بهترین بازی‌های روبلاکس در 2024 که باید تجربه کنید!

اگر به ساختن یک بازی، بیشتر از اجرای آن علاقه دارید، روبلاکس را به شما معرفی می‌کنیم. برای اجرای بهترین بازی های روبلاکس نیز می‌توانید این مطلب از انارگیفت را مطالعه کنید.

بهترین بازی های روبلاکس

در زیر برخی از معروف ترین بازی های روبلاکس در سال 2024 را نام برده‌ایم. برای برخورداری از خدمات و قابلیت‌های کامل این سرویس بازی، خرید گیفت کارت روبلاکس بهترین روش است.

Anime Champions Simulator

بازی شبیه سازی قهرمانان انیمه یکی از بهترین بازی های روبلاکس در سال ۲۰۲۴ شناخته شده است. در این بازی بهترین مبارزان را از مانگای Shonen Jump انتخاب کرده و به کمک آن‌ها، دشمنان موجود در کهکشان‌ها را از بین می‌برید.

بازی شبیه سازی قهرمانان انیمه در روبلاکس
بازی شبیه سازی قهرمانان انیمه در روبلاکس

Blade Ball

در این بازی باید از توپ تیغه‌ای موجود دور شوید. در این راه، می‌توانید از شمشیرها برای ضربه زدن استفاده کنید. علاوه بر دوری از توپ باید سکه‌ها را جمع آوری کرده و برای پیروزی تلاش کنید. در صورت برخورد توپ به شما ناک اوت خواهید شد و بازی را از دست می‌دهید.

بازی توپ تیغه‌ای در Roblox
بازی توپ تیغه‌ای در Roblox

Cotton Obby

River City Entertainment سازنده این بازی فوق‌العاده در روبلاکس است. همان‌طور که می‌دانید بازی‌های Chocolate Obby و Dream Obby که طرفداران زیادی دارند نیز توسط این تیم ساخته شده است. شکل زیبای پنبه در این بازی، شما را به یک چالش بدون استرس دعوت می‌کند.

بازی Cotton Obby از بهترین بازی های روبلاکس
بازی Cotton Obby از بهترین بازی های روبلاکس

All Star Tower Defense

در بازی‌هایی که باید از برج‌ها دفاع کرد و آن‌ها را ارتقاء داد، گیمر هیجان بالایی را تجربه می‌کند. حالا در این بازی نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های روبلاکس، به جای دفاع از برج، می‌توانید نینجاهای ناروتو یا قهرمانان My Hero Academia را به مبارزه با دشمنان وادار کرده و تمامی آن‌ها را از بین ببرید.

در بازی All Star Tower Defense باید از مجموعه‌ای از مکان‌های معروف انیمه‌ای دفاع کنید و سپس با کسب پیروزی‌های متعدد به دفاع از برج‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر بپردازید. در مسیر مبارزه با دشمنان و دفاع از برج خود، چندین چالش و یک حالت PvP و یک حالت بی نهایت برای تست استقامت شما وجود دارد.

All Star Tower Defense در میان بهترین بازی های 2024 Roblox
All Star Tower Defense در میان بهترین بازی های 2024 Roblox

Pet Simulator 99

در این بازی مهیج، با تولد حیوانات کوچک از تخم، سکه به دست می‌آورید و با استفاده از همان سکه‌ها، جوجه کشی‌های بزرگ‌تر راه می‌اندازید و بعد از مدتی، دنیای اطراف شما پر از حیوانات کوچک و عجیب غریب خواهد شد. با گذراندن چند مرحله از بازی، روش کار و کسب الماس‌های بیشتر در بازی را یاد می‌گیرید و ادامه بازی هیجان انگیزتر خواهد شد.

شبیه ساز حیوانات خانگی در روبلاکس
شبیه ساز حیوانات خانگی در روبلاکس

Blox Fruits

با خوردن میوه‌های متنوع در بازی مذکور، قدرت‌های متفاوتی را به دست می‌آورید و با استفاده از این قدرت‌ها باید در دنیا پیشرفت کنید. با گیمرهای دیگر متحد می‌شوید و با شکست دشمنان خود به سطوح بالاتر خواهید رفت.

روش استفاده از میوه‌های موجود در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. با خرید میوه از یک فروشنده قوی می‌شوید، اما همین میوه در روی زمین تکثیر می‌شود و شما باید به میوه‌های جدیدی که در سر راهتان قرار می‌گیرد توجه داشته باشید، زیرا قدرت‌های متفاوتی را به شما می‌دهد.

میوه‌های Blox در پلتفرم روبلاکس
میوه‌های Blox در پلتفرم روبلاکس

Natural Disaster Survival

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های روبلاکس، شباهت زیادی به PUBG دارد. در این بازی با دشمنان مبارزه نخواهید کرد، اما سعی در حفظ جان خود دارید و برای بقا تلاش می‌کنید.

بازی بدین شکل طراحی شده که ممکن است برای فرار از سیل به بالاترین برج پناه ببرید، اما در همان زمان متوجه وقوع زلزله شوید و به ناچار از بلندترین نقطه به پایین بروید. تلاش برای بقا در Natural Disaster Survival هیجان زیادی به همراه دارد.

تلاش برای بقا در Roblox
تلاش برای بقا در Roblox

Scuba Diving at Quill Lake

اگر به جستجوی گنج در مناطق ناشناخته علاقه دارید، بازی مذکور شما را به یک دریاچه خواهد برد و شما برای یافتن گنج مجبور به غواصی می‌شوید. این بازی آرامشی خاص را به همراه هیجان به گیمر القا می‌کند. پس در اجرای آن شک نکنید.

برای رسیدن به هدف خود، به چراغ قوه، تجهیزات و آموزش‌های اصولی و همچنین پول نقد و کلکسیون‌های زیر آب نیاز دارید تا آواتار خود را ارتقا بدهید و در نهایت به گنج دست یابید.

غواصی در دریاچه کویل
غواصی در دریاچه کویل

 Death Ball

شباهت زیاد این بازی به Blade Ball موجود در روبلاکس، گیمرهای زیادی را به اجرای آن جذب کرده است. دسترسی به انواع تجهیزات برای از بین بردن توپ قرمز شوم در بازی، امکان تجارب مختلفی را برای شما فراهم می‌کند. از جمله این امکانات، می‌توان به نقشه‌های مختلف مانند نقشه‌های دارای تبر بزرگ که همانند یک آونگ در حال چرخش است، اشاره کرد.

بازی توپ مرگ در روبلاکس
بازی توپ مرگ در روبلاکس

Theme Park Tycoon 2

یکی از بهترین بازی‌های مدیریتی موجود در روبلاکس است که پس از یک سری آموزش ساده، اسلب‌های بزرگی از سرزمین را به دست خواهید آورد تا آن‌ها را به دیزنی لند تبدیل کنید.

این گیم با یک رابط کاربری ساده، شما را به ساخت یک پارک کوچک، اما سودآور تشویق می‌کند. ابزار زیادی مانند سطل‌های زباله در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید دیزنی لند خود را برای مراجعه کنندگان بهبود ببخشید و مشتریان بیشتری پیدا کنید و از این راه به پیروزی نهایی در بازی برسید.

مهمانان حاضر در پارک دست ساز شما و آماری که در گوشه صفحه نمایش به شما نشان داده می‌شود، شما را به رؤیای خود می‌رسانند.

Theme Park Tycoon 2 یکی از بهترین بازی های روبلاکس
Theme Park Tycoon 2 یکی از بهترین بازی های روبلاکس

Work at a Pizza Place

علاقمندان به کار در رستوران و یا یک مغازه پیتزا فروشی، با اجرای بازی Work at a Pizza Place به هدف خود می‌رسند. با اجرای این بازی می‌توانید کار یک پیتزا زن، صندوقدار و یا حتی پیک تحویل غذا را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که در میان تمامی مشاغل موجود در یک مغازه پیتزا فروشی، صندوقداری بهترین است، زیرا به خاطر طنز نوشته‌های مشتریان خود عصبانی شده و به یک صندوقدار بی ادب تبدیل خواهید شد که باعث خندیدن بیشتر شما می‌شود.

از طرفی دیگر، با پولی که از کار در مغازه پیتزا فروشی به دست می‌آورید، به تزئینات خانه خود می‌پردازید و به محیطی دور از درست کردن پیتزا یعنی Party Island منتقل خواهید شد.

کار در یک پیتزا فروشی در روبلاکس
کار در یک پیتزا فروشی در روبلاکس

Murder Mystery 2

اگر به بازی در صحنه‌های قتل و در نقش مجرم علاقه دارید، این بازی مختص شما است. گیمرها پس از شروع بازی و انتخاب نقشه‌های تخیلی موجود، در یکی از سه نقش بی‌گناه، کلانتر و قاتل ظاهر خواهند شد و بازی را ادامه می‌دهند.

قاتل و کلانتر هر دو در شروع بازی مانند فرد بی گناه ظاهر شده و در پایان با سلاح در غلاف خود شناخته می‌شوند. با اجرای بازی، سطح هیجان موجود بالاتر رفته و شک به افراد مختلف در دل شما ایجاد می‌شود و همین موضوع بازی را دشوار می‌کند.

بدیهی است که کار کلانتر، حفاظت از بی گناهان است و به تعداد افراد بی گناهی که نجات می‌دهد، امتیاز کسب می‌کند. اگر شما در نقش یک آدم بی گناه ظاهر شوید، تنها باید از دست قاتل فرار کنید و شانس زنده ماندن خود را تقویت کنید. از طرف دیگر، قاتل با چاقو حمله می‌کند و در هر مرحله از بازی که تنها چند دقیقه طول می‌کشد، باید بسیار محتاط عمل کند تا شناخته نشود.

Murder Mystery 2 یک بازی جنایی در روبلاکس
Murder Mystery 2 یک بازی جنایی در روبلاکس

Jailbreak

بازی فرار از زندان به عنوان یکی از بهترین بازی های روبلاکس، با انتخاب یکی از دو نقش پلیس و یا جنایتکار شروع می‌شود. بدیهی است که با انتخاب نقش جنایتکار، موقعیت‌های فرار از زندان را تجربه خواهید کرد و یا به عنوان پلیس با پریدن روی ترامپولین و یا گذراندن وقت در کافه تریا، روزهای خود را سپری خواهید کرد.

برای فرار از زندان باید به یک کلید دسترسی داشته باشید که پلیس آن را از شما مخفی نگه می‌دارد. به همین دلیل برای پیدا کردن کلید و در نتیجه فرار از زندان، باید از مکانیسم جیب بری شبیه به بازی Fallout استفاده کنید.

از طرف دیگر، در نقش پلیس باید از تپانچه‌ها و سرآستین و موارد مشابه استفاده کنید و مانع از فرار جنایتکاران شوید. در صورتی که زندانیان فرار کنند، بازی تبدیل به یک بازی جهان باز خواهد شد که در آن تعقیب و گریزها ادامه خواهد داشت.

فرار از زندان در روبلاکس
فرار از زندان در روبلاکس

Super Bomb Survival!!

برای زنده ماندن در این بازی باید از تهدیدات آسمانی دور بمانید. تهدیداتی که به شکل فیزیکی از آسمان فرو می‌ریزند، شامل بمب‌های عمودی، تایمر انفجار و گسترش آتش و موارد مشابه است. آسیب‌هایی که از این موارد به جای می‌ماند در مدت ۲ دقیقه و نیم عوض می‌شوند و شما را به فرار مداوم از دست خطرات جدید وادار می‌کند.

اگر در بازی بر اثر یک انفجار بمیرید، به دسته تماشاچیان اطراف منتقل می‌شوید و باز هم با تماشای تلاش‌های ناامیدانه بازیکنان، هیجان کشنده‌ای را تجربه می‌کنید. در نقش تماشاچی هم می‌توانید اقداماتی از قبیل ضربه زدن به توپ را انجام داده و نوع متفاوتی از بازی را اجرا کنید.

بازی Super Bomb Survival!! یکی از بهترین بازی های روبلاکس در سال 2024
بازی Super Bomb Survival!! یکی از بهترین بازی های روبلاکس در سال 2024

Speed Run 4

اگر به دنبال یک بازی کوتاه برای میان وعده‌های خود هستید، این بازی مناسب شما است. با شروع بازی و عبور از خط استارت بازی، به طور ناخودآگاه در حالت اسپرینت قرار می‌گیرید و باید ۳۱ مرحله از بازی را با سرعتی حداکثری ادامه دهید.

در طی بازی، ممکن است درون یک نقشه بنفش روشن با حالت خلسه قرار بگیرید که از سرعت بازی می‌کاهد و گاهی نیز بلافاصله با قرارگیری در یک نقشه سفید ساده، احساسی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

اجرای بازی مذکور به همراه دوستان، هیجانی مضاعف به آن می‌بخشد و تلاش شما برای به پایان رساندن بازی در کمترین زمان ممکن را افزایش می‌دهد.

بازی سرعتی Speed Run 4 در Roblox
بازی سرعتی Speed Run 4 در Roblox

Piggy

یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های روبلاکس، Piggy است که با ۲۴ نقشه متنوع با پایان‌های متعدد، تجربه‌ای ترسناک برای گیمر ایجاد می‌کند. رول‌های مختلفی مانند Piggy و یا بازماندگان و دوستان آن‌ها، بازی را هیجان انگیز می‌کند و هر فرد یا در اطراف نقشه می‌دود و یا این که با حضور در زمین بازی، محیط‌های ترسناکی را پشت سر می‌گذارد.

در این بازی باید به عنوان یک بازمانده، کلیدهای رنگی، گاوصندوق‌ها و هر چیزی که برای زنده ماندن ضروری است را پیدا کنید و برای خود نگه دارید.

Piggy یکی از بازی‌های ترسناک روبلاکس
Piggy یکی از بازی‌های ترسناک روبلاکس

Hide and Seek Extreme

اگر شما هم در زمان مدرسه خود و به عنوان یک دانش آموز، پنهان کاری‌های زیادی داشته‌اید و احساس لذت کرده‌اید، اکنون با اجرای بازی Hide and Seek Extreme در روبلاکس، هیجانی دو چندان را تجربه خواهید کرد.

نکته مهم این است که اگر بازداشت شده‌اید، اول باید به فکر تغییر اوضاع باشید.

در این بازی، یک گیمر به نام It شناخته می‌شود و او باید در طول مدت زمان کوتاهی که در نقشه‌های تخیلی حضور دارد، به دنبال دوستان خود بگردد و آن‌ها را پیدا کند.

کلمه Extreme که به عنوان پسوند بازی وجود دارد، نشانگر قابلیتی است که شخصیت It به بازی Hide and Seek اضافه می‌کند.

بازی Hide and Seek Extreme در روبلاکس
بازی Hide and Seek Extreme در روبلاکس

Anime Dimensions

در میان تمامی بازی‌های روبلاکس که شرایط ایجاد فانتزی‌های انیمه دلخواه را می‌دهد، بازی Anime Dimensions به عنوان یکی از بهترین بازی های روبلاکس در سال 2024 شناخته شده است.

 برای این که بتوانید امواج خطرناک دشمنان خود را در این بازی از Roblox شکست دهید، موارد زیادی وجود دارد که تنها با اجرای بازی مذکور متوجه آن‌ها خواهید شد.

بازی ابعاد انیمه در میان بهترین بازی های روبلاکس
بازی ابعاد انیمه در میان بهترین بازی های روبلاکس

Adopt Me!

اگر به بزرگ کردن و پرورش یک حیوان خانگی در خانه خود علاقه دارید، این بازی را امتحان کنید. زمانی که محیط خانه خود را آماده ورود یک حیوان خانگی دانستید، آن حیوان را بپذیرید و تمامی شرایط برای بزرگ کردن، از جمله لباس پوشاندن و یا غذا دادن به آن را فراهم کنید.

در صورتی که از حیوان خانگی خود ناراضی هستید، به راحتی می‌توانید آن را با گیمرهای دیگر مبادله کنید. در آپدیت‌های مداوم بازی «مرا قبول کن!»، حیوانات جدید اضافه می‌شوند که شامل طوطی و یا گوزن شمالی هستند. نحوه اجرای این بازی و انتخاب حیوان خانگی محبوب خود، گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است.

بازی Adopt Me! در روبلاکس و پرورش حیوانات خانگی
بازی Adopt Me! در روبلاکس و پرورش حیوانات خانگی

Haze Piece

این بازی که از One Piece الهام گرفته، گیمر را تشویق می‌کند تا تبدیل به پادشاه دزدان دریایی شود. شما به عنوان گیمر، در طول مسیر خود لحظاتی خنده‌دار و هیجان انگیز را به همراه خدمه‌های کشتی تجربه خواهید کرد. تلاش شما برای پادشاه دزدان شدن، ساده نیست و چالش‌های زیادی را پیش رو خواهید داشت.

Haze Piece یکی از بهترین بازی های روبلاکس 2024
Haze Piece یکی از بهترین بازی های روبلاکس 2024

Anime Last Stand

بازی مذکور نیز مانند تمامی بازی‌های دیگری که وظیفه حفاظت از برج و بارو را دارید، شما را سرگرم خواهد ساخت. برای حفاظت از محدوده برج خود باید با پیروزی‌های کوچک اولیه، پول جمع کنید و سپس نیروهایی برای حفاظت بیشتر استخدام کنید تا برج شما در امان بماند. نیروهایی که به کمک شما می‌آیند شامل کاراکترهای انیمه مانند One Piece، Dragon Ball و موارد مشابه است.

برای این که مبارزهای جدیدی بیاورید، باید زمرد به دست بیاورید و بعد از احضار شخصیت مورد نظر خود، نقش و تکنیک‌های جدیدی به او بدهید.

بازی Anime Last Stand در Roblox
بازی Anime Last Stand در Roblox

Anime Roulette

در این بازی با چرخاندن چرخ موجود، کمد لباس را زیر و رو خواهید کرد. در این مسیر آیتم‌های مربوط به انیمه‌های مختلف را با سلیقه خود انتخاب و برای آواتار موجود در بازی چیدمان کرده و شخصیتی جدید می‌سازید. به طور مثال، با انتخاب موهای طلایی و Gis نمادین، آواتار خود را شخصی سازی می‌کنید. اگر خوش شانس باشید، در تمامی مسیر بازی RNG کنار شما خواهد بود.

ساخت کاراکتر دلخواه در Anime Roulette روبلاکس
ساخت کاراکتر دلخواه در Anime Roulette روبلاکس

Aura Craft

همان‌طور که از نام این بازی مشخص است، ساختن هاله‌های متعدد برای گیمر سرگرم کننده خواهد بود. در ابتدا، خلاقیت گیمر برای ساخت هاله اولیه به کمک عناصر موجود و در دسترس سنجیده می‌شود. سپس او برای باز کردن قفل آیتم‌های بیشتر موجود در بازی به منظور ساختن هاله‌های جدید و بیشتر تلاش می‌کند.

هدف این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های روبلاکس، به چالش کشیدن دقت و خلاقیت گیمر است.

ساخت هاله‌های بیشتر در بازی Aura Craft
ساخت هاله‌های بیشتر در بازی Aura Craft

Anime Defenders

در این بازی باید به کمک شخصیت‌های کارتونی محبوب خود، از برج دفاع کرده و دشمنان را از بین ببرید. شرایط آزمایش نیروی گیمر در برابر دشمنان، به او انگیزه می‌دهد تا به بازی ادامه دهد و به طور مداوم قدرت خود را بسنجد.

دفاع از برج خود به کمک کاراکترهای محبوب در Anime Defenders
دفاع از برج خود به کمک کاراکترهای محبوب در Anime Defenders

بهترین بازی‌های روبلاکس 2024 کدام هستند؟

امیدواریم توانسته باشیم، بهترین بازی های روبلاکس در سال 2024 را به شما علاقمندان به این پلتفرم بازی، معرفی کرده باشیم. خوشحال می‌شویم اگر تجربه‌ای در زمینه اجرای بازی‌های این سرویس گیمینگ دارید، با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. همچنین، می‌توانید برای آشنایی با ساخت بازی در روبلاکس، روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید