اکانت WTFast چیست و نحوه استفاده از اشتراک دبلیو تی فست

اگر به عنوان یک گیمر به دنبال پلتفرمی برای اجرای بهتر بازی‌‌های خود هستید، استفاده از اکانت کاهش پینگ WTFast به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر در جستجوی یک سرویس برای افزایش امنیت داده‌ها و یا رمزگذاری حریم خصوصی و تغییر آی‌پی هستید، باید به دنبال یک ابزار تغییر آی‌پی باشید و WTFast انتخاب مناسبی برای شما نیست. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت جزئیات این امر را توضیح خواهیم داد و به معرفی کامل WTFast می‌پردازیم.

اولین نکته مهمی که باید در مورد WTFast متذکر شد این است که دبلیو تی فست یک سرویس GPN است و نه VPN! بدین معنی که تنها تنظیمات مربوط به اجرای بازی را برای گیمرها تغییر می‌دهد و هیچ دخالتی در شناسه آی‌پی کاربران ندارد. V.P.N یک شبکه خصوصی مجازی برای کاربران است اما GPN به عنوان یک شبکه خصوصی برای گیمرها شناخته می‌شود.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

 

معرفی WTFast

اکانت کاهش پینگ WTFast چیست؟
اکانت کاهش پینگ WTFast چیست؟

این سرویس با ایجاد یک اتصال مناسب که از کمترین پینگ برخوردار است باعث کاهش زمان ارسال داده از طرف کاربر و در نتیجه افزایش سرعت او در بازی خواهد شد. به طور خلاصه می‌توان گفت که مهم‌ترین هدف WTFast کاهش میزان تأخیر و همچنین کاهش پینگ برای گیمر است.

پینگ به مدت زمانی گفته می‌شود که داده‌های مربوط به یک بازی آنلاین از سیستم گیمر به سرور بازی اینترنتی مربوطه منتقل شده و مجدداً به او باز می‌گردند. واحد اندازه‌گیری پینگ، میلی ثانیه است؛ کاهش این زمان به معنی افزایش سرعت اجرای بازی خواهد بود.

لازم به ذکر است که تأخیر نیز به معنای پینگ است. هرچه سرعت رفت و برگشت اطلاعات بازی از سیستم کاربر به سرور بازی کمتر باشد تأخیر کمتری وجود دارد. در مقابل، پینگ بالا باعث تأخیر زیاد می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

کاهش پینگ و تأخیر، در بازی‌های اکشن و رقابتی آنلاین معنا می‌یابد زیرا مستقیماً بر پیروزی و شکست گیمر تأثیرگذار است.

نکته: پینگ در حین بازی به موقعیت جغرافیایی کاربر بستگی دارد؛ بدین معنی که هرچه فاصله او از سرور بازی دورتر باشد، طبیعتاً پینگ بالاتری نیز وجود دارد. اکانت کاهش پینگ WTFast با شناسایی لوکیشن گیمرها و یافتن سرور بازی در نزدیک‌ترین محل به آن‌ها، فاصله و در نتیجه پینگ را کاهش می‌دهد و از این طریق سرعت بازی کاربران را افزایش می‌دهد.

 

امنیت اشتراک دبلیو تی فست WTFast

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که اگر سرویس WTFast ارتباطی با شناسه IP شما ندارد پس اصلاح ترافیکی در این سرویس به چه معناست؟

افزایش سرعت اجرای بازی با استفاده از دبلیو تی فست
افزایش سرعت اجرای بازی با استفاده از دبلیو تی فست

لازم به ذکر است که اکانت کاهش پینگ WTFast هیچ تغییر و یا رمزگذاری برای ترافیک داده کاربران ارائه نمی‌کند. عدم رمزگذاری در این سرویس نیز تنها به این دلیل است که پوششی بر کارهای غیرقانونی گیمرها نگذارد. از طرف دیگر، با استفاده از V.P.N و از طریق تغییر آی‌پی و محدودیت جغرافیایی، کاربران به صورت ناشناس وارد عمل می‌شوند و هر کار خلاف و غیرقانونی که از آن‌ها سر بزند را نمی‌توان سریعاً تشخیص داد، اما WTFast یک GPN است و اجازه این اقدامات را به کاربران نمی‌دهد و تنها در زمینه بازی به آن‌ها یاری می‌رساند.

یکی دیگر از دلایلی که WTFast از رمزگذاری داده‌ها خودداری می‌کند این است که رمزگذاری، سرعت را کاهش می‌دهد و این برخلاف هدف WTFast است!

سرویس مذکور تنها به اطلاعات زیر در مورد کاربران دسترسی دارد:

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

  • آدرس IP گیمر
  • لوکیشن کاربر
  • اطلاعات مربوط به لاگین شدن
  • نوع و ورژن و پلاگین‌های مرورگر
  • پلتفرم گیمر و سیستم عامل مورد استفاده او
  • اطلاعات مربوط به بازدید کاربر از سایت آن‌ها (URL) و یا ارورهایی که در سایت روی داده است.
  • مدت زمانی که گیمر از صفحات خاص بازدید می‌کند و با آن‌ها تعامل دارد.

ناگفته نماند که رمزگذاری AES-256 به منظور ایجاد میزانی از امنیت برای کاربران سرویس دبلیو تی فست در نظر گرفته شده است.

 

پشتیبانی از کاربران

اکانت کاهش پینگ WTFast از چت آنلاین کاربران پشتیبانی نمی‌کند، در عوض از مراکز پشتیبانی و تیکت‌های پشتیبانی برخوردار است که به ارتباط و تعامل بهتر کاربران کمک می‌کند. مرکز پشتیبانی آن‌ها بسیار ساده است، زیرا سرویسی است که خدمات را صریح و بدون هیچگونه پیچیدگی برای کاربران ارائه می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

 

نحوه استفاده از دبلیو تی فست

برای استفاده از خدمات این پلتفرم مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اقدام به خرید اکانت کاهش پینگ WTFast نمایید.
  2. اپلیکیشن مربوطه را بر روی سیستم خود نصب کنید.

برای نصب اپلیکیشن مذکور به روش زیر عمل کنید:

  • با مراجعه به WTFast، آخرین ورژن این پلتفرم را بر روی ویندوز خود دانلود کنید.
  • در میان فایل‌های دانلودی خود، بر روی wtfastSetup.exe دابل کلیک کنید.
  • دستورالعمل‌های موجود برای نصب را دنبال کنید.
  • با استفاده از اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود به WTFast لاگین شوید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

لاگین شدن به اکانت WTFast
لاگین شدن به اکانت WTFast
  1. بعد از لاگین شدن به اکانت کاهش پینگ WTFast، صفحه انتخاب بازی برای شما ظاهر می‌شود. پلتفرم مذکور به طور اتوماتیک بازی‌های موجود را سرچ می‌کند و برای شما نمایش می‌دهد. در این میان بازی‌هایی که بر روی سیستم شما نصب شده با نماد ستاره متمایز شده است.

لازم به ذکر است که برای اجرای بازی مورد نظر باید اسم بازی را در Quick Find تایپ کنید و یا این که بر روی آیکن مربوط به بازی کلیک کنید. علاوه بر این، با استفاده از نوار لغزنده واقع در سمت راست صفحه می‌توانید در میان عناوین بازی‌های موجود به جستجو بپردازید.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

انتخاب بازی برای استفاده از WTFast
انتخاب بازی برای استفاده از WTFast
  1. زمانی که بازی مورد نظر خود را پیدا کردید، بر روی آیکن مربوطه کلیک کنید. با انجام این کار نام بازی در بخش فوقانی دکمه اتصال یا Connect ظاهر می‌شود. بر روی Connect کلیک کنید.
  1. بازی هدف اجرا می‌شود. تنها چند دقیقه زمان لازم است تا WTFast سرعت بازی شما را به بهترین حالت ممکن برساند.
  2. بازی را آغاز کنید. در همین حال، صفحه وضعیت WTFast ثابت می‌شود.
  3. برای اجرای یک بازی دیگر، بر روی Disconnect ضربه بزنید و به عقب بازگردید. مجدداً مراحل ذکر شده را انجام دهید.

با مطالعه مطلب فوق، اکانت کاهش پینگ WTFast را شناختید و نحوه استفاده از آن را آموختید. برای آشنایی با اکانت اگزیت لگ و نحوه استفاده از آن به مطلب لینک شده مراجعه کنید. علاوه بر این، برای آشنایی با روش‌های کاهش پینگ بازی پابجی موبایل می‌توانید به مطلب مربوطه مراجعه کنید.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید