اکانت آمازون پرایم گیمینگ چیست و خرید اشتراک آن

اگر نام آمازون پرایم گیمینگ به گوش شما خورده و قصد دارید در مورد ماهیت آن بیشتر بدانید، در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی گیفت کارت با ما همراه باشید تا از قابلیت‌های این سرویس و ارتباط آن با اکانت توییچ برای شما توضیح دهیم.

پرایم گیمینگ چیست؟

پرایم گیمینگ به عنوان یکی از خدمات و زیرمجموعه‌های آمازون پرایم و در جهت بهبود تجربه بازی کاربران به مشترکین این سرویس ارائه می‌شود. آمازون پرایم گیمینگ یک سرویس استریم برای بازی نیست و تنها یک‌سری امکانات اضافی بر آمازون پرایم مانند اشتراک رایگان Twitch و تعدادی بازی رایگان را به صورت ماهیانه در دسترس عاشقان بازی و کنسول قرار می‌دهد. گیمرها می‌توانند این عناوین رایگان را دانلود کرده و برای همیشه در اختیار داشته باشند.

برای برخورداری از امکانات اکانت آمازون پرایم گیمینگ بر روی توییچ شخصی، باید آن دو را به هم لینک کرد و تا زمانی که این دو به هم پیوند دارند، کاربران می‌توانند از امکانات پرایم گیمینگ در توییچ و بلعکس استفاده کنند.

نکته: آمازون پرایم گیمینگ به هیچ وجه شبیه به Stadia، Amazon Luna و Xbox Game Pass نیست!

لازم به ذکر است که برخی از بازی‌ها تنها از طریق Amazon Games App در ویندوز 10 در دسترس کاربران هستند و برخی دیگر را می‌توان از طریق ویترین فروشگاه مربوطه دانلود کرد. به طور مثال یکی از عناوین مذکور، بازی Far Cry است که از طریق Ubisoft Connect در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

آمازون پرایم گیمینگ یا توییچ پرایم چیست؟
آمازون پرایم گیمینگ یا توییچ پرایم چیست؟

تجهیزات رایگان درون بازی

آیتم‌هایی که درون بازی برای گیمرها ارائه می‌شوند در بازی‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و از ارز تا تجهیزات مربوط به بازی را شامل می‌شوند. اکثر اوقات این موارد تا نیمه ماه به اتمام می‌رسند، بنابراین اگر به چیزی نیاز دارید باید سریعاً برای دریافت آن اقدام کنید.

لازم به ذکر است که تجهیزات In-Game در این سرویس نیز همانند عناوین داخل بازی به صورت مرتب آپدیت شده و تغییر می‌کنند و همچنین محدودیت زمانی دارند. هر کاربر نیز به صورت دوره‌ای تنها یک مرتبه می‌تواند بازی مشخصی را به صورت رایگان اجرا کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک عنوان خاصی برای بازی می‌گردید باید دائماً سرویس را چک کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

مزایای خرید اکانت پرایم گیمینگ

  • دسترسی به تعداد بسیار زیادی از بازی‌های رایگان که ماهیانه در حال افزایش و توسعه هستند.
  • برخورداری از خدمات کانال توییچ
  • امکان دانلود بازی در رایانه شخصی و دسترسی مادام‌العمر به آن‌ها
  • برخورداری از نشان چت پرایم (نشانی که مانند تاج است و در کانال توییچ نشانگر اعضای آمازون پرایم است)
  • امکان تماشای ویدئوهای توییچ

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

اشتراک توییچ Twitch

مشترکین آمازون پرایم گیمینگ در ازای اشتراک خود، ماهانه به صورت رایگان به یک اشتراک Twitch نیز دسترسی دارند. آن‌ها با استفاده از توییچ می‌توانند به استریمرهای مورد علاقه خود دست یابند. همچنین با استفاده از شکلک‌ها و رنگ‌های مربوط به چت اختصاصی آن، با دوستان خود به گفتگو بپردازند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

ضرورت خرید اکانت آمازون پرایم گیمینگ

اگر در حال حاضر یک اشتراک آمازون پرایم دارید دیگر نیازی به خرید اکانت آمازون پرایم گیمینگ نیست، زیرا در همان سرویس به طور رایگان به پرایم گیمینگ دسترسی خوهید داشت.

اگر تنها برای اجرای تعدادی بازی، قصد دارید اکانت آمازون پرایم را تهیه کنید، به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست، اما به دلیل این که در کنار آن می‌توان از خدمات دیگر این سرویس برخوردار شد، کاربران زیادی به خرید این اشتراک جذب شده‌اند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

ضرورت خرید اکانت آمازون پرایم گیمینگ
ضرورت خرید اکانت آمازون پرایم گیمینگ

خدمات آمازون پرایم گیمینگ برای کاربران توییچ

آن‌دسته از کاربران توییچ که اکانت خود را به آمازون پرایم گیمینگ لینک می‌دهند به راحتی می‌توانند از خدمات رایگان پرایم گیمینگ مانند ارز درون بازی و موارد مشابه برخوردار شوند. علاوه بر این، به دلیل این که مشترکین آمازون پرایم گیمینگ نیز به صورت ماهیانه به یک اکانت توییچ به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت، می‌توانند با استفاده از کانال توییچ به ارائه ویدئوها و استریم‌های خود بپردازند و در صورت عملکرد مناسب، به کسب درآمد برسند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

سعی کردیم در این مطلب از وبلاگ انارگیفت، اکانت آمازون پرایم گیمینگ را به شما معرفی کنیم. در صورتی که نکات بیشتری در مورد این سرویس و ارتباط آن با توییچ می‌دانید در کامنت‌ها برای ما بنویسید…

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید