آموزش اتصال اکانت پلاتو به ایمیل

اگر از علاقه‌مندان به بازی پلاتو هستید، باید نحوه اتصال اکانت پلاتو به ایمیل را بدانید، زیرا اگر زمانی بازی شما بنا به هر دلیل پاک شد، دوباره بتوانید به اکانت پلاتوی خود وارد شوید. در ادامه این مطلب از انارگیفت شما را با نحوه لینک کردن اکانت پلاتو به ایمیل آشنا خواهیم کرد.

پلاتو چیست؟

همان‌طور که می‌دانید بازی پلاتو مجموعه‌ای از بازی‌های یک یا چند نفره جذاب و نوستالژی مانند تخته نرد و منچ و بیلیارد است. علاوه بر این، امکان چت میان افراد در حین بازی وجود دارد که این خود باعث ایجاد حس دوستی و صمیمیت بین افراد می‌شود. از طرفی برای پیشرفت سریع‌تر در بازی به سکه پلاتو نیاز دارید که از طریق پیروزی در بازی‌ها و یا خرید سکه از وبسایت‌های فروشگاهی به دست می‌آید.

با خرید سکه پلاتو از انارگیفت می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و از آن برای خرید آیتم‌های درون بازی و یا اقلامی مانند ستاره طلایی پلاتو استفاده کنید. هر چه تعداد سکه‌های شما بیشتر باشد اعتبار اکانت شما بالاتر می‌رود.

ضرورت اتصال اکانت پلاتو به ایمیل شخصی

در ابتدای ورود به بازی پلاتو بهتر است که برای اتصال اکانت پلاتو به ایمیل اقدام کنید، این کار چند دلیل دارد. اول این که امنیت حساب شما را بالا می‌برد و یک لایه امنیتی اضافی برای اکانت شما ایجاد می‌کند و در صورت فراموشی رمز ورود از طریق ایمیل می‌توانید آن را بازیابی کنید. دوم این‌ که برای انجام بسیاری از عملیات در پلاتو یک کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد و در آخر نیز همیشه اطلاعیه‌ها، آپدیت‌ها و رویدادها از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. به این صورت، در جریان همه امور قرار خواهید گرفت.

نحوه اتصال اکانت پلاتو به ایمیل

حال که با دلایل اتصال اکانت پلاتو به ایمیل آشنا شدید، وقت آن رسیده که با چند مرحله ساده این‌ کار را انجام دهید.

خرید گیفت کارت فری فایر

دو راه برای لینک کردن اکانت پلاتو به ایمیل وجود دارد:

  • در زمان ثبت نام: ساده‌ترین روش این است که همان ابتدای ثبت نام، آدرس ایمیل معتبر را وارد کنید.
  • پس از ثبت‌نام: اگر بنا به هر دلیل هنگام ثبت نام نتوانستید ایمیل خود را وارد کنید، طبق مراحل زیر عمل کنید:
  1. وارد بازی Plato شده و روی آیکن تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید.
روی آیکن تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید
روی آیکن تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید
  1. حال روی گزینه Account ضربه بزنید.
روی گزینه اکانت ضربه بزنید
روی گزینه اکانت ضربه بزنید
  1. حال روی گزینه Register account ضربه بزنید و در فیلد مورد نظر، آدرس ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که از یک ایمیل معتبر که تا قبل از این، به هیچ اکانت پلاتویی متصل نشده باشد، استفاده کنید.
روی گزینه Register account ضربه بزنید
روی گزینه Register account ضربه بزنید
  1. حالا یک کد 5 رقمی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. کد را در قسمت مربوطه وارد کنید. به این صورت اکانت پلاتوی شما به ایمیل لینک می‌شود.
کد 5 رقمی ارسال شده ایمیل را وارد کنید
کد 5 رقمی ارسال شده ایمیل را وارد کنید
  1. از طرف پلاتو یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با ضربه روی ستاره آبی داخل ایمیل، به اکانت پلاتو لینک می‌شوید.

به همین سادگی، ایمیل شما به حساب پلاتو متصل می‌شود و دیگر نگران حذف اکانت به هر دلیل نخواهید بود. توجه داشته باشید که برای خرید سکه پلاتو، تنها از طریق سایت‌های معتبر مانند انارگیفت اقدام کرده و اطلاعات اکانت خود را در اختیار کسی نگذارید. در صورتی‌ که کسی وارد اکانت شما شد از طریق تنظیمات و گزینه Log out device، هر اکانتی را از حساب خود خارج کنید.

امیدواریم مطلب فوق در زمینه آموزش اتصال اکانت پلاتو به ایمیل، برای شما مفید باشد و با خیال راحت به انجام بازی‌های مورد علاقه خود در این برنامه بپردازید و اکانت خود را ارتقا دهید. در مطلبی دیگر نیز به بررسی بازی پلاتو و نحوه خرید ستاره پلاتو پرداخته‌ایم. برای مطالعه روی لینک کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید