اکانت اگزیت لگ چیست و چگونه به کاهش پینگ و لگ کمک می‌کند؟

اگر هنگام اجرای بازی‌های آنلاین به دلیل کندی سرعت اینترنت، لگ و پینگ بالا دارید و از این بابت کلافه شده‌اید، اشتراک اگزیت لگ یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت در مورد اکانت اگزیت لگ و نحوه عملکرد آن توضیح می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.

به مشکل تأخیر در بازی «لگ» می‌گویند و به زمانی که بسته اینترنتی شما به سرور اصلی بازی می‌رسد «پینگ» گفته می‌شود. بدین ترتیب اگزیت لگ به معنای کاهش لگ یا افزایش سرعت بازی است.

اکثر گیمرها در برهه‌ای از زمان با مشکلات مربوط به پینگ بالا در بازی روبرو شده‌اند. در این مواقع مسأله بر سر ISP و مسیریابی اینترنت کاربران است. یکی از اصلی‌ترین روش‌های کاهش پینگ و یافتن سریع‌ترین مسیر اتصال به سرورهای اینترنتی که به افزایش سرعت بازی منجر می‌شود، خرید اکانت اگزیت لگ است.

معرفی اگزیت لگ

ExitLag شباهت‌هایی به قندشکن (V.P.N) دارد!😃 با این تفاوت که قندشکن مسیر کلی اینترنت را تغییر می‌دهد تا تمامی برنامه‌ها و عملکردهای اینترنتی به راحتی اجرا شوند، اما اگزیت لگ تنها مسیر اتصال به سرورهای مناسب را در بازی‌های مشهور بهبود می‌بخشد. تا این لحظه، اگزیت لگ از بیشتر از ۱۰۰ بازی پشتیبانی می‌کند…

در واقع خرید اشتراک اگزیت لگ، بهترین و خلوت‌ترین مسیر بین شما و سرور اصلی را پیدا می‌کند و از این طریق باعث کاهش پینگ در بازی می‌شود.

بدیهی است که میزان پینگ با فاصله بین شما و سرور بازی رابطه مستقیم دارد و هرچه این فاصله بیشتر باشد پینگ بیشتری را نیز تجربه خواهید کرد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

پیشرفت عملکرد بازی

بهبود سرعت بازی با خرید اکانت اگزیت لگ
بهبود سرعت بازی با خرید اکانت اگزیت لگ

علاوه بر بهبود در اتصال شما به سرور بازی، اگزیت لگ به بهبود تعداد فریم در ثانیه یا همان FPS نیز کمک می‌کند. با فعال کردن مواردی مانند maximum processing priority و غیرفعال کردن گزینه‌هایی مانند performance leeching background در بازی به سرعت بیشتری دست می‌یابید.

سرویس ExitLag یک رابط کاربری بسیار ساده را در اختیار گیمرها می‌گذارد که گزینه‌های کاربردی زیادی دارد و هر کاربر بنابر نیاز خود می‌تواند هرکدام را فعال و یا غیرفعال کند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

نحوه کار اگزیت لگ

اگزیت لگ تنها بر مسیر بین شما و سرور اصلی بازی تأثیرگذار است؛ بدین معنی که بر جستجوی شما در کروم و یا اسپاتیفای و غیره هیچ اثری ندارد، حتی اگر در آن لحظه در حال استفاده از اگزیت لگ در بازی خود باشید!

در مواردی که شما برای اجرای بازی از یک ارائه دهنده سرویس اینترنتی (ISP) استفاده می‌کنید و با کاهش سرعت بازی و افزایش پینگ و لگ مواجه می‌شوید، با خرید اکانت کاهش پینگ مشکل شما رفع می‌شود. در این صورت تغییر مسیر اتصال خود با سرور بازی را بهتر درک می‌کنید.

نحوه کار ExitLag
نحوه کار ExitLag

برای این که بهتر بتوانید این موضوع را درک کنید، بسته‌های اینترنتی را مانند اتومبیل و مسیر بین خود و سرور بازی را مانند بزرگراه‌ها در نظر بگیرید. در یک بزرگراه خلوت، اتومبیل شما بسیار سریع‌تر به مقصد می‌رسد، اما اگر این مسیر شلوغ باشد، علاوه بر این که بسیار دیرتر به مقصد می‎‌رسید، ممکن است به هر دلیلی در بین راه از مسیر منحرف شده و یا متوقف شوید. بسته‌های اینترنتی شما نیز بدون استفاده از اکانت اگزیت لگ، با احتمال مفقود شدن روبرو هستند که به آن از دست دادن بسته‌ گفته می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

بدین ترتیب با خرید اکانت ExitLag، بسته‌های شما در مسیری خلوت‌تر به سرور اصلی بازی هدایت می‌شوند و حتی اگر با کاهش پینگ مواجه نشوید، مطمئناً مشکل از دست دادن بسته شما رفع خواهد شد.

تفاوت ExitLag با ISP یا همان سرویس دهنده معمولی اینترنت

از مهم‌ترین تفاوت‌های سرورهای اختصاصی اگزیت لگ با سرورهای ISP این است که سرورهای ExitLag خلوت‌تر هستند. این سرویس با یافتن بهترین و خلوت‌ترین مسیر، ارتباط بین شما و سرور بازی را برقرار می‌کند. این ویژگی بدین صورت است که برای اجرای یک بازی، در زمان ارسال بسته‌های شما به سرور بازی از چندین مسیر استفاده می‌کند. یعنی اگر در زمان ارسال بسته شما در یک مسیر با ترافیک زیاد مواجه شود، در همان لحظه به مسیری خلوت‌تر و بهتر تغییر جهت می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن ارتباط بین شما و سرور بازی ایجاد شود.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

نحوه استفاده از ExitLag

نحوه کار با اگزیت لگ
نحوه کار با اگزیت لگ

یکی از مهم‌ترین مزایای اکانت اگزیت لگ، محیط کاربری بسیار ساده آن است. بدین صورت که یک کاربر پیشرفته و یک گیمر ساده هر دو به راحتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
برای شروع کار با ExitLag باید به شکل زیر عمل کنید:

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

  1. در اولین قدم اکانت ExitLag را از یک سایت معتبر مانند انارگیفت خریداری نمایید.
  2. با مراجعه به ExitLag در مرورگر خود، آن را دانلود کنید.
  3. بعد از اتمام دانلود فایل نصبی، آن را اجرا کنید.
  4. مکانی برای نصب اگزیت لگ دانلود شده انتخاب کنید و مراحل و دستورالعمل‌های موجود در installation wizard را دنبال کنید.
  5. بعد از پایان مراحل نصب اگزیت لگ بر روی دستگاه خود، پیامی مبنی بر ری استارت دریافت می‌کنید. سیستم خود را Restart کنید.
  6. بعد از این که مجدداً صفحه دسکتاپ نمایان شد، اگزیت لگ را اجرا کنید. در هر مرتبه اجرای آن باید منتظر تحلیل مسیر آن بمانید. این سرویس با استفاده از یک الگوریتم هوش مصنوعی، بهترین روت‌هایی را پیدا می‌کند که بسته شما را در اسرع وقت به سرور اصلی بازی می‌رساند.
  7. در هوم اسکرین اگزیت لگ، نام بازی مورد نظر خود را تایپ و سپس بر روی Optimize کلیک کنید.
  8. نام بازی در قسمت Recent ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی آن صفحه جدیدی باز می‌شود که امکان انتخاب ریجن بازی را در میان دیگر تنظیمات موجود می‌دهد.
  9. نزدیک‌ترین ریجن به موقعیت جغرافیایی خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Apply Routes ضربه بزنید.
  10. صفحه مربوط به اگزیت لگ را مینیمایز (کوچک) کرده و بازی مورد نظر خود را اجرا کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

ضرورت نیاز به اگزیت لگ

اگر قصد دارید با استفاده از اگزیت لگ، میزان پینگ موجود در بازی خود را از 3۰۰ به 6۰ برسانید، باید بدانید که این اکانت شما را به این خواسته نخواهد رساند!

برای کاربران ایرانی که در اتصال به سرور بازی مشکل دارند و از اینترنت پایدار برخوردار نیستند، استفاده از اگزیت لگ فوق‌العاده کاربردی خواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که با خرید اکانت اگزیت لگ به سرعت و لذت بازی خود بیفزایید. علاوه بر این ویژگی FPS Boost برای آن دسته از کاربرانی که کامپیوترهای مدل پایین دارند نیز بسیار مفید است.

برای یادگیری نحوه پایین آوردن پینگ بازی پابجی موبایل به مطلب لینک شده مراجعه کنید…

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)