مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max

در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر سرویس‌های استریم فیلم و سریال در سراسر جهان هستیم. هر کدام از این سرویس‌ها برای جذب مخاطب خدمات و قابلیت‌های خاصی را ارائه می‌کنند. از جمله امکانات ویژه‌ای که از طریق خرید اشتراک فیلم و سریال نصیب کاربران خواهد شد. در این مطلب از انارگیفتف مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max، دو سرویس مطرح و محبوب این صنعت پر مخاطب می‌پردازیم.

HBO Max یک پلتفرم جدید از WarnerMedia است که محتوای تولیدی برندهای این شرکت از جمله فیلم و نمایش‌های تلویزیونی HBO ،DC و Warner Bro را ارائه می‌کند. در مقابل، Netflix در زمینه استریم سال‌هاست که پیش گام است. نتفلیکس یک آرشیو بزرگ از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی و دارای مجوز از جمله نسخه‌های اصلی پرطرفدار مانند Stranger Things، Ozark ،The Crown و BoJack Horseman را ارائه می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max

مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max
مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max

خرید اکانت نتفلیکس و HBO Max

به خاطر تحریم‌های حاکم بر ایران، کاربران ایرانی امکان ساخت اکانت و خرید اشتراک هیچ کدام از سرویس‌های نتفلیکس و HBO Max را ندارند، اما جای نگرانی نیست زیرا ما در انارگیفت شما را برای رسیدن به این هدف یاری می‌کنیم.

 با خرید اکانت نت فلیکس از انارگیفت می‌توانید یکی از سه پلن Basic، Standard و پریمیوم را انتخاب و از خدمات ویژه هر کدام مانند امکان شخصی‌سازی پروفایل، حذف تبلیغات، امکان محدود کردن دسترسی کودکان توسط والدین، مشاهده آثار اورجینال نتفلیکس، امکان مشاهده انواع فیلم‌ها با زیرنویس فارسی و … بهره‌مند شوید. در اکانت پریمیوم نتفلیکس که کامل‌ترین پلن است، امکان تماشای محتوای نمایشی با کیفیت 4K و استفاده همزمان در 4 دستگاه برای شما فراهم است.

در مقابل با خرید اکانت HBO Max از انارگیفت می‌توانید یکی از دو اشتراک با تبلیغات و بدون تبلیغات را برای استفاده انتخاب کنید. در اشتراک بدون تبلیغات امکان تماشای محتوا با کیفیت HD و قابلیت دانلود بر روی موبایل برای شما فراهم است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

 

پشتیبانی از دیوایس‌های مختلف

پشتیبانی نتفلیکس از دیوایس‌های مختلف
پشتیبانی نتفلیکس از دیوایس‌های مختلف

در مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max در پشتیبانی از دیوایس‌های مختلف باید بگوییم که نتفلیکس تقریبا از همه‌ی دیوایس‌های استریمینگ پشتیبانی می‌کند. از جمله می‌توان به آیفون، آیپد، تلفن‌های اندرویدی، اپل تی وی، تلویزیون آمازون فایر و انواع تبلت‌ها، اکثر تلویزیون‌های هوشمند (سامسونگ، سونی، ال جی و سایر برندها)، Roku، کروم کست، ایکس باکس، پلی استیشن، جعبه‌های کابلی ست تاپ و بسیاری از پلیرهای Blu-ray اشاره کرد.

در مقابل HBO Max بر روی آیفون، آیپد، تلفن‌های اندرویدی، اپل تی وی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کروم کست، اندروید TV، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در دسترس است. با این‌حال هنوز امکان استفاده از HBO Max در Roku یا Fire TV وجود ندارد زیرا هنوز در معاملات و مذاکرات به نتیجه نرسیده‌اند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

 

محتوای ارائه شده

محتوای پرطرفدار نتفلیکس و HBO Max
محتوای پرطرفدار نتفلیکس و HBO Max

همان طور که گفتیم HBO Max به لطف محتوای چندین دهه فعالیت برند‌های مختلف WarnerMedia، کار خود را با آرشیو بزرگی از انواع عناوین آغاز کرد که شامل انواع فیلم و نمایش‌های تلویزیونی DC ، HBO، استودیوهای فیلم و سریال برادران وارنر و همچنین محتواهای دارای مجوز از استودیوهای Ghibli و BBC است.

سریال‌های مطرح HBO شامل Friends ،Game of Thrones ،The Big Bang Theory ،Rick and Morty ،The Sopranos ،The Wire and dozens of other classics و Recent hits است. از جمله فیلم‌های پرطرفدار در حال پخش در HBO نیز می‌توان به Batman ،Wonder Woman ،Aquaman و بهترین ساخته‌های برادران وارنر مانند Lord of the Rings ،The Matrix، Lego franchise اشاره کرد. همچنین، این سرویس در حال ساخت محصولات اورجینال خود مانند Love Life with Anna Kendrick و The Not Too Late Show With Elmo است. در آینده نیز باید در انتظار بازسازی مجدد Gossip Girl، سری Green Lantern و Justice League Dark از این سرویس باشیم.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

Netflix نیز دارای کتابخانه‌ای عظیم از محصولات دارای مجوز و اورجینال است. محصولات اورجینال همان چیزی است که نتفلیکس را به بهترین سرویس استریم در بازار تبدیل کرده است. Netflix originals اغلب شامل محصولات محبوب و تاثیرگذار بر روی فرهنگ‌های مختلف هستند. عناوینی مانند They’ve got Stranger Things ،Tiger King ،Ozark ،The Witcher ،The Crownt Black Mirrort Glow، Russian Doll، Umbrella Academy و مواردی دیگر. نتفلیکس همچنین محتوای اورجینالی که مدعی جایزه اسکار هستند را نیز پخش می‌کند مانند Roma، The Irishman و Marriage Story را پخش می‌کند.

 

قابلیت پخش محتوای 4K

در اکانت پریمیوم نتفلیکس شما امکان پخش محتوا با کیفیت 4K را خواهید داشت. در مقابل در HBO Max امکان پخش با کیفیت 4K برای شما محیا نیست. گرچه ممکن است در آینده این ویژگی فعال شود.

 

امکان استریم همزمان روی چند دستگاه

امکان استریم همزمان روی چند دستگاه
امکان استریم همزمان روی چند دستگاه

در این قسمت از مقایسه اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max به بررسی قابلیت استریم همزمان در چند دستگاه می‌پردازیم.

در پلن‌های مختلف اشتراک نتفلیکس می‌توانید از یک حساب کاربری به طور همزمان در تعداد مختلفی از دیوایس‌ها استفاده کنید. در پلن Basic تنها امکان استفاده در یک دستگاه، در پلن Standard دو دستگاه و در پلن Premium تا 4 دستگاه می‌توانید به طور همزمان از یک حساب کاربری استفاده کنید.

در HBO Max به طور همزمان 3 دستگاه می‌توانند از یک اکانت استفاده کنند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

 

فضای ابری DVR

هیچ کدام از این دو سرویس فضای ابری DVR را ارائه نمی‌دهند، زیرا هیچ کدام برنامه استریم زنده‌ای را برای نمایش ندارند به این معنی که شما نیازی به ضبط محتوا نخواهید داشت.

در مقابل در اکانت HBO Max شما می‌توانید تا 30 عنوان را بر روی دیوایس خود ذخیره کرده و به صورت آفلاین مشاهده کنید. در اکانت نتفلیکس نیز می‌توانید تا 100 عنوان را در دیوایس خود ذخیره و به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید. این تعداد برای کل برنامه است و نه هر بیننده؛ به این معنی که اگر در HBO Max سه نفر از یک اکانت استفاده می‌کنند و هر نفر 10 عنوان را ذخیره کند، قابلیت ذخیره‌سازی حساب شما به پایان می‌رسد.

 

رأی نهایی

اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max کدام‌یک بهتر است؟
اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max کدام‌یک بهتر است؟

در کل این یک رقابت سخت و تنگاتنگ میان اکانت نتفلیکس و اکانت HBO Max است. می‌توان گفت که پیروزی اصلی از آن نتفلیکس است، زیرا در کل محتوای بیشتری نسبت به HBO Max ارائه می‌کند و همچنین برنامه‌های دارای مجوز و محتوای اورجینال بیشتری نیز برای پخش دارد. همچنین با پرداخت هزینه‌ای بیشتر امکان استفاده همزمان در 4 دیوایس را دارید که بهتر از 3 دستگاه در HBO Max است.

با این‌حال HBO Max نسبتا تازه‌کار است و با وجود این‌که در سال 2020 راه‌اندازی شد با سرعتی پایدار در حال رشد و پیشرفت به جلو است و دور از باور نیست که در بررسی سال آینده از نتفلیکس پیشی بگیرد.

در نهایت انتخاب نهایی با خود شماست، زیرا این شما هستید که باید با توجه به بودجه و نیازها و علایق خود سرویس استریم فیلم و سریال مورد نظر را انتخاب کنید. در مطلبی دیگر نیز به معرفی بهترین سرویس‌های استریم فیلم و سریال و خرید اشتراک آنها پرداخته‌ایم که می‌توانید به بررسی آن‌ها بپردازید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید