نحوه کار Grammarly و خرید اشتراک گرامرلی

همه‌ افراد حتی نویسندگان حرفه‌ای ممکن است در نوشتن دچار اشتباهاتی شوند. هر چقدر که اصول اولیه نوشتار و گرامر را بدانند، باز هم تسلط کامل بر دستور زبان و جلوگیری از اشتباهات جزئی دشوار است. این‌ جاست که اشتراک گرامرلی Grammarly به کمک شما می‌آید! گرامرلی یک نرم‌افزار و دستیار حرفه‌ای نگارشی برای شماست. این نرم‌افزار اصلاحات املائی، گرامری و نگارشی را به نویسنده پیشنهاد می‌دهد و متون را ویراستاری می‌کند. با خرید اشتراک گرامرلی از انارگیفت می‌توانید از امکانات این برنامه کاربردی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با نحوه کار و مزایای خرید این اشتراک آشنا کنیم.

گرامرلی چیست ؟

گرامرلی چیست؟
گرامرلی چیست؟

نرم‌افزار Grammarly در سال 2009 با هدف غلط‌گیری و رفع ایرادهای گرامری و نگارشی و جلوگیری از سرقت ادبی طراحی و راه‌اندازی شد. از این نرم‌افزار می‌توانید برای ویراستاری و رفع غلط‌های نگارشی متون رسمی، تجاری، ادبی و تخصصی استفاده کنید. این برنامه بعد از بررسی نوشتار شما، املا و علائم نگارشی آن را تصحیح می‌کند، جملات پیچیده و دشوار را با جملات روان و کارآمدتر جایگزین می‌کند، مطالب تکراری را حذف می‌کند و در نهایت نوشتار شما را تا سطحی تقویت می‌کند که مفهوم واقعی مطلب را خیلی راحت به خواننده منتقل کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

عملکرد گرامرلی چگونه است؟

عملکرد گرامرلی چگونه است؟
عملکرد گرامرلی چگونه است؟

الگوریتم‌های گرامرلی، مشکلات احتمالی نگارشی را علامت‌گذاری می‌کند و برای اصلاح گرامر، املا و کاربرد کلمات درست، کلمه نویسی، لحن و جلوگیری از سرقت ادبی، پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهد. برای هر پیشنهاد نیز دلایل قابل قبولی را ذکر می‌کند تا به شما در رفع مشکلات نوشتاری کمک کند.

همچنین به کاربران یک نمره ارزیابی برای مهارت نوشتار آن‌ها اختصاص می‌دهد. این نمره به اندازه‌ای دقیق و معتبر است که حتی برای نگارش مقالات علمی به کار برده می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

گرامرلی از چه سیستم عاملی پشتیبانی می‌کند؟

گرامرلی از چه سیستم عاملی پشتیبانی می کند؟
گرامرلی از چه سیستم عاملی پشتیبانی می کند؟

به طور کلی از Grammarly در هر کجا و در هر سیستم عامل و گجتی می‌توانید استفاده کنید. گرامرلی برای کاربرانی که از سیستم‌عامل ویندوز و مک او اس در رایانه استفاده می‌کنند، افزونه‌هایی را در مرورگرهای کروم، فایرفاکس، سافاری و مایکروسافت آفیس ارائه می‌کند. همچنین یک نرم‌افزار کیبورد موبایل برای سیستم عامل‌های اندوید و iOS دارد. علاوه بر این‌ها از دو پلتفرم مهم نوشتاری یعنی گوگل داکس و مدیوم و سایت‌ها و و برنامه‌هایی مانند موارد زیر پشتیبانی می‌کند:

  • مجموعه MS Office (Word و Outlook)
  • صدها برنامه دسکتاپ از جمله Slack ،Discord و Apple Mail
  • همه‌‌ی برنامه‌های وب مانند Gmail ،Confluence ،Jira ،Salesforce ،Sheets و Hubspot
  • انواع تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS
  • در رایانه با ویندوز 10 به بالا و مک با macOS نسخه Sierra 10.12 به بالا

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

گرامرلی مناسب چه افرادی است؟

گرامرلی برای چه کسانی مناسب است؟
گرامرلی برای چه کسانی مناسب است؟

این نرم‌افزار برای فریلنسرها، تولید‌کنندگان محتوای بین‌المللی که کارفرمای خارجی دارند، زبان آموزان، وبلاگ‌نویس‌های به زبان انگلیسی، کسانی که برای کسب بورسیه و موفقیت‌های شغلی نیاز به مکاتبات ایمیلی دارند مناسب است. خرید اکانت پریمیوم گرامرلی باعث می‌شود هیچ اشتباهی از دستتان در نرود و با خیال راحت به تولید محتوا و مکاتبات زبان انگلیسی بپردازید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

مزایای اشتراک گرامرلی چیست؟

اشتراک گرامرلی چه مزایایی دارد؟
اشتراک گرامرلی چه مزایایی دارد؟

در نسخه رایگان Grammarly امکاناتی که در ابتدای مطلب به آن‌ها اشاره کردیم فراهم است. نسخه رایگان غلط‌های املایی و نگارشی را تشخیص داده و لغات جایگزین را به شما پیشنهاد می‌دهد، اما اگر مایل به بررسی حرفه‌ای و دقیق‌تر متون انگلیسی خود هستید، باید اشتراک گرامرلی را خریداری کنید. در نسخه پریمیوم، امکانات بخش رایگان به صورت گسترده و نامحدود در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌علاوه قابلیت‌های دیگری از جمله موارد زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • انتخاب متن تخصصی
  • پیشنهادات متعدد برای جایگزینی لغات متن برای تنوع بیشتر
  • امکان بررسی سرقت ادبی
  • امکان ویرایش متن توسط یک عامل انسانی با استفاده از گزینه Human Proofreader
  • استفاده از افزونه Grammarly در مرورگرها
  • اضافه کردن آن در فضای Word

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

ویژگی های اشتراک گرامرلی

ویژگی های اکانت پرمیوم گراملی
ویژگی های اکانت پرمیوم گراملی

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های کلیدی اشتراک گرامرلی می‌پردازیم:

  • گرامر و نقطه‌گذاری-Grammar and Punctuation: این ویژگی خطاهای گرامری و نوشتاری اولیه از جمله ویرگول، اسپیس، پاراگراف‌بندی و … را شناسایی می‌کند. برای اینکه دلیل اشتباه‌ خود را متوجه شوید، در رابطه با آن قاعده و دستور زبان آموزشی کوتاه به شما خواهد داد تا آن را بهتر درک کنید.
  • بررسی املا-Spell Check: این ویژگی کلمات نوشتاری شما را از نظر املایی بررسی کرده و از میان نمونه‌های مشابه مانند غلط‌گیر املای مایکروسافت قوی‌تر و جامع‌تر عمل می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

  • سرقت ادبی-Plagiarism: این قابلیت پیشرفته کل متن شما را از نظر سرقت ادبی عمدی یا غیر‌عمدی بررسی و اسکن می‌کند. گاهی سرقت ادبی عمدی نبوده و به همین دلیل بهتر است قبل از انتشار یک مطلب به صورت آنلاین، آن‌را توسط ابزاری مانند گرامرلی بررسی کنید.
  • سبک نوشتن-Writing Style: این ویژگی نکات، پیشنهادات و توصیه‌هایی را در مورد سبک نوشتاری شما را ارئه می‌دهد. این ویژگی مانند یک دستیار انسانی عمل می‌کند و نکاتی را در مورد طول جملات، خوانایی کلی و سایر موارد کاربردی ارائه می‌دهد تا شما را در بهبود و ارتقا نوشتار کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا تمام نکاتی را که در مورد نرم‌افزار Grammarly می‌دانیم به صورت خلاصه با شما در میان بگذاریم. گرامرلی بر اساس هوش مصنوعی و ذخیره کلمات، قوی و دقیق عمل می‌کند. همچینین به عنوان یکی از مفیدترین و معتبرترین ابزارها برای جلوگیری از سرقت ادبی و بهبود متن مقالات شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که اکثر مترجمین حرفه‌ای در نگارش و ترجمه مقالات ISI و متون تخصصی انگلیسی از این ابزار استفاده می‌کنند. برای خرید اشتراک گرامرلی هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی انارگیفت اقدام کنید. در مقاله‌ای به مقایسه ماندلی و دولینگو به عنوان بهترین برنامه‌های آموزش زبان پرداخته‌ایم؛ برای مطالعه این مطلب بر روی لینک کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید