نحوه استفاده از گیفت کارت ای بی eBay و خرید از eBay

فروشگاه اینترنتی eBay یک پلتفرم برای فروش اجناس نو و دست دوم است. افراد با استفاده از گیفت کارت ای بی می‌توانند در این سایت کالای خود را به فروش بگذارند، با خریداران ارتباط برقرار کرده و آن را مدیریت کنند. یک سیستم مزایده جالب نیز در آن وجود دارد که می‌توانند رقم مورد نظر را پیشنهاد داده و کالای مورد نظر را با مبلغی کمتر خریداری کنند. کاربران می‌توانند در محیط سایت به جستجوی اقلام مورد نظر خود پرداخته، آن‌ را با موارد دیگر مقایسه کنند و بعد از خرید از طریق پست در آدرس خود دریافت نمایند. در ایران با خرید گیفت کارت eBay از انارگیفت و ردیم کد آن می‌توانید مبلغ خرید را پرداخت نمایید.

از آنجایی که امکان ارسال محصول به ایران وجود ندارد، آدرس یکی از آشنایان خود را در یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه ثبت کنید تا به آدرس مربوطه ارسال شود.

اگر به تازگی یک کارت هدیه eBay را خریداری کرده و یا هدیه گرفته‌اید، نحوه استفاده از کد گیفت کارت آن‌ را در ادامه این مطلب از انارگیفت دنبال کنید.

نحوه ردیم کد گیفت کارت ای بی

  1. وارد حساب کاربری eBay خود شوید و یا در صورتی‌ که حسابی از قبل ندارید در eBay ثبت نام کنید.

توجه: برای ثبت‌نام در ای بی به یک شماره تماس نیاز دارید. با خرید شماره مجازی آمریکا می‌توانید این مشکل را حل کنید.

  1. محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و یا با انتخاب گزینه Buy it now مستقیما به بخش پرداخت منتقل شوید.
  2. در این قسمت صفحه را به پایین بکشید تا قسمت Gift cards, coupons, eBay bucks برای شما ظاهر شود. سپس کد 13 رقمی گیفت کارت خریداری شده را در کادر مربوطه وارد کنید.
نحوه ردیم کد گیفت کارت ای بی eBay
نحوه ردیم کد گیفت کارت ای بی eBay
  1. حال بر روی گزینه Apply کلیک کنید.
  2. بعد از این کار مبلغ نهایی خرید شما نمایش داده می‌شود. چنانچه مبلغ خرید شما با اعتبار گیفت کارت یکی باشد قیمت آن بصورت $۰٫۰۰ ظاهر می‌شود؛ در غیر این صورت مبلغ باقی‌مانده در کنار آیتم شما نمایش داده می‌شود.
  3. حال بر روی گزینه Confirm and pay در سمت راست صفحه کلیک کنید تا خریدتان کامل شود.
  4. در انتها به سایت Paypal منتقل می‌شوید؛ پس داشتن اکانت پی پال وریفای شده الزامی است. باید حساب پی پال را با اکانت ای بی از قبل لینک کنید. برای خرید اکانت پی پال بر روی لینک کلیک کنید.

در صورتی که مبلغ خرید از فروشگاه، از اعتبار گیفت کارت ای بی کمتر باشد، مابقی اعتبار در گیفت کارت شما می‌ماند تا در خرید بعدی از آن استفاده کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید