آموزش استفاده از ردیم کد گیفت کارت روبلاکس Roblox

اگر از علاقمندان به بازی‌های روبلاکس هستید و یا به تازگی گیفت کارت روبلاکس را از دوست خود هدیه گرفته‌اید، در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید تا با روش‌های استفاده از این گیفت کارت آشنا شوید.

روبلاکس یک پلتفرم بازی است که طرفداران زیادی در جهان دارد. یکی از جذابیت‌های روبلاکس این است که گیمرها می‌توانند خودشان بازی‌های آن را طراحی کنند. لازم به ذکر است که تمامی بازی‌های موجود در این سرویس رایگان هستند، اما برای دسترسی به تجهیزات حرفه‌ای درون بازی مانند آواتار و اکسسوری‌ها باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام داد!

شرکت‌های بازی‌سازی برای هر بازی تولید شده، گیفت کارت‌هایی طراحی و عرضه کرده‌اند که روند خرید لوازم جانبی و مهمات مورد نیاز بازی را بسیار ساده و سریع کرده است. روبلاکس نیز از گیفت کارت مختص به خود برخوردار است که به نام گیفت کارت روبلاکس شناخته می‌شود و تمامی گیمرهای علاقمند به بازی‌های این پلتفرم با استفاده از این کارت هدیه به فروشگاه درون بازی دسترسی خواهند داشت.

نحوه خرید مهمات درون بازی با استفاده از گیفت کارت روبلاکس نیز بدین شکل است که با خرید این گیفت کارت، به میزان اعتبار آن، به ارز مجازی داخل بازی یعنی Robux دست می‌یابید. بدیهی است که شما با خرید روباکس بازی روبلاکس می‌توانید اکسسوری‌ها و آیتم‌های مورد نیاز بازی را از طریق اکانت خود تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که از گیفت کارت مذکور برای خرید اشتراک پریمیوم روبلاکس نیز می‌توان استفاده کرد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

روش‌های استفاده از گیفت کارت روبلاکس

روش استفاده از Roblax Gift Card به دو صورت است:

  1. مستقیماً پس از خرید آیتم‌های مورد نیاز و در زمان پرداخت هزینه
  2. ردیم کردن کد گیفت کارت و انتقال اعتبار آن بر روی اکانت خود

بدیهی است که به دلیل عدم وجود این قابلیت در Roblax App، باید از یک مرورگر کمک بگیرید. بنابراین در هر دو روش به یک مرورگر با اتصال مناسب اینترنتی احتیاج دارید.

پرداخت هزینه‌ مربوط به آیتم‌ها در زمان نهایی کردن خرید

  1. در صفحه پرداخت هزینه، پس از انتخاب محصول و یا آیتم مورد نظر خود، گزینه Redeem Roblox Card را انتخاب کنید و بر روی Continue ضربه بزنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

استفاده از گیفت کارت روبلاکس در زمان پرداخت هزینه نهایی
استفاده از گیفت کارت روبلاکس در زمان پرداخت هزینه نهایی
  1. در این قسمت و در کادر Enter Pin، کد 10 رقمی گیفت کارت خریداری شده را وارد کنید و بر روی گزینه سبز رنگ Redeem کلیک کنید. (پس از خرید گیفت کارت روبلاکس از انارگیفت، این کد برای شما ارسال خواهد شد)

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

درج کد ۱۰ رقمی گیفت کارت روبلاکس
درج کد ۱۰ رقمی گیفت کارت روبلاکس
  1. در همین صفحه منتظر بمانید تا مبلغ خرید آپلود شده و در نهایت بر روی گزینه Submit Order در پایین صفحه ضربه بزنید.

نکته: بعد از کلیک بر روی Submit Order، صفحه‌ای جدید برای شما باز می‌شود که از شما درخواست تأیید عملیات را دارد و شما با ثبت نهایی درخواست خود، عملیات خرید را به پایان می‌رسانید…

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

نحوه شارژ حساب کاربری با استفاده از گیفت کارت روبلاکس

  1. با استفاده از مرورگر خود به صفحه Roblox Redeem بروید. در این صفحه با تایپ کردن یوزرنیم (ایمیل و یا تلفن) و پسورد به اکانت خود لاگین شوید. (این کار را در موبایل و کامپیوتر شخصی می‌توانید انجام دهید)
لاگین شدن به حساب کاربری روبلاکس
لاگین شدن به حساب کاربری روبلاکس
  1. گزینه Gift Card را از میان گزینه‌های واقع در کادر سمت چپ صفحه انتخاب نمایید.
نحوه ردیم کردن گیفت کارت Roblox
نحوه ردیم کردن گیفت کارت Roblox
  1. اکنون بر روی گزینه سبز رنگ Redeem Now ضربه بزنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

استفاده از کارت هدیه Roblox
استفاده از کارت هدیه Roblox
  1. در این صفحه کادری با عنوان Code نمایان می‌شود که پس از درج کد گیفت کارت خود در آن و کلیک بر روی Redeem به مرحله بعد هدایت می‌شوید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

خرید آیتم و محصولات روبلاکس با استفاده از گیفت کارت
خرید آیتم و محصولات روبلاکس با استفاده از گیفت کارت
  1. در آخرین بخش، پیامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن شارژ اکانت خود دریافت خواهید کرد. در صورتی که در کد گیفت کارت از اعداد 0 و 1 استفاده شده است و قادر به ردیم گیفت کارت خود نبودید، این اعداد را با حروف بزرگ O و I جایگزین کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید