اکانت آفیس 365 چیست و خرید اشتراک لایف تایم آن

شاید با شنیدن نام آفیس 365 به یاد نرم‌افزارهایی مانند ورد، اکسل و اکسس و … بیفتید. این تصویر سنتی است که اکثر افراد از آفیس به یاد دارند، اما این تصور غلط را از ذهن خود پاک کنید. عدم توضیحات کامل در مورد یک محصول یکی از عادات غلط و همیشگی مایکروسافت است و باعث شده تا کاربران تصورات اشتباهی در مورد محصولات آن از جمله Office 365 داشته باشند. در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه معتبر و تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با اکانت آفیس 365 و هر آنچه در مورد خرید اشتراک آن می‌دانیم آشنا کنیم.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

مایکروسافت آفیس 365 چیست؟

 

مایکروسافت آفیس 365 چیست؟
مایکروسافت آفیس 365 چیست؟

مایکروسافت آفیس 365 اشتراک یک مجموعه از خدمات نرم‌افزاری مایکروسافت است که بخشی از آن به صورت نرم‌افزار بر روی دستگاه شما نصب شده و بخشی از آن تحت وب و به صورت کلود در اختیار شما قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که مدت زمان استفاده شما از این اشتراک تنها 365 روز یعنی یک سال است، نام آن را مایکروسافت آفیس 365 گذاشته‌اند.

با خرید اکانت آفیس 365 از انارگیفت به برنامه‌های محبوب مایکروسافت آفیس مانند ورد، اکسل و پاورپوینت و… بر روی رایانه‌های ویندوزی، مک، آیپد، اندروید و هر دیوایسی که از مایکروسافت پشتیبانی می‌کند، دسترسی خواهید داشت. علاوه بر آن، 1TB فضای ذخیره ابری در OneDrive و 60 دقیقه مکالمه رایگان اسکایپ در هر ماه را دریافت خواهید کرد.

اشتراک آفیس 365 در سه پلن ارائه می‌شود:

  • آفیس 365 خانگی
  • آفیس 365 تجاری
  • آفیس 365 سازمانی

مجموعه ابزارهایی که در بسته اشتراکی مایکروسافت آفیس 365 عرضه می‌‌شوند با توجه به پلن خریداری شده متفاوت هستند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

محصولات و خدمات مایکروسافت آفیس 365

خدمات و ویژگی های اشتراک آفیس 365
خدمات و ویژگی های اشتراک آفیس 365

با خرید اکانت Microsoft 365 محصولات نرم‌افزاری زیر را برای نصب بر روی دیوایس خود دریافت خواهید کرد و برای کار با آن‌ها نیاز به اتصال اینترنت ندارید:

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

ورد، اکسل، اکسس، پاور پوینت، اوت لوک، پابلیشر

محصولاتی که به صورت فضای ابری بوده و برای استفاده از آن‌ها به اینترنت نیاز دارید:

Power BI، Tasks، Planner، SharePoint، One Drive for Business، Newsfeed، Yammer، People، Calendar

در زیر به معرفی مختصری از هر کدام می‌پردازیم:

Mail یا Outlook: سرویس مدیریت ایمیل‌ها

Calendar: تقویم سازمانی که به شما در مدیریت امور کمک می‌کند.

People: با استفاده از آن می‌توانید به مدیریت لیست مخاطبین‌ خود بپردازید.

Yammer: مدیریت اشتراک‌گذاری اطلاعات سازمانی میان گروه‌های مختلف در قالب متن، فایل و پیام و …

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

مدیریت برنامه ها و اموز سازمانی با مایکروسافت 365
مدیریت برنامه ها و اموز سازمانی با مایکروسافت 365

Newsfeed: گزارش آخرین اخبار و اتفاقات در فضای شیرپوینت

One Drive for Business: با خرید اکانت قانونی مایکروسافت آفیس ۳۶۵ فضایی در حدود 1 ترابایت برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اسناد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

SharePoint: ارائه نرم افزار SharePoint بصورت آنلاین

Planner: مدیریت برنامه‌ریزی امور و وظایف مرتبط با هر پروژه. همچنین می‌توانید گزارشات متنوع ایجاد کرده و اطلاعات را بین افراد به اشتراک بگذارید.

Tasks: نسخه ابتدایی Planner است. فعالیت آن در سطح ایمیل و آوت لوک تعریف شده و صرفا برای ایجاد متن و وظایف جاری به کار می‌رود.

Power BI: یکی از قدرتمندترین محصولات اکانت آفیس 365 است. با استفاده از آن می‌توانید از میان بیش از 50 بانک اطلاعاتی گزارش‌های متنوع ایجاد کرده و سپس آن‌ها را بر روی اکانت آفیس خود منتشر و یا به اشتراک بگذارید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

ویژگی‌های جدید مایکروسافت 365

ویژگی‌های جدید مایکروسافت 365
ویژگی‌های جدید مایکروسافت 365

مایکروسافت هنگام معرفی Microsoft 365 از ویژگی‌های جدید زیادی رونمایی کرد. مایکروسافت بسیاری از این ویژگی‌ها را برای کمک به شما و خانواده‌ در انجام کار و امور درسی ارائه کرده است. مجموعه ابزارهایی برای بهبود نوشتن در وب، مدیریت امور مالی و ارتباط با خانواده و دوستان شما. در زیر مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی که مایکروسافت آفیس 365 به همراه دارد را معرفی می‌کنیم:

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

Microsoft Editor

برنامه Microsoft Editor به شما کمک می‌کند تا نوشتار و گرامر نوشته خود را بررسی و اصلاح کنید. این ابزار مایکروسافت قابل رقابت با گرامرلی Grammarly است. مایکروسافت ادیتور یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است به بیش از 20 زبان زنده دنیا مسلط بوده و در Word و Outlook.com کار می‌کند. البته می‌توانید افزونه Microsoft Editor را برای گوگل کروم و یا Microsoft Edge نصب کنید تا از مزایای آن در هر وبسایت استفاده کنید. این سرویس حتی به درج نقل قول‌ها در Microsoft Word کمک می‌کند.

Money in Excel

با استفاده از Money in Excel می‌توانید مستقیما از اکسل به حساب‌های بانکی و کارت اعتباری متصل شوید. از این طریق می‌توانید جزئیات تراکنش‌ها را دانلود کرده و آن را در صفحات مالی وارد کنید؛ درست مانند این‌که از ابزاری مانند Mint استفاده کنید. علاوه بر این، از Plaid نیز می‌توانید استفاده کنید که یک شبکه محبوب از ابزارهای مالی شخصی برای اتصال به حساب‌هاست.

Microsoft Teams

قابلیت های Microsoft Teams
قابلیت های Microsoft Teams

سرویس Microsoft Teams رقیبی برای Slack است. هر دو در درجه اول برای استفاده در محیط‌های کاری در نظر گرفته شده بودند، اما اکنون مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را برای استفاده در زندگی شخصی به آن افزوده است. می‌توانید گرو‌های مختلف Teams را برای خانواده و دوستان‌ خود ایجاد کرده و از آن برای برنامه‌ریزی سفر یا دورهمی استفاده کنید یا اینکه تنها از طریق آن با افرادی‌که دوست دارید در ارتباط باشید. Teams دارای ویژگی‌های داخلی مانند چت‌های گروهی، تماس‌های ویدئویی، فهرست کارهای مشترک و تقویم است.

Microsoft Family Safety

با این برنامه از خانواده خود محافظت کنید. Microsoft Family Safety یک برنامه جدید برای اندروید و iOS است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا صفحه نمایش زمانی افراد خانواده خود را در ویندوز 10، اندروید و ایکس باکس مشاهده کنید. به این صورت که می‌توانید رفت و آمد آن‌ها و موقعیت مکانی‌شان را روی نقشه ببینید و نوتیفیکیشن‌هایی را هنگام ورود و خروج از مدرسه و منزل دریافت کنید.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

Microsoft Defender

با Microsoft Defender از دیوایس خود محافظت کنید. این برنامه قابل استفاده در اندروید، آیفون، آیپد، macOS و ویندوز است. ویژگی‌های دقیق آن بسته به سیستم عامل شما متفاوت است، اما می‌تواند شامل ضد فیشینگ، ضد بدافزار و داشبوردی برای زیر نظر داشتن سایر دیوایس‌های دارای Windows Defender باشد.

پس از بررسی ویژگی‌های بالا می‌بینیم که مایکروسافت 365 محدودیت و تمرکز خود را از برنامه‌های محیط کاری به زندگی شخصی و خانوادگی افراد گسترش داده است…

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید