کنید و مبارزات میان آن‌ها را مدیریت کنید.

Disney Melee Mania یک بازی چند نفره (3 به 3) است که گیمر با جمع کردن امتیازهای مختلف در روند بازی، شخصیت خود را قدرتمندتر می‌کند و به همین ترتیب در بازی باقی می‌ماند.

Disney Melee Mania

Assemble with Care

  • ژانر:‌ داستانی و پازل
  • دولوپر: Ustwo Games
بازی پازلی Assemble with Care در فهرست بهترین بازی های اپل آرکید
بازی پازلی Assemble with Care در فهرست بهترین بازی های اپل آرکید

این یک بازی پازلی لمسی است که گیمر با حرکات انگشت خود بر روی صفحه نمایش موبایل، باید تکه‌های پازل را با دقت کنار هم بچیند و بدین شکل مردم شهری در اسپانیا را نجات دهد.

گرافیک و صوت به کار رفته در این بازی، به گیمر کمک می‌کند تا در حین انجام بازی و تعمیرات وسایل مختلف، مشتریان خود را به خوبی بشناسد. برخی از منتقدین، این بازی را به عنوان یکی از بازی‌های درمانی در لیست بهترین بازی های اپل آرکید معرفی می‌کنند.

Assemble with Care

Monster Hunter Stories+

  • ژانر: نقش آفرینی (RPG)
  • دولوپر: استودیو کپکام
بازی Monster Hunter Stories+
بازی Monster Hunter Stories+

اگر به دنبال تجربه بازی‌های مجموعه مانستر هانتر تولید استودیو Capcom هستید، بازی Monster Hunter Stories+ مناسب شماست. گرچه در این بازی نمی‌توان تمامی هیجانات موجود در Monster Hunter Rise را تجربه کرد، اما محیطی بسیار شبیه به آن را برای گیمر ایجاد می‌کند.

در این بازی، نبردی نوبتی با هیولاها خواهید داشت که فرصتی برای دوست شدن با آن‌ها نیز برای شما فراهم شده است. به عبارتی دیگر، باید با Monstieها مبارزه و آن‌ها را جمع کنید. سپس نحوه مراقبت از آن‌ها را یاد بگیرید و به بهترین شکل آن‌ها را نگهداری کنید.

Monster Hunter Stories+

Sayonara Wild Hearts

  • ژانر: اکشن و ریتمیک
  • دولوپر: Simogo
بازی Sayonara Wild Hearts از بهترین بازی های اپل آرکید
بازی Sayonara Wild Hearts از بهترین بازی های اپل آرکید

اگر به دنبال تجربه یک بازی با گرافیک نئونی هستید که با ایجاد فضایی ریتمیک، شما را به دنیای دیگری می‌برد، پیشنهاد می‌کنیم بازی Sayonara Wild Hearts را امتحان کنید. این بازی از خواب دیدن یک زن جوان شروع می‌شود و سپس شما به عنوان یک گیمر آن را ادامه خواهید داد.

سرعت در کنار دقت بالای گیمر در این بازی، او را به پیروزی و شادی نهایی می‌رساند. بنابراین، در صورتی که چندین مرتبه شکست خوردید و غم را در وجود خود احساس کردید، بدون نگرانی به مسیر خود ادامه دهید و پشتکار خود را در بازی نشان دهید. شما پس از اجرای این بازی خیالی، به پاسخ بسیاری از سؤالات خود خواهید رسید.

Sayonara Wild Hearts

Survival Z

  • ژانر: تلاش برای بقاء
  • دولوپر: Ember Entertainment
بازی Survival Z در سبک تلاش برای بقاء
بازی Survival Z در سبک تلاش برای بقاء

گرچه این یک بازی Vampire Survivors نیست، اما تلاش گیمر برای زنده ماندن و نجات افراد باقی مانده از دست زامبی‌ها، آن را به یکی از بهترین بازی های اپل آرکید در 2024 تبدیل کرده است. شما در طول این بازی باید علاوه بر تلاش برای زنده ماندن، با زامبی‌ها مبارزه کنید و تجهیزات خود را ارتقاء دهید.

هیچ کدام از مراحل بازی در ژانر تلاش برای بقاء یکسان نیستند و شما نیز در این بازی اپل آرکید می‌توانید مراحل متفاوتی از مبارزه با زامبی‌ها را تجربه کنید و حتی گاهی آن را مجدداً تکرار کنید.

Survival Z

Wonderbox: The Adventure Maker

  • ژانر: سندباکس و ماجراجویی
  • دولوپر: استودیو Aquiris Game
Wonderbox: The Adventure Maker در لیست بهترین بازی های اپل آرکید
Wonderbox: The Adventure Maker در لیست بهترین بازی های اپل آرکید

گیمر در این بازی می‌تواند علاوه بر ماجراجویی در بازی و مراحل از پیش تعیین شده، داستان ماجراجویی خود را بسازد. گرچه در ابتدا ترسناک به نظر می‌رسد، اما اجرای بازی، شهامت گیمر را افزایش داده و او را به دنبال ماجراجویی در بازی می‌کشاند.

شما برای ساخت بازی پر چالش خود باید تلاش کنید. به طور مثال، مدرسه‌های جادوگری و یا حملات گابلین را راه‌اندازی کرده و موارد دلخواه خود را از Wonderbox انتخاب کنید. در نهایت و پس از این که احساس کردید بازی کاملاً آماده است، کاراکتر خود را در بازی ایجاد کرده و ادامه دهید.

Wonderbox: The Adventure Maker

Exit the Gungeon

  • ژانر: تیراندازی و شوتر
  • دولوپر: Dodge Roll, Singlecore
Exit the Gungeon بازی برتر اپل آرکید
Exit the Gungeon بازی برتر اپل آرکید

اگر به دنبال کردن ماجراهای Gungeoneers علاقه دارید بهتر است بازی Exit the Gungeon را امتحان کنید. گیمر در این بازی سوار بر آسانسور شده و با بالا رفتن از سیاه‌چاله‌های موجود، با دشمنان خود مبارزه می‌کند.

هرج و مرج را در بازی مذکور به طور کاملاً واقعی احساس کرده و بازی در محیط‌های مختلف را تجربه خواهید کرد. هیچ کدام از بخش‌های بازی تکراری نیست و همین موضوع، آن را به یکی از بهترین بازی های اپل آرکید تبدیل کرده است. بسیار شبیه به بازی Survival Z است و گیمر می‌تواند آن را برای چندین بار متوالی پلی کند.

Exit the Gungeon

Skate City

  • ژانر: شبیه سازی و ورزشی
  • دولوپر: Agens, Room8
بازی اسکیت سیتی در اپل آرکید
بازی اسکیت سیتی در اپل آرکید

علاقمندان به بازی Skate 3 و Tony Hawk’s Pro Skater، از بازی اسکیت سیتی موجود در لیست بهترین بازی های اپل آرکید لذت می‌برند. گرچه Skate City یک بازی موبایلی است و به پای دو بازی ذکر شده نمی‌رسد، اما با استفاده از صوت و تصویر فوق‌العاده در بک گراند بازی، حرفه اسکیت سواری را به گیمر آموزش می‌دهد. شما نیز با اجرای این بازی، گردش در مکان‌های نمادین را تجربه خواهید کرد.

شما به عنوان یک گیمر در بازی اسکیت سیتی می‌توانید به جای تجربه ترفندهای اسکیت سواری، در شهرهایی مانند بارسلونا و لس آنجلس بچرخید و مهم‌تر این که، ضربات خود را ضبط کنید و از آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر استفاده کنید.

Skate City

?What the Golf

  • ژانر: ورزشی
  • دولوپر: Triband
بازی گلف در اپل آرکید
بازی گلف در اپل آرکید

ظاهر این بازی در ابتدا به شکل یک بازی گلف ساده به نظر می‌رسد، اما در واقع یک بازی پر از هرج و مرج است که گیمر را به تلاش بیشتر وادار می‌کند.

گاهی به جای توپ گلف، باید خود بازیکن را در سوراخ بیندازید و یا حتی یک لاکپشت و یا دستگاه تستر را در بازی هدایت کنید تا به خط پایان بازی برسد. داستان بازی در میان مسابقات گلف و ماشین سواری سرگردان است و گیمر هر دوی این موارد را تجربه خواهد کرد. گرافیک جذاب بازی و داستان پر از هرج و مرج آن، فضایی شاد و خنده‌آور را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

?What the Golf

Card of Darkness

  • ژانر: استراتژی و پازلی
  • دولوپر: Zach Gage, Pendleton Ward, Choice Provisions
بازی کارتی Card of Darkness
بازی کارتی Card of Darkness

این بازی بر خلاف بازی شطرنج Zach Gage که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، طرفداران بسیاری دارد. در واقع همکاری Zach Gage و Pendleton Ward این بازی را متفاوت کرده و گیمرهای زیادی را به سمت آن کشانده است.

بازی Card of Darkness بسیار ساده و در عین حال جذاب است. شما باید کارت‌هایی که از پشت به شما نمایش داده می‌شود را در مسیری درست هدایت کنید تا شما را به انتهای سطح برساند. چالش‌های دیگری نیز در این بازی وجود دارد که شما با پلی کردن بازی و به مرور، آن را خواهید آموخت.

Card of Darkness

Mutazione

  • ژانر: ماجراجویی آرام
  • دولوپر: Die Gute Fabrik
بازی ماجراجویی Mutazione
بازی ماجراجویی Mutazione

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اپل آرکید، گیمرهای زیادی را وادار به تمدید و خرید دوباره اشتراک اپل آرکید کرده است. Mutazione گیمر را در شخصیت یک نوجوان نشان می‌دهد که علاوه بر نگهداری و مراقبت از گیاهان، باید موارد هیجان‌انگیزی را تجربه کند که بسیار کند پیش می‌رود.

بعد از اصابت یک شهاب سنگ به منطقه‌ای از زمین، افراد آن جا با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند. گیمر به عنوان یکی از افرادی که به این محله می‌آید، با اکتشافات خود به بهتر شدن اوضاع کمک خواهد کرد. این بازی برای آرام کردن گیمر در پایان یک روز پر از مشغله و هیاهو بسیار مفید است. همچنین در دسته بازی‌های ماجراجویی با هدف آرام‌سازی قرار می‌گیرد.

Mutazione

Oceanhorn 2

  • ژانر: اکشن و نقش آفرینی ماجراجویانه
  • دولوپر: Cornfox & Bros.
Oceanhorn 2 از بهترین بازی های اپل آرکید
Oceanhorn 2 از بهترین بازی های اپل آرکید

می‌توان گفت که بازی مذکور یک بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild موبایلی است. اگر نسخه اول Oceanhorn را بازی نکرده‌اید، نگران نباشید. این بازی را شروع کنید!

گیمر در نقش یک شوالیه باید پازل‌ها، جنگ‌ها و چالش‌های مختلفی را با موفقیت پشت سر بگذارد و دنیا را نجات دهد. او باید Sacred Emblemها را پیدا کند و آن‌ها را به صاحبان خود بازگرداند. با گشت و گذار در محیط‌های مختلف بازی، آیتم‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد و بدین ترتیب بازی را پیش خواهید برد تا جایی که سرزمین گایا را از دست مزمروث و ارتش تاریک او نجات دهید.

Oceanhorn 2

Neo Cab

  • ژانر: ماجراجویی و داستانی
  • دولوپر: Chance Agency
بازی Neo Cab
بازی Neo Cab

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اپل آرکید، شهری را به تصویر می‌کشد که تمامی تاکسی‌ها راننده خودکار دارند و تنها یک راننده انسانی به نام لینا باقی مانده است. گیمر در نقش این راننده بازی خواهد کرد. دست‌بندی که احساسات لینا را به او نشان می‌دهد نقش پر رنگی در اجرای بازی دارد و تنها با تجربه بازی می‌توان آن را درک کرد.

لینا در نقش یک راننده تاکسی سعی دارد با مسافران به خوبی رفتار کند و به راز یک معمای مخوف پی ببرد. داستان از این قرار است که لینا برای ملاقات با یک دوست قدیمی به شهر خیالی با تاکسی‌های خودران سفر می‌کند و در آن‌جا دوست خود را گم می‌کند. پس از آن، در قالب یک راننده تاکسی مسافران را جابجا می‌کند و با برخورد خوب خود امتیازات بیشتری جمع می‌کند و در نهایت دوست گمشده خود را پیدا خواهد کرد.

Neo Cab

Shinsekai: Into the Depths

  • ژانر: ماجراجویی
  • دولوپر: کپکام
Shinsekai: Into the Depths در لیست بهترین بازی های اپل آرکید
Shinsekai: Into the Depths در لیست بهترین بازی های اپل آرکید

اگر برای اجرای یک بازی AAA در اپل آرکید هیجان دارید، بازی Shinsekai: Into the Depths شما را به هدف می‌رساند. این بازی که توسط کمپانی کپکام تولید شده است، شما را به اعماق دریا می‌برد تا حقایق پنهان اقیانوس را کشف کنید.

گیمر در این بازی در نقش یک Aquanaut بازی می‌کند که تنها یک پهباد کوچک، او را همراهی می‌کند. در این مسیر باید به میزان اکسیژن باقی مانده و موجودات عجیب غریب توجه داشت و در زیر دریایی خود به کاوش در کف اقیانوس پرداخت. این اکتشافات گاهی به پیدا کردن گنج منتهی می‌شود و گاهی تنها باید با موجودات خطرناک مبارزه کرد.

در صورت عدم علاقه به بازی‌های اپل آرکید، خرید اشتراک ایکس باکس و خرید اشتراک پلی استیشن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Manifold Garden

  • ژانر: پازل
  • دولوپر: استودیو William Chyr
بازی باغ Manifold
بازی باغ Manifold

این بازی که توسط هنرمند سرشناس William Chyr تولید شده است، یک بازی کاملاً مستقل و شگفت انگیز شبیه به دنیای هنرمند M. C. Escher است. این هنرمند در هندسه و خلق آثار هنری تخصص داشت و همین موارد در بازی Manifold Garden نیز به چشم می‌خورد.

در این بازی به کمک گرانش و هندسه، پازل خود را حل کنید و همچنین با دستکاری در محیط سه بعدی هندسی اطراف، پازل‌های بیشتری را دریافت و تکمیل کنید. طرفداران بازی The Witness، از بازی باغ منیفولد لذت می‌برند و نگاهی متفاوت به محیط اطراف خود دارند. دنیای انتزاعی موجود در این بازی پازلی، ذهن شما را به چالش خواهد کشید.

Manifold Garden

Grindstone

  • ژانر: پازل
  • دولوپر: Capybara Games
بازی پازلی Grindstone
بازی پازلی Grindstone

این بازی یک پازل رنگی و لذت بخش است که در لیست بهترین بازی های اپل آرکید جای گرفته است. گیمرها با تکمیل پازل‌ها، دشمنان خود را که با نام خزنده شناخته می‌شوند، شکست می‌دهند و سنگ‌های آن‌ها را سرقت می‌کنند.

خزنده‌ها یا همان کریپ‌ها را با توجه به رنگشان مورد حلمه قرار می‌دهید و حتی می‌توانید تجهیزات خود را تغییر دهید و پس از دسترسی به جعبه‌های گنج، کاراکتر خود را ارتقاء دهید. این بازی یک پازل متحرک و شبیه به Dungeon Raid است که لحظاتی شاد را برای گیمر فراهم می‌کند.

Grindstone

Japanese Rural Life Adventure

  • ژانر: شبیه سازی
  • دولوپر: GAME START
بازی شبیه سازی Japanese Rural Life Adventure در اپل آرکید
بازی شبیه سازی Japanese Rural Life Adventure در اپل آرکید

این بازی توسط گیم استارت ساخته شده است. بازی مذکور بسیار شبیه به Stardew Valley است و گیمر را به کوه‌های ژاپن می‌برد. هدف این بازی تعمیر یک کلبه شکسته در کوه‌های روستایی ژاپن است و در نهایت پس از اثبات شخصیت خود به صاحبخانه‌ای با نام ugh، در اطراف با خیالی راحت گردش خواهید کرد و نفسی راحت می‌کشید.

در این بازی با فصل‌های مختلف و در نتیجه اتفاقات متفاوتی روبرو می‌شوید و در بخشی از بازی با حیوان خانگی خود ادامه خواهید داد. Japanese Rural Life Adventure در فهرست بهترین بازی های اپل آرکید قرار گرفته است و در زمان بازی می‌توانید منظره‌های داخل بازی را تغییر دهید و به جذابیت بازی بیفزایید.

Japanese Rural Life Adventure

Downwell+

  • ژانر: اسکرول تیراندازی
  • دولوپر: Ojiro Fumoto
بازی Downwell+ در اپل آرکید
بازی Downwell+ در اپل آرکید

شما به عنوان یک فرد کنجکاو به نام Welltaro در این بازی ظاهر می‌شوید و پس از شیرجه زدن در چاهی در زیر شهر، باید به اکتشافات خود ادامه دهید. طبق تمام بازی‌های متداول، چاه‌هایی که شما در آن قرار می‌گیرید پر از هیولا و گنج و مواردی مشابه است که برای شکست دادن آن‌ها، باید از چکمه‌های تفنگی‌(Gunboot) خود استفاده کنید و به کمک سه دکمه آن را کنترل کنید.

اگر شما هم به بازی‌های سیاه و سفید علاقه دارید و یا این که مدت زمان زیادی را برای انتظار در سالن‌ سپری می‌کنید، بازی Downwell+ مناسب شما است. در این بازی با هر بار مردن، چیدمان محیط بازی تغییر پیدا می‌کند و تمامی امتیازات خود را از دست خواهید داد.

Downwell+

Sonic Dream Team

  • ژانر: ماجراجویی
  • دولوپر: SEGA
بازی تیم رؤیایی سونیک در Apple Arcade
بازی تیم رؤیایی سونیک در Apple Arcade

اگر به دنبال یک بازی سونیک هستید که در فهرست بهترین بازی های اپل آرکید قرار گرفته باشد، بازی Sonic Dream Team شما را به خواسته خود می‌رساند. تلاش‌های سونیک‌(به عنوان شخصیت کارتونی محبوب پر سرعت) و همراهان او، برای از بین بردن نقشه‌های شوم دکتر اگمن، در این بازی کاملاً مشخص است.

دکتر اگمن با استفاده از دستگاه خود با نام Reverie سعی دارد تا رؤیاهای شیطانی خود را به واقعیت تبدیل کند. در این میان سونیک به همراه دوستان خود باید جلوی این عمل را بگیرد و دکتر اگمن را شکست دهد.

Sonic Dream Team

Disney Dreamlight Valley: Arcade Edition

  • ژانر: شبیه سازی
  • دولوپر: GameLoft
بازی Disney Dreamlight Valley: Arcade Edition
بازی Disney Dreamlight Valley: Arcade Edition

برای لذت بردن از یک بازی سرگرم کننده با شخصیت‌های پیکسار و دیزنی، بهتر است بازی Disney Dreamlight Valley: Arcade Edition را امتحان کنید. این یک بازی آرام است که برخلاف دیگر بازی‌های شبیه سازی، یک زندگی آرام را در قالب بازی به تصویر در آورده است.

شما در این بازی می‌توانید همزمان با خرید ماهی و نیازمندی‌های روزانه خود، کشاورزی کنید و مهم‌تر از همه، دره Dreamlight را بازسازی کنید. در این زمان با کاراکترهای انیمیشن‌های پیکسار و دیزنی آشنا خواهید شد و همین موضوع، محیط این بازی را بسیار آرام و دلنشین و در عین حال پر تکاپو کرده است.

Disney Dreamlight Valley: Arcade Edition

کلام آخر؛ بهترین بازی‌های Apple Arcade

امیدواریم بازی‌های پیشنهادی اپل آرکید را به خوبی معرفی و رتبه بندی کرده باشیم و شما بتوانید با توجه به فهرست بهترین بازی های اپل آرکید در سال جاری میلادی، خرید بازی اپل آرکید را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید و از اجرای آن لذت ببرید. اگر بازی دیگری را تجربه کرده‌اید که توانایی رقابت با این عناوین را دارد، با ما و کاربران دیگر در میان بگذارید تا همه از آن لذت ببریم. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت بهترین بازی های ایکس باکس کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید