معرفی 8 مورد از بهترین بازی‌های آفلاین ایکس باکس گیم پس

در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت شما را با 8 مورد از بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید.

اگر از طرفداران بازی با کنسول ایکس باکس هستید، Xbox Game Pass یک معامله پرسود برای شما به حساب می‌آید، زیرا می‌توانید بازی‌ها را دانلود کرده و سپس آن‌ها ‌را به‌صورت آفلاین اجرا کنید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه بازی‌های گیم پس را آفلاین بازی کنیم؟ شرط اول این است که کنسولی که روی آن بازی می‌کنید، در تنظیمات شخصی‌سازی به‌عنوان ایکس باکس خانگی شما تنظیم شده باشد. نکته دوم کمی پیچیده‌تر است، زیرا حتی برخی از بازی‌های تک نفره نیز نیاز به اتصال اینترنت دارند. با این حال خوشبختانه عناوین زیادی وجود دارند که می‌توانید به صورت آفلاین آن‌ها را بازی کنید. در ادامه به معرفی 8 بازی آفلاین ایکس باکس گیم پس می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

معرفی بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت
معرفی بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت

همچنین با خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت از انارگیفت، علاوه بر دانلود و اجرای بازی‌ها به صورت آفلاین از مزایایی مانند استفاده همزمان از اشتراک بر روی کنسول، pc و موبایل، بهره‌مندی از اشتراک یک ماهه گلد، دسترسی به باز‌های الکترونیک آرتز، دسترسی به بیش از 20 عنوان رایگان از بازی‌های شرکت بتسدا و موارد دیگر بهره‌مند شوید.

 

معرفی بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت

عناوین زیادی برای بازی به‌صورت آفلاین در ایکس باکس وجود دارد. در ادامه 8 مورد از بهترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

Assassin’s Creed Origins

Assassin's Creed Origins
Assassin’s Creed Origins

AC Origins در ابتدای بازی Assassin’s Creed اتفاق می‌افتد و شما نقش Bayek Of Siwa یکی از تشکیل‌دهندگان گروه را دارید که به دنبال انتقام قتل برادرش است. این یک بازی RPG جهان باز است که در مصر باستان و در یک صحرای شنی اتفاق می‌افتد. گیم پلی بازی نیز بیشتر شامل کوهنوردی، حل پازل و مبارزه از راه دور سوم شخص است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

Ori And The Blind Forest

Ori And The Blind Forest
Ori And The Blind Forest

در Ori And The Blind Forest شما در نقش یک روح سفید کوچک به نام Ori بازی می‌کنید که با موجودی به نام Sein همراه است که قدرت درخت روح را دارد. هدف اصلی آن‌ها زنده کردن دوباره جنگل بعد از یک رویداد فاجعه‌آمیز است.

گیم پلی بازی بیشتر تکمیل پلتفرمینگ و حل پازل است. از آن‌جایی که این بازی یک عنوان Metroidvania است، در طول مسیر خود در جنگل، کاوش و عقب‌نشینی زیادی دارید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

Mass Effect Legendary Edition

Mass Effect Legendary Edition
Mass Effect Legendary Edition

یکی از بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت شامل سه گانه اصلی Mass Effect به همراه DLC‌های آن است. در این مجموعه شاهد تمام سفر فرمانده شپرد خواهید بود. کسی که از یک سرباز انسانی با استعداد به تنها امید کهکشان در برابر دشمنان تبدیل می‌شود.

هر بازی متفاوت از دیگری است، اما در همه آن‌ها تیراندازی در پوشش سوم شخص را ارائه می‌دهد که در آن شما اسلحه و قدرت‌های ویژه‌ای علیه دشمنان دارید.

در خارج از جنگ نیز باید تصمیمات زیادی بگیرید که تاثیر قابل توجهی بر روایت کلی داستان و روابط شما با افراد دیگر خواهد داشت.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

Doom

Doom
Doom

بازی Doom 2016 از بسیاری از جهات، بازگشتی به عناوین FPS از دهه 90 است، اما با روایتی متفاوت و ساده‌تر از آن‌چه که از یک بازی جدید انتظار دارید، شروع می‌شود. شما یک تفنگدار فضایی بی‌نام و نشان را کنترل می‌کنید که مسئول از بین بردن نیروهای جهنمی است که در مریخ رها شده‌اند.

مبارزات بسیار سریع بوده و شما دائما در حال حرکت در میدان نبرد هستید و هر هیولایی را که می‌بینید باید نابود کنید. برای انجام این کار نیز مجموعه بزرگی از سلاح‌ها را در اختیار دارید. از تفنگ ساچمه‌ای گرفته تا موشک انداز و اره برقی.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale: Requiem
A Plague Tale: Requiem

عنوان A Plague Tale: Requiem یکی از بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت است که در قرن چهاردهم فرانسه اتفاق می‌افتد. زمانی که طاعون سیاه باعث مرگ و میرهای زیادی می‌شود. با این حال این تنها مشکل آمیشیا و برادر کوچکش هوگو نیست. این دو بچه به دلیل قدرت‌های خاصی که هوگو دارد، تحت تعقیب گروه‌های تفتیش عقاید هستند.

به این صورت در طول بازی باید از کشته شدن توسط سربازان و موش‌های طاعونی دوری کنید. بهترین راه برای زنده ماندن از دست سربازان مخفی‌کاری است، اما در صورت نیاز می‌توانید مبارزه کنید. در مواجهه با موش‌ها نیز با حل پازل باید کاملا خود را از آن‌ها دور نگه دارید.

Wolfenstein: The New Order

می‌توان گفت که Wolfenstein یکی از معدود سریال‌های دهه 80 است که هنوز هم ادامه دارد. با این حال The New Order کمی با ورودی‌های قبلی تفاوت دارد. این بازی داستانی مشابه و عمیق‌تر را روایت می‌کند که در یک تاریخ متفاوت اتفاق می‌افتد. در این زمان نازی‌ها در جنگ جهانی دوم پیروز شده و جهان را تسخیر کرده‌اند.

با این‌حال B.J. Blazkowicz و متحدان مقاومت او هنوز در برابر دشمن به ظاهر شکست‌ناپذیر مبارزه می‌کنند. شما نیز به‌عنوان B.J در تمامی ماموریت‌هایی که هوشمندانه طراحی شده‌اند، بازی می‌کنید. دو گزینه برای انتحاب دارید؛ از میان آن‌ها عبور کنید و یا این‌که یک رویکرد مخفیانه‌تر را انتخاب کنید.

Yakuza 0

عنوان Yakuza 0 در اصل پیش درآمدی برای بقیه سری Yakuza است. شما به‌عنوان دو قهرمان به نام‌های Kiryu و Majima بازی می‌کنید. هر دوی آن‌ها در شهرهای مختلف ژاپن فعالیت می‌کنند، اما هر دو مشغول یک درگیری می‌شوند. این درگیری یک جنگ همه جانبه میان قبایل مختلف یاکوزا بر سر دستیابی به یک قطعه ارزشمند اتفاق می‌افتد. این بازی یک روایت بسیار متقاعدکننده دارد.

داستان عمیق بازی با تعداد زیادی ماموریت و فعالیت‌های فرعی احمقانه، اما لذت‌بخش تکمیل خواهد شد. عملکرد مبارزات نیز اساسا ضرب و شتم سوم شخص است. به این صورت که شما با استفاده از مشت، لگد و هر سلاحی که پیدا کنید، گروه‌های دشمن را شکست خواهید داد.

Persona 5 Royal

Persona 5 Royal
Persona 5 Royal

یکی از بهترین بازی‌های آفلاین گیم پس آلتیمیت بازی Persona 5 Royal است که قهرمانان اصلی داستان توانایی کاوش در قلمروهای ماوراء طبیعی را دارند. این قلمروها توسط خواسته‌های ناخودآگاه افراد ایجاد می‌شوند. با این قدرت آن‌ها وارد ناخودآگاه افراد شرور می‌شوند و آن‌ها را وادار می‌کنند تا راه خود را تغییر دهند. هدف کلی این است که جهان را از شر افراد شرور و وحشتناک نجات دهند.

ضمیر ناخودآگاه هر شخص شیطانی، مانند یک قصر عمل می‌کند که اساسا یک سیاه چاله است. شما باید با تیم خود آن را کاوش کرده و با موجوداتی که در آن پرسه می‌زنند وارد مبارزات نوبتی شوید. در خارج از این کاخ‌ها نیز عناصر بازی شبیه یک نوجوان ارائه می‌شوند.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

 

جمع بندی بهترین بازی‌های آفلاین ایکس باکس گیم پس

امیدواریم پس از مطالعه مطلب فوق با بهترین بازی‌های آفلاین گیم پ س آلتیمیت آشنا شده باشید و پس از دانلود آن‌ها، از اجرای بدون نیاز به اتصال اینترنت لذت ببرید. کدامیک از این عناوین را بیشتر دوست دارید؟ اگر شما نیز بازی آفلاین دیگری را در این مجموعه می‌شناسید در بخش کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. در مطلبی دیگر نیز به مقایسه اشتراک ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد پرداخته‌ایم.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید