نحوه اضافه کردن بازی بصورت دستی به WTFast

در این مطلب از انارگیفت شما را با نحوه اضافه کردن بازی بصورت دستی به WTFast آشنا خواهیم کرد تا اگر بازی مورد نظر شما در لیست بازی‌های پشتیبانی شده این سرویس نبود، بتوانید آن را به سیستم اضافه کنید.

WTFast چیست؟

WTFast چیست؟
WTFast چیست؟

بدون شک مهمترین عامل در دنیای بازی‌های آنلاین این روزها، اتصال اینترنت مناسب و بالا رفتن سرعت رقابت است. واقعیت این است که کوچکترین وقفه و پینگ باعث عقب ماندن و شکست در بازی می‌شود. سرویس‌های مختلفی برای رفع این مشکل طراحی شده‌اند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها WTFast است.

WTFast یک سرویس تخصصی پولی است که برای ارتقاء تجربه بازی‌های ‌آنلاین طراحی و عرضه شده است. با خرید اشتراک WTFast از انارگیفت می‌توانید با کمترین پینگ به انجام بازی‌های آنلاین مورد علاقه خود مشغول شوید. حالا شاید این سوال پیش بیاید که دبلیو تی فست چطور این کار را می‌کند؟

دبلیو تی فست برای این کار از شبکه اختصاصی به نام GPN استفاده می‌کند، این شبکه ترافیک بازی شما را از طریق سرورهای بهینه شده خود هدایت می‌کند. به این صورت اطلاعات شما مسیر کوتاه‌تر وسریع‌تری را طی کرده و در نتیجه تاخیر (پینگ) کمتر می‌شود.

علاوه بر این، به طور مداوم اتصال شما را بررسی کرده و بهترین مسیر را برای هدایت ترافیک بازی انتخاب می‌کند. به این صورت شما همیشه بهترین عملکرد ممکن را خواهید داشت. مورد دیگر این که ترافیک بازی را بهینه‌سازی می‌کند تا بهترین استفاده را از پهنای باند ببرید. این کار باعث بازی روان‌تر و جلوگیری از قطعی‌های احتمالی خواهد شد.

گیمرهای حرفه‌ای، گیمرهای مبتدی و کسانی که در مناطقی با پینگ بالا زندگی می‌کنند، می‌توانند از WTFast استفاده کنند.

آیا GPN یک ابزار تغییر آی پی است؟

دبلیو تی فست یک GPN است و نه یک نرم افزار تغییر IP! استفاده از اشتراک WTFast باعث تغییر آی پی و تغییر ریجن محل زندگی و رمزگذاری و غیره نمی‌شود. علاوه بر این، تنها برای فعالیت در فضای گیمینگ طراحی شده و نمی‌توان از آن برای انجام فعالیت‌های غیرمجاز استفاده کرد.

مزایای خرید اکانت WTFast

 خرید اکانت WTFast چه مزایایی دارد؟
خرید اکانت WTFast چه مزایایی دارد؟

خرید اشتراک WTFast مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • کاهش پینگ: مهمترین مزیت WTFast کاهش پینگ در بازی است. کاهش تاخیر به معنای پاسخگویی سریع‌تر و تجربه روان‌تر بازی است.
  • بهبود عملکرد بازی: WTFast با بهینه سازی ترافیک و انتخاب بهترین مسیر، باعث بهبود عملکرد بازی می‌شود.
  • کاهش قطعی: WTFast با بهینه‌سازی ترافیک و کاهش پینگ، از قطعی‌های موجود در حین بازی جلوگیری می‌کند.
  • امنیت بیشتر: با WTFast امنیت اطلاعات بازی شما حفظ می‌شود. برای این کار از رمزگذاری AES-256 برای حفظ امنیت داده‌های شما استفاده می‌کند.

WTFast از چه بازی‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

WTFast بسیاری از بازی‌های آنلاین محبوب مانند World Of Warcraft، Dota 2 و League Of Legends و حدود 1500 عنوان دیگر پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر بازی مورد نظر شما در لیست آن موجود نبود، می‌توانید به صورت دستی بازی را به لیست اضافه کرده و اجرا کنید. برای اضافه کردن بازی بصورت دستی به WTFast کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

با خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و از آن برای خرید آیتم‌های درون بازی مانند اسکین و اسلحه استفاده کنید.

نحوه اضافه کردن بازی بصورت دستی به WTFast

  1. در بخش Games روی دکمه Add Game Manually کلیک کنید.
روی دکمه Add Game Manually کلیک کنید
روی دکمه Add Game Manually کلیک کنید
  1. یک پنجره جدید برای مرور فایل exe بازی مورد نظر شما باز می‌شود. فایل مورد نظر را انتخاب کنید.
فایل مورد نظر را انتخاب کنید
فایل مورد نظر را انتخاب کنید
  1. روی Open کلیک کنید.
روی Open کلیک کنید
روی Open کلیک کنید
  1. پس از انتخاب فایل exe بازی، یک فایل Config را انتخاب کنید. نام بازی خود را وارد کرده و مطمئن شوید که نام و توضیحات بازی با نسخه شما مطابقت دارد.
نام بازی خود را وارد کنید.
نام بازی خود را وارد کنید.
  1. روی Save کلیک کنید. با این کار به صفحه اصلی باز می‌گردید.

افزایش سرعت و کسب پیروزی در بازی‌های آنلاین

همان‌طور که گفتیم خرید اکانت WTFast باعث پیروزی شما در بازی، تقلب و یا رفتن به مراحل بالاتر بازی نمی‌شود، بلکه تنها سرعت عملکرد شما را بالا می‌برد و از این طریق باعث برتری شما نسبت به حریفان خواهد شد. با اضافه کردن بازی بصورت دستی به WTFast می‌توانید بازی مورد نظر خود را به لیست بازی‌های این پلتفرم اضافه کنید. آیا تا کنون از این پلتفرم استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم که تجربه خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با راه‌های کاهش پینگ بازی پابجی موبایل کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید