آموزش اجرای بازی ماینکرافت برای PS4 به صورت آنلاین

در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت در مورد نحوه نصب بازی ماینکرافت برای PS4 توضیح می‌دهیم. در ادامه با ما باشید.

مطمئناً برای شما هم جای سؤال است که چگونه می‌توانید بازی ماینکرافت اورجینال را در کنسول بازی خود، مانند پلی استیشن، نصب و اجرا کنید. بسیاری از گیمرها، نسخه کپی بازی Minecraft را در پلی استیشن خود دارند و به دنبال اجرای نسخه اصلی آن هستند. در این مواقع بهترین کار، اجرای بازی در سرور آنلاین است.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

 

اجرای ماینکرافت آنلاین

داستان بازی Minecraft که در سال ۲۰۱۰ به طور عمومی منتشر شد، عبارت است از تلاش برای ایجاد یک زندگی صلح آمیز در دنیای دیجیتالی! به طوری که برای رسیدن به این هدف باید پس از جستجو در Nether، اژدهای Ender را شکست داده و در نهایت به یک زندگی آرام با شغل کشاورزی در مزرعه و موارد مشابه دست یافت و تا آخر بازی برای زنده ماندن مبارزه کرد. جالب‌تر این که، در مسیر رسیدن به آرامش می‌توانید با دوستان خود همراه شوید.

زمانی که این ویژگی جدید در بازی ماینکرفت به وجود آمد، از همان ابتدا با کنسول‌های بازی متنوع مانند ایکس باکس و پلی استیشن سازگار شد. آپدیت‌های بازی ماینکرافت به گیمرها کمک کرد که بتوانند برای اجرای بازی، از طریق سرورهای آنلاین اقدام کنند و یا این که همانند قبل، با پیوستن به گروه‌های موجود در بازی، دوستان جدیدی برای رقابت پیدا کنند.

در حال حاضر، دارندگان PC به راحتی می‌توانند بازی ماینکرافت را به صورت آنلاین بازی کنند و برای این کار، تنها باید یک نسخه از بازی اصلی را با نام خود در کامپیوتر شخصی داشته باشند.

حال سؤال این است که برای نصب بازی ماینکرافت برای PS4 از چه روشی باید اقدام کرد؟

نصب بازی ماینکرافت برای PS4 بسیار ساده است؛ به طوری که اگر شما به اجرای بازی در کنسول پلی استیشن خود علاقمند هستید، تنها با رعایت چند نکته، از اجرای این بازی در کنار دوستان خود لذت خواهید برد.

لازم به ذکر است که با خرید گیفت کارت ماینکرافت از سایت‌های معتبری مانند انارگیفت، ‌می‌توانید از خدمات ویژه این بازی بهره‌مند شوید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

اجرای بازی ماینکرافت
اجرای بازی ماینکرافت

نصب و اجرای بازی ماینکرافت برای PS4

برخلاف این که اجرای بازی آنلاین برای مالکان کامپیوتر بسیار ساده بود، اجرای بازی در کنسول‌های بازی با محدودیت‌هایی همراه است. از جمله این که بسیاری از گیمرها در زمان اجرای بازی Sandbox با مشکلاتی روبرو شدند. در ادامه به نحوه اجرای آنلاین بازی ماینکرافت برای PS4 می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

اجرای بازی ماینکرافت برای PS4

اجرای بازی ماینکرافت پلی استیشن به سادگی اجرای آن در کامپیوتر شخصی نیست. دارندگان PS4 برای لذت بردن از بازی آنلاین ماینکرافت باید به دو مورد دسترسی داشته باشند:

  • نسخه قانونی ماینکرافت
  • عضویت در PS Plus

نکته: عضویت در PlayStation Plus برای اجرای بازی چند نفره آنلاین در پلی استیشن 4 الزامی است. برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس کلیک کنید.

به منظور شروع بازی ماینکرافت برای PS4 به صورت گروهی و آنلاین، باید به روش زیر عمل کرد:

  1. ابتدا گزینه multiplayer را در هوم اسکرین بازی انتخاب کنید.
  2. سپس بر روی Online کلیک کنید.
  3. در این مرحله به قسمتی هدایت می‌شوید که می‌توانید دوستان خود را انتخاب و آن‌ها را به بازی دعوت کنید.
  4. بعد از کمی فشار بر روی صفحه لمسی، دکمه مربعی شکل را فشار دهید تا پیام دعوت شما برای آن‌ها ارسال شود.

در صورتی که قصد دارید در یک بازی موجود حضور پیدا کنید:

  • پس از فشار دادن صفحه لمسی، باید دکمه مثلثی شکل را لمس کرد. با این کار دعوتنامه‌های دریافتی از دوستان خود را مشاهده خواهید کرد. هر کدام را می‌خواهید قبول کنید و به بازی با دوستان خود ملحق شوید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

روش اجرای بازی ماینکرافت برای PS4
روش اجرای بازی ماینکرافت برای PS4

حالا که با مطالعه مطلب فوق، روش اجرای بازی ماینکرافت برای PS4 را به صورت آنلاین یاد گرفتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای راه‌اندازی ماینکرفت روی کنسول‌های گیمینگ، به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر، خرید اپل آیدی، خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید