مقایسه اشتراک Icons8 و اکانت Flaticon

اگر در حرفه طراحی فعالیت دارید و برای خرید یکی از دو اشتراک Icons8 و Flaticon سردرگم مانده‌اید، این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت را دنبال کنید تا با تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو سرویس آشنا شوید و در نهایت بتوانید تصمیم درستی را بر اساس نیازهای خود بگیرید.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

 

مقایسه Icons8 و Flaticon

برای بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو سرویس، به طور جداگانه به ویژگی‌ها و خدمات آن‌ها اشاره می‌کنیم و به همین واسطه، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

ویژگی‌های دو برنامه آیکن ۸ و فلت آیکن

اپلیکیشن Icons8

اشتراک Icons8
اشتراک Icons8

Icons8 App با کمک برخی از ابزارها مانند Photo Creator، به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا آیکن‌ها را در عرض چند ثانیه ادیت کنند. آیکن ۸، امکان ساخت فونت آیکن، تغییر رنگ آیکن‌ها و همچنین انتقال آیکن مورد نظر به یک برنامه ادیتور مشخص را از طریق درگ اند دراپ فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که به دلیل ساخت آیکن‌ها توسط یک تیم واحد، نتیجه طراحی نهایی کاربران یکدست به نظر می‌رسد و همین موضوع یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود. در ضمن فایل‌ها و مسیرهای Vectorهای آیکن نیز قابل ویرایش هستند. با استفاده از این برنامه تنها باید آیکن و یا آیکن‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با گزینه‌هایی برای ادیت، فونت هدف را بسازید. در نهایت نیز برای استفاده از آیکن مورد علاقه خود در HTML، یک کد دریافت کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

اپلیکیشن Flaticon

اشتراک Flaticon
اشتراک Flaticon

از طرف دیگر، Flaticon مرجع قابل اعتماد بسیاری از طراحان حرفه‌ای است. وجود آیکن‌هایی در سبک‌های متنوع و مفاهیم مختلف، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آیکن‌های مناسب پروژه خود دسترسی داشته و در مسیر ایجاد طرح نهایی به بن‌بست نخورند. با خرید اکانت فلت آیکن، به قابلیت‌هایی مانند ادیت رنگ و سایز آیکن مورد نظر و یا دانلود آن در تمامی فرمت‌های SVG، PNG و EPS دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر این، می‌توان از آیکن‌های موجود در Google Docs و Slides به صورت رایگان استفاده کرد و بدین ترتیب از آن‌ها در ساخت تصاویر جذاب برای استوری‌های اینستاگرام، هدر فیس بوک، وبلاگ و وبسایت بهره برد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

مقایسه آیکن ۸ و فلت آیکن از نظر خدمات

هر دو برنامه Icons8 و Flaticon در ارائه ادیتور تصاویر و آیکن‌های حرفه‌ای یکسان عمل می‌کنند، اما فلت آیکن از تمپلیت‌های داخلی برخوردار بوده که آیکن ۸ از این ویژگی بی‌بهره است و همین موضوع به برتری فلت آیکن در این زمینه می‌انجامد.

علاوه بر آیکن، لوگو، آیکن متحرک و موارد مشابه که در هر دو سرویس موجود است، Icons8 از آهنگ‌های پس زمینه نیز برخوردار است و طراحانی که به آهنگ بک گراند نیاز دارند، از طریق همین سرویس به آن دسترسی داشته و ملزم به مراجعه به سرویس‌های دیگر نیستند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

Icons8 و Flaticon از نظر جزئیات فنی

برای استفاده از خدمات هر دو اشتراک باید به یک شبکه اینترنتی مناسب متصل بود، بدین معنی که امکان دسترسی به آن‌ها در حالت آفلاین مقدور نیست.

اشتراک Icons8 از API پشتیبانی می‌کند، اما فلت آیکن فاقد این ویژگی است…

اپلیکیشن Icons8 در ویندوز، مک و SaaS/Web/Cloud توسعه یافته است، اما Flaticon تنها برای SaaS/Web/Cloud وجود دارد. 

بر اساس مطالعات انجام شده بر روی جامعه آماری دو سرویس، تمامی طراحان در شرکت‌های بزرگ، کسب و کارهای کوچک و همچنین متوسط اقدام به خرید آیکن از Icons8 می‌کنند و به عنوان جامعه مخاطب و کاری این سرویس شناخته می‌شوند، اما در سمت دیگر ماجرا، اشخاص حقیقی، کسب و کارهای کوچک و متوسط به عنوان مشترکین فلت آیکن شناخته شده‌اند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

محیط ویرایش آیکن‌ها در Icons8 و Flaticon
محیط ویرایش آیکن‌ها در Icons8 و Flaticon

بهترین جایگزین‌های دو سرویس Icons8 و Flaticon

در صورت عدم دسترسی به اشتراک آیکن ۸، می‌توان از سرویس‌های Canva، Desygner، Venngage، Infogram و Marvel به عنوان گزینه‌های جایگزین آن استفاده کرد و برای اشتراک Flaticon نیز می‌توان جایگزین‌هایی مانند Icons8 ، Canva، Desygner، Venngage و Infogram را معرفی کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید از اشتراک آیکن ۸ می‌توان به جای فلت آیکن استفاده کرد!

اگر پس از مطالعه مطلب فوق و آشنایی با خصوصیات هر دو اشتراک Icons8 و Flaticon، متوجه شدید که باید به سراغ دیگر اشتراک‌های طراحی و دیزاین مانند فری پیک و شاتراستوک بروید، بر روی لینک مذکور کلیک کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید