آموزش ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام؛ راهنمای مرحله به مرحله

در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با نحوه ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام و چگونگی به اشتراک‌گذاری آن آشنا کنیم. به این صورت می‌توانید چت‌های خود را در Telegram شخصی‌سازی کرده و بدون نیاز به مهارت خاصی، ایموجی‌های منحصر به فردی بسازید.

قابلیت ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام

قابلیت ساخت ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام
قابلیت ساخت ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام

تلگرام سال‌هاست که به عنوان یک پیام‌رسان محبوب شناخته شده و بسیاری از افراد از آن برای ارتباط با دوستان، خانواده و یا مقاصد کاری استفاده می‌کنند. در این میان ایموجی‌ها نقش مهمی داشته و در بیان احساسات و منظورمان به ما کمک بسیاری می‌کنند. همچنین برای نشان دادن هویت مشاغل و عضویت در کانال‌‌ها و گروه‌های خصوصی تلگرام مهم هستند.

حال با خرید اکانت تلگرام پریمیوم از انارگیفت، امکان ساخت ایموجی‌های سفارشی برای شما فراهم خواهد شد. علاوه بر این، تلگرام پریمیوم مزایای دیگری مانند حذف تبلیغات، افزایش حجم آپلود، افزایش سرعت دانلود، امکان تغییر و سفارشی سازی لوگوی تلگرام، افزایش قابلیت اضافه شدن به گروه‌ها و کانال‌ها، مدیریت بهتر چت‌ها و … دارد.

پیش نیاز ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام

قبل از این‌که اقدام به ساخت ایموجی در تلگرام کنید، به یک برنامه ویرایش تصویر (مانند Canva که مناسب کار مبتدیان است یا GIMP که حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند) و اپلیکیشن تلگرام نصب شده بر روی رایانه و یا نسخه وب تلگرام نیاز دارید.

در مرحله بعد، تصاویری را که برای ساخت ایموجی دلخواه خود در نظر دارید، انتخاب کنید. شما می‌توانید تصاویری را طراحی کرده و یا در اینترنت جستجو کنید. در این راهنما ما بر روی ساخت ایموجی ثابت سفارشی تمرکز داریم و نه متحرک. توجه داشته باشید که تصاویر با فرمت PNG یا WEBP با پس‌زمینه روشن و ابعاد 100×100 پیکسل و به شکل مربعی باشند.

نحوه ساخت ایموجی سفارشی در تلگرام

پس از این‌که تصاویر مورد نظر خود را آماده کردید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه‌ Telegram را در رایانه و یا نسخه وب تلگرام باز کرده و ربات Stickers را جستجو کنید.
  2. یک چت را با ربات شروع کرده و“/newemojipack” را ارسال کنید. سپس Static emoji را انتخاب کنید تا مجموعه‌‌ای جدید از ایموجی‌ها ایجاد شود.
یک چت را با ربات شروع کنید
یک چت را با ربات شروع کنید
  1. ربات، شما را در نام‌گذاری مجموعه و آپلود اولین تصویر راهنمایی می‌کند. به عنوان مثال، در زیر برای یک گربه ایموجی ایجاد شده است.
یک نام برای مجموعه ایموجی انتخاب کنید
یک نام برای مجموعه ایموجی انتخاب کنید
  1. از میان ایموجی‌های موجود، یک ایموجی مرتبط با تصویر خود انتخاب کنید. این به شما کمک می‌کند که از آن در چت‌ها استفاده کنید.
یک ایموجی مرتبط با مجموعه انتخاب کنید
یک ایموجی مرتبط با مجموعه انتخاب کنید
  1. برای افزودن تصاویر بیشتر به مجموعه ایموجی‌های موجود خود، همین کار را ادامه داده و ایموجی‌های بعدی را ارسال کنید. در پایان کار send/publish را انتخاب کنید.
send /publish را انتخاب کنید
send /publish را انتخاب کنید
  1. تلگرام به شما امکان می‌دهد تا یکی از ایموجی‌ها را به‌عنوان نماد مجموعه مورد نظر خود انتخاب کنید. در غیر این صورت، به طور پیش‌فرض از اولین ایموجی که به مجموعه اضافه کرده‌اید، استفاده می‌کند. همچنین باید یک نام کوتاه برای مجموعه ایموجی خود انتخاب کنید.
یک ایموجی بعنوان نماد انتخاب کنید
یک ایموجی بعنوان نماد انتخاب کنید
  1. روی لینک ارائه شده توسط ربات کلیک کنید. سپس Add emoji را انتخاب کنید. اکنون می‌‌توانید از ایموجی‌های سفارشی خود در تلگرام استفاده کنید.
Add emoji را انتخاب کنید
Add emoji را انتخاب کنید

نکات مهم برای طراحی ایموجی سفارشی در تلگرام

برای ساخت و طراحی ایموجی‌های زیبا و عالی به نکات زیر توجه کنید:

  • از طرح های ساده استفاده کنید. تصاویر شما باید واضح و قابل درک باشند، حتی اگر کوچک هستند.
  • از رنگ های روشن و برجسته استفاده کنید.
  • از یک سبک مشترک در طراحی ایموجی‌های سفارشی خود استفاده کنید.

به اشتراک‌گذاری ایموجی‌های سفارشی

حال که مجموعه ایموجی‌های سفارشی خود را ساخته‌اید، می‌توانید آن‌ها را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. لینک مورد نظر را به مجموعه ایموجی‌های خود ارسال کرده و یا نام کوتاهی را که برای مجموعه خود انتخاب کرده‌اید به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید دوستان خود را تشویق کنید تا ایموجی‌های خاص و مورد نظر خود را بسازند تا چت‌های شما سرگرم‌کننده‌تر شود.

سخن پایانی

ساخت ایموجی‌های سفارشی در تلگرام کار جالب و لذت بخشی است. این راهنما به شما کمک می‌کند تا به سادگی ایموجی‌های مورد نظر خود را ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارید و چت‌های جذاب‌تر و شخصی‌تری داشته باشید و شاید از این طریق تیک آبی دریافت کنید. در مطلبی دیگر نیز به معرفی اکانت تلگرام پریمیوم پرداخته‌ایم، برای مطالعه بر روی مطلب کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)