آموزش احراز هویت در انارگیفت

ما به این موضوع آگاهیم که ممکن است در ابتدا انجام احراز هویت برای شما کمی چالش‌برانگیز و دشوار باشد، اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این فرآیند به نفع شما و برای حفظ امنیت اطلاعات شما و طبق دستورات پلیس فتاست به منظور جلوگیری از فیشینگ و سایر کلاهبرداری‌های مشابه.

احراز هویت در انارگیفت به سادگی و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. ما سه روش آسان و سریع برای احراز هویت شما در نظر گرفته‌ایم…

احراز هویت با کارت بانکی

در احراز هویت با کارت بانکی فقط کافیست که کارت بانکی که با آن خرید کرده‌اید را روی کاغذ گذاشته و روی کاغذ متن پایین را بنویسید و از آن عکس گرفته و آپلود کنید:

“خرید از انارگیفت مورد تایید است”

احراز هویت بدون کارت بانکی

برای احراز هویت بدون کارت بانکی نیاز است تا شماره کارت را روی کاغذ بنویسید و یک مدرک شناسایی (مثل کارت ملی و …) را روی کاغذ بگذارید و متن زیر را یادداشت کنید و عکس بگیرید:

“خرید از انارگیفت مورد تایید است.”

احراز هویت تصویری

برای احراز هویت تصویری باید کارت شناسایی و کارت بانکی متعلق به خودتان را در دست بگیرید و جمله “خرید از انارگیفت مورد تایید است” را در یک ویدیوی چند ثانیه‌ای با صدای رسا بگویید و ویدیو را ارسال کنید.

نکته مهم

به هیچ عنوان از ابزارهای ویرایش عکس مثل فتوشاپ و یا هوش مصنوعی استفاده نکنید، چون قابل تشخیص است و احراز شما رد خواهد شد!

نمونه‌ها

برخی از نمونه‌های درست✅

احراز هویت انارگیفت

ثبت نام در انارگیفت

نمونه‌های غیرقابل قبول❌

مشخصات و تصویر ناقص از کارت
مشخصات و تصویر ناقص از کارت
شماره کارت ناخوانا
شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید