بررسی بازی پلاتو و نحوه خرید ستاره و سکه Plato

بازی پلاتو یکی از دستاوردهای فضای مجازی و راهکاری برای بهبود فاصله‌های ایجاد شده در سال‌های اخیر است. به دلیل افزایش مشغله‌های کاری و همچنین شیوع افسار گسیخته ویروس کرونا، فاصله بین افراد بیشتر شده و اکثر ارتباطات از طریق رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی صورت می‌گیرد. از این رو هر روزه شاهد ظهور یک رسانه اجتماعی یا پلتفرم جدید در این زمینه هستیم.

شرکت‌ها نیز برای جذب افراد، امکانات و قابلیت‌های جدید و مجذوب کننده‌ای را به برنامه‌های خود می‌افزایند. پلاتو یکی از سرگرم‌کننده‌ترین برنامه‌هاست که با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی در رده بازی‌های محبوب قرار گرفته است. در ادامه این مطلب از انارگیفت به معرفی بازی پلاتو و نحوه خرید ستاره و سکه در این بازی می‌پردازیم. با انارگیفت، مرجع معتبر و تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید:

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

محیط بازی پلاتو چگونه است؟

معرفی برنامه پلاتو
معرفی برنامه پلاتو

Plato یک شبکه اجتماعی و پیام‌رسان است که در محیط آن می‌توانید به طور همزمان با دوستان و مخاطبین خود به بازی بپردازید. شما می‌توانید این برنامه را روی موبایل خود نصب کرده و دوستان خود را در آن اضافه کنید، به آن‌ها پیام بدهید و گروه تشکیل دهید. حتی می‌توانید به روم‌های مختلف اپلیکیشن که هر کدام موضوع و تم مشخصی دارند بپیوندید.

تفاوت اصلی بازی پلاتو با سایر برنامه‌ها مانند واتساپ این است که می‌توانید در کنار چت به‌صورت دو نفره یا گروهی با دوستان و آشنایان خود بازی کنید. بازی‌هایی مانند تخته نرد، مافیا، پوکر، منچ و … و همچنین بیش از 45 بازی دیگر در این برنامه موجود است. از بازی‌های استراتژیک و آرام مانند شطرنج تا بازی‌های مهیج مانند گرگینه در پلاتو پیدا می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

Plato در App Store و Google Play برای دانلود موجود است و برای نوجوانان نیز رتبه بندی شده است. برای ورود به دنیای پلاتو نیاز به ساخت حساب کاربری ندارید و تنها کافیست یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کرده و دست به کار شوید. خبر خوب این است که پلاتو از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و روم‌های کاملا ایرانی در بازی وجود دارد و همین مساله بر محبوبیت آن در میان ایرانیان افزوده است.

پلاتو به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به سبک برنامه‌های پیام رسان در صفحه بازی خود چت کنند و از طریق ایمیل یا سایر شبکه‌های اجتماعی دیگران را به بازی دعوت کرده و با آن‌ها گروه بسازند و در روم‌های مختلف با افرادی در سراسر دنیا آشنا شوند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

نحوه خرید ستاره و سکه در پلاتو

هیچ تبلیغاتی مزاحم شما نمی‌شود و برنامه کاملا رایگان است. البته برای ارتقا به برخی از سطوح نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای خواهید داشت. یکی از امکانات بازی این است که با سکه‌هایی که جمع کرده‌اید، می‌توانید از فروشگاه بازی خرید کنید و تجربه بازی خود را بهتر و شخصی سازی کنید. در فروشگاه برنامه آیتم‌هایی مانند خرید ستاره، آپدیت بازی‌ها، خرید عینک یا کلاه برای آوارتار، برچسب‌ها و موارد جذاب برای بنر پروفایل‌ و … وجود دارد.

خرید ستاره طلائی پلاتو یکی از کارهایی است که به نشانه پیشرفت و برتری شما در بازی تبدیل می‌شود. به همین دلیل ستاره طلایی به یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های فروشگاه داخلی Plato تبدیل شده است. برای خرید ستاره طلائی نیاز به 20 هزار سکه (ارز رایج درون برنامه) دارید. هر چند این قابلیت به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه برای ایرانیان فراهم نیست اما خوشبختانه با خرید سکه پلاتو از انارگیفت می‌توانید به راحتی از فروشگاه پلاتو ستاره و دیگر آیتم‌ها را تهیه کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

مزایای خرید سکه پلاتو

مزایای خرید سکه در پلاتو
مزایای خرید سکه در پلاتو

با خرید سکه در بازی پلاتو می‌توانید تجربه بهتری از بازی‌ها داشته باشید. در زیر برخی از مزایای خرید سکه Plato را آورده‌ایم:

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

  • خرید تیم فوتبال و تعویض زمین بازی
  • انتخاب شخصیت‌های قوی در برخی از بازی‌ها
  • پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های پلاتو
  • پروفایل شخصی و قدرتمند نشان دادن آن با خرید برخی از بنرها و آیتم‌های جذاب
  • خرید آیتم‌های محدودی که در رویدادهای خاص ارائه می‌شوند.

برای خرید سکه پلاتو و بهره‌مندی از مزایای بالا، کافی‌ است تا به فروشگاه اینترنتی انارگیفت رفته و گیفت کارت پلاتو با میزان سکه مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. هزینه آن را در درگاه امن بانکی پرداخت کرده و منتظر احراز هویت شوید. به همین راحتی سکه‌های مورد نظر را در اکانت خود دریافت خواهید کرد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

آیا محیط بازی پلاتو برای کودکان و نوجوانان مناسب و بی خطر است؟

بازی پلاتو یک رسانه اجتماعی و در عین حال بازی است و از آن‌جایی که تبلیغاتی ندارد، لازم نیست والدین نگران مواجهه فرزندان خود با پاپ آپ‌های نامناسب باشند، اما از طرفی هر فردی بدون نیاز به کاربری و یا ایمیل می‌تواند در این پلتفرم تنها یک پروفایل بسازد. پس خطر مواجهه با افراد غریبه در محیط برنامه، مخصوصا گروه‌های مختلف وجود دارد. بنابراین لازم است والدین به فرزندان خود آگاهی لازم را برای مقابله با افراد و گروه‌هایی که ممکن است برای سن آن‌ها مناسب نباشند بدهند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید