بهترین بازی های اپل آرکید که باید حتما یک بار تجربه کنید! – بخش دوم

اگر از طرفداران بازی‌های موبایلی هستید و معمولاً با آیفون و آیپد خود بازی می‌کنید، با خرید اشتراک اپل آرکید از انارگیفت، بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات آزار دهنده، بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید. در این مطلب از انارگیفت با بخش دوم معرفی و دانلود بهترین بازی های اپل آرکید همراه ما باشید.

معرفی و دانلود بهترین بازی های اپل آرکید

در این بخش به معرفی بازی‌های ورزشی و داستان محور پرداخته‌ایم…

بهترین بازی‌های ورزشی اپل آرکید

اگر اهل ورزش هستید، بازی‌های ورزشی پیشنهادی ما را در ادامه حتما تجربه کنید.

NBA 2K21 Arcade Edition

معرفی بازی NBA 2K21 Arcade Edition
معرفی بازی NBA 2K21 Arcade Edition

اگر از طرفداران بازی بسکتبال هستید و بدانید که NBA 2K21 در اپل آرکید وجود دارد، قطعا خوشحال می‌شوید. NBA 2K21 Arcade Edition با پشتیبانی کامل از کنترل‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، بازیکنان را در میان برترین ستارگان NBA مانند کوین دورانت، دامیان لیلارد و آنتونی دیویس به میدان می‌برد.

NBA 2K21 با بیش از 30 زمین مسابقه مختلف NBA و پشتیبانی از مولتی پلیر آنلاین یکی از بهترین بازی های اپل آرکید با مضمون ورزشی است که می‌توانید بازی کنید.

ویژگی‌ها: حضور ستارگان برتر NBA، بیش از 30 میدان بازی NBA، پشتیبانی کامل از کنترلرهای PlayStation5 وXbox Series X/S

HyperBrawl Tournament

معرفی بازی HyperBrawl Tournament
معرفی بازی HyperBrawl Tournament

تورنومنت HyperBrawl یک بازی ورزشی تلفیقی از حرکات رزمی همراه با توپ است که به هیچ ورزش دیگری شبیه نیست. این بازی به‌صورت تک نفره موجود است، اما پیشنهاد می‌کنیم که سه نفر از دوستان‌ خود را جمع کنید و به‌صورت آنلاین با هم به مسابقه بپردازید.

شما در این بازی، بیش از 12 میدان مسابقه منحصر به فرد و 4000 هزار حرکت برای انتخاب دارید. شما می‌توانید با خم کردن ضربات خود قبل از برخورد، قوانین فیزیک را به هم بزنید. این یک بازی برای علاقه‌مندان به مسابقات هندبال است.

ویژگی‌ها: بازی چند نفره، بیش از 12 میدان برای مسابقه

Skate City

معرفی بازی Skate City
معرفی بازی Skate City

بازی Skate City همان‌طور که از اسمش پیداست هدف دیگری جز اسکیت سواری ندارد. شما به شهرهای مختلف سفر کرده و اسکیت سواری می‌کنید. هر کدام از شهرها، محیط متفاوتی دارند و با چالش‌ها و موانع متفاوتی در آن‌ها مواجه خواهید بود.

با انجام چالش‌ها و حرکات نمایشی، امتیاز کسب می‌کنید و به کمک آن، لباس و تجهیزات و شهرهای جدید را بازگشایی می‌کنید.

این بازی در میان بازی های اپل آرکید، با استفاده از صداهای ملایم و تم پاستل، تجربه منحصر به فردی از بازی اسکیت مجازی را به شما می‌دهد.

ویژگی‌ها: حالت اسکیت بی پایان، رابط کاربری ساده، امکان اسکرین رکورد

Charrua Soccer

معرفی بازی Charrua Soccer
معرفی بازی Charrua Soccer

Charrua Soccer برداشت منحصر به فردی از بازی فوتبال است که بازی سرعتی را با کنترل‌های ساده ترکیب کرده است. این ویژگی، حالت‌های مختلفی از بازی را برای شما ارائه می‌دهد. در Charrua Soccer شما کنترل یک تیم از بازیکنان مینیاتوری را بر عهده دارید و برای رسیدن به گل و پیروزی باید آن‌ها را رهبری کنید.

گیم پلی بازی شبیه PES یا FIFA در موبایل است. در عوض سرعت آن بیشتر از این دو بازی است. این بازی، گیم پلی سه بعدی دارد و شامل سه بخش بازی دوستانه، رقابتی و پنالتی می‌باشد. می‌توانید یکی از دو حالت بازیکن در مقابل رایانه و یا بازیکن با بازیکن را انتخاب کنید. این بازی، کنترلی ساده و گیم پلی سرگرم کننده دارد.

ویژگی‌ها: مسابقات سرعتی، کنترل‌های آسان، گیم پلی روان

Ballistic Baseball

معرفی بازی Ballistic Baseball
معرفی بازی Ballistic Baseball

Ballistic Baseball یک بازی به سبک بیسبال است. اگر به دنبال حس تاب دادن چوب بیسبال و تماشای ضربه توپ خود هستید، این بازی را تجربه کنید. این بازی ساده بیسبال بر روی بازیکنانی تمرکز دارد که با حریفان بیشتری به رقابت می‌پردازند.

بازیکنان می‌توانند بهترین زمین را برای بازی انتخاب کرده و در مسابقات رو در رو، شرکت کنند. در بازی با حریفان واقعی، هر لحظه باید منتظر یک چالش بزرگ باشید. اگر به دنبال راه‌یابی به لیگ‌های برتر هستید، حالت حرفه‌ای را انتخاب کنید.

ویژگی‌ها: بازیکنان مختلف، بازی همراه با دقت، حالت حرفه‌ای جدید

بهترین بازی‌های داستان محور در اپل آرکید

گاهی اوقات فقط نیاز دارید در داستان یک بازی غرق شوید تا شما را برای مدتی از زندگی‌ واقعی دور کند. بدین منظور به لیست بهترین بازی‌های داستان گونه اپل آرکید که در ادامه آورده‌ایم مراجعه کنید.

Sayonara Wild Hearts

معرفی بازی Sayonara Wild Hearts
معرفی بازی Sayonara Wild Hearts
بازی Sayonara Wild Hearts ساخته استودیو Annapurna Interactive، یک بازی اکشن با المان‌های رانینگ است و داستان از جایی شروع می‌شود که او یک شب در خواب با پروانه‌ای به جهان رویاگونه می‌رود.

هر مرحله از بازی ساختار متفاوتی دارد. در مراحل مختلف در حال موتورسواری، اسکیت، تیراندازی یا شمشیر زدن باید قلب‌ها و آیتم‌های درون بازی را جمع‌آوری کنید. تا مرحله دو و سه با ساختار بازی آشنا می‌شوید و بعد از آن، مراحل با هم ترکیب می‌شوند. مهم نیست به چه سبکی از بازی های اپل آرکید علاقه دارید زیرا این بازی همه گیمرها را سرگرم می‌کند. اگر از کاربران آیفون هستید، باید بگوییم که Sayonara Wild Hearts به تنهایی ارزش خرید اپل آرکید را دارد.

ویژگی‌ها: تجربه فضایی بی‌نظیر، موسیقی متن جذاب، مسیر داستانی

Fantasian

معرفی بازی Fantasian
معرفی بازی Fantasian

بازی Fantasian ترکیبی مهیج از یک بازی RPG جدید است که با روایتی داستان گونه ترکیب شده است. بازیکن‌ها سفر خود را در قلمرویی آغاز می‌کنند که توسط ماشین‌‌ها اداره می‌شود. شما در نقش لئو بازی خود را شروع می‌کنید. فردی که از خواب بیدار شده و خود را در سرزمینی غریب می‌بیند و به دنبال خاطرات خود می‌رود.

ویژگی‌ها: بازی RPG همه جانبه، بیش از 150 تصویر دست ساز، ساخته شده توسط خالق فاینال فانتزی

Alba: A Wildlife Adventure

معرفی بازی Alba: A Wildlife Adventure
معرفی بازی Alba: A Wildlife Adventure

در بازی Alba: A Wildlife Adventure، شما در نقش آلبا پسر کوچکی هستید که قصد دارد برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگش که در جزیره‌ای مدیترانه‌ای زندگی می‌کنند به مسافرت برود. در این سفر ماجراجویانه و پرهیجان، شاهد اتفاقات جذاب و بامزه‌ای خواهیم بود که می‌تواند باعث سرگرمی ما برای ساعت‌‌ها و روزها شود.

آلبا به همراه دوستش اینس به جستجو در حیات وحش اطراف جزیره می‌پردازند و تصمیم می‌گیرند در این مسیر برای کمک به حفظ محیط زیست و جانوران جزیره تلاش کنند. اگر به دنبال بازی‌های ماجراجویانه هستید حتما این بازی را در اپل آرکید تجربه کنید.

ویژگی‌ها: یک بازی آرامش بخش، تصاویر دست‌ساز، ترکیب کاوش و داستان سرایی

Hitchhiker – A Mystery Game

معرفی بازی Hitchhiker – A Mystery Game
معرفی بازی Hitchhiker – A Mystery Game

بازی Hitchhiker – A Mystery Game با گیم پلی ساده و درون‌مایه روانشناسی و داستانی رازآلود ترکیب شده است. شما در نقش فرد مرموزی هستید که به‌ عنوان مسافر، مهمان رانندگان مختلفی در جاده‌های صحرایی آمریکا می‌شود. در طول گفت‌و‌گو با این رانندگان، به اطلاعاتی از گذشته و هویت خود دست می‌یابید. در طول 5 قسمت بازی، از مسیرهای متفاوت با منظره‌های زیبا عبور می‌کنید و رانندگان در مورد مسائل مختلف با شما صحبت می‌کنند.

اگر به داستان‌های مرموز و عمیق در بازی های اپل آرکید علاقه دارید، این بازی را دانلود کنید.

ویژگی‌ها: داستان بازی مرموز، حل پازل محیطی، بازی فکری

Crossy Road Castle

معرفی بازی Crossy Road Castle
معرفی بازی Crossy Road Castle

بازی Crossy Road Castle یکی از شاهکارهای استودیو Hipster whale است و اگر چه سال‌ها از ساخت آن می‌گذرد، اما هنوز هم با گیم پلی ساده و پیکسلی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند تا گذر زمان را متوجه نشوید.

در این بازی، شما کنترل یکی از شخصیت‌های بازی را انتخاب می‌کنید و باید از خیابان‌‌های پر رفت و آمد شهر عبور کنید. هر کدام از کاراکترها، حرکات و صدای منحصر به فرد خود را دارند. جهت حرکت نیز تنها در چهار جهت اصلی است، اما بازی به این سادگی‌ها نیست چون در طول عبور از خیابان، چالش‌ها و خطرات زیادی مانند سرعت ماشین‌ها، پرندگان شکاری، قطارهای پر سرعت، تمساح‌ها و … در کمین شماست.

هدف بازی هم مشخص است، یک بازی بدون پایان (رکوردی)! پس تا جایی که می‌توانید از خیابان‌های بیشتری عبور کنید.

ویژگی‌ها: کنترل‌های ساده، سطوح چالش برانگیز، پشتیبانی از کنترلر، امکان بازی چند نفره

بهترین بازی های اپل آرکید که نباید از دست بدهید

این لیست ما از بهترین بازی‌های اپل آرکید بود که پس از خرید اشتراک اپل آرکید از انارگیفت، می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و به بازی بپردازید. از آن‌جایی که اپل آرکید از ویژگی multi-platform پشتیبانی می‌کند، می‌توانید یک بازی را در یک نقطه خاص از بازی در آیفون ترک کنید و در آیپد خود به ادامه از همان نقطه به بازی بپردازید. در بخش اول معرفی بازی های اپل آرکید به بررسی بازی‌های اکشن، مسابقه‌ای و استراتژیک پرداختیم. اگر آن بخش را نخواندید، بر روی لینک کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید