اکانت دولوپر اپل چیست و چه امکاناتی در اختیار ما قرار می‌دهد؟

اگر یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اپل هستید، بعد از کدنویسی برنامه خود نیاز دارید تا آن را با کمک کاربران آزمایش کرده و ایرادات آن را پیدا کنید. در حال حاضر بهترین راه این است که از طریق اکانت دولوپر اپل اقدام به انتشار برنامه در اپ استور کرده و آن را آپلود کنید. با این‌کار هم اپلیکیشن شما به کاربران اپ استور معرفی می‌شود و هم از بازخوردها و نظرات آن‌ها نسبت به برنامه خود آگاه خواهید شد. در ادامه این مطلب از انارگیفت همراه ما باشید تا شما را با اکانت دولوپر اپل و امکاناتی که در اختیار توسعه‌دهندگان می‌گذارد آشنا کنیم.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

 

اکانت دولوپر اپل چیست؟

اکانت دولوپر اپل چیست؟
اکانت دولوپر اپل چیست؟

با استفاده از اکانت Developer اپل که حساب توسعه‌ دهنده اپل نیز نامیده می‌شود، می‌توانید برنامه‌های خود را بر روی اپ استور منتشر کنید. از مهم‌ترین مزایایی که این اکانت در اختیار شما می‌گذارد این است که امکان بررسی برنامه‌های در حال توسعه شما را از طریق تست فلایت بر روی دیوایس‌های مختلف فراهم می‌کند.

از طریق Test Flight، برنامه شما در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار می‌گیرد و با مشاهده بازخوردهای آن‌ها می‌توانید به رفع مشکلات و باگ‌های برنامه خود بپردازید و در جهت ارتقاء آن اقدام کنید.

با اکانت دولوپر اپل می‌توانید به پلتفرم توسعه‌دهندگان اپل وارد شوید. عضویت در این برنامه به برنامه نویس iOS کمک می‌کند تا در زمینه تولید و آزمایش و استقرار برنامه‌ها برای سیستم عامل هدف به بهترین شکل عمل کند؛ همچنین به درک و فهم بهتری نسبت به پلتفرم مورد نظر خواهد رسید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

با اکانت Developer اپل برنامه شما توسط کاربران مختلف در سرتاسر جهان در App Store دیده می‌شود. به این ترتیب سرعت انتشار و دیده شدن برنامه خیلی بالا می‌رود. کافی‌ است با یک اپل آیدی به ساخت اکانت دولوپر اقدام کنید، اما به دلیل تحریم‌‌های اپل علیه ایران نمی‌توان هزینه ثبت نام را پرداخت کرد. لازم به ذکر است که انارگیفت تحت شرایطی با آماده سازی بستری برای خرید اکانت دولوپر اپل این مشکل را حل کرده است.

 

امکانات اکانت دولوپر اپل

امکانات اکانت دولوپر اپل چیست؟
امکانات اکانت دولوپر اپل چیست؟

از مزایای اکانت دولوپر اپل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به نسخه بتای سیستم عامل‌های watchOS، macOS، iOS و tvOS
  • استفاده از برنامه TestFlight برای آزمایش عمومی برنامه خود
  • دسترسی به برنامه‌های جانبی مانند CloudKit، Game Center، Apple Pay و Maps 
  • دسترسی به پشتیبانی در سطح کد و امکان عیب‌یابی و ساده‌سازی کد
  • امکان انتشار برنامه در اپل استور
  • اطلاع از نظرات و بازخوردهای کاربران بعد از تست برنامه
  • دسترسی به امضای توسعه‌دهنده در نسخه‌های macOS در خارج از اپ استور
  • دسترسی به برنامه App Analytics

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

در نهایت این‌که بدون اکانت توسعه‌دهنده اپل هیچ راهی برای انتشار برنامه‌ها در اپ استور و کسب درآمد از آن‌ها نخواهید داشت. اگر در زمینه کدنویسی برنامه‌های اپل تازه‌کار هستید و تنها می‌خواهید با نحوه توسعه برنامه برای دیوایس‌های اپل آشنا شوید، نیازی به اکانت توسعه‌دهنده اپل ندارید. شما می‌توانید برای همه‌ی سیستم عامل‌های اپل اعم از آی او اس و مک او اس و … برنامه بسازید و بر روی دیوایس شخصی خود نصب کنید، اما دسترسی شما به همین‌ بخش ختم خواهد شد، زیرا به برنامه‌های جانبی و پشتیبانی و سیستم عامل بتا و اپ استور دسترسی نخواهید داشت.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

 

اکانت دولوپر اپل چند حالت دارد؟

اکانت توسعه دهنده اپل چه حالت هایی دارد؟
اکانت توسعه دهنده اپل چه حالت هایی دارد؟

شما می‌توانید اکانت Developer اپل را در دو حالت Individual و Organization تهیه کنید. اکانت Organization مخصوص سازمان‌هاست و برای تهیه آن نیاز به یک شرکت ثبت شده در خاک آمریکا دارید. در صورتی که یک برنامه‌نویس ساده اپل هستید، خرید اکانت Individual برای شما انتخاب مناسبی است و با استفاده از آن می‌توانید به انتشار برنامه خود در اپ استور بپردازید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire، گیفت کارت پلی استیشن

با توجه به نوسانات قیمت ارز در ایران قیمت نهایی اکانت دولوپر اپل نیز متغیر است و سایت‌های محدودی از جمله انارگیفت امکان تهیه آن را دارند. شما می‌توانید اکانت دولوپر اپل را از فروشگاه اینترنتی انارگیفت به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین سایت‌ها در زمینه محصولات اپل با اطمینان تهیه کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید