نحوه استفاده از گیفت کارت فری فایر Free Fire

Free Fire یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره موجود در دنیای دیجیتال و آنلاین است. این بازی در سبک بتل رویال می‌باشد و به دلیل برخورداری از گرافیک پایین، نیازی به دستگاه‌های گران قیمت برای اجرا ندارد و به عبارتی در دسترس تمامی گیمرها قرار دارد. برای استفاده از خدمات بازی، کارت‌های هدیه‌ای تدارک دیده شده‌اند که به نام Free Fire Gift Card شناخته می‌شوند. ما در این مطلب از انارگیفت، به معرفی و نحوه ردیم گیفت کارت فری فایر می‌پردازیم.

معرفی گیفت کارت Free Fire

اسکین‌ها و شخصیت‌های متنوع در فری فایر از محبوب‌ترین گزینه‌هایی هستند که بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به آن دست یابند. لازم به ذکر است که روش‌های متفاوتی مانند پیروزی در مراحل بازی، انجام درست مأموریت‌ها و یا خرید کارت‌های هدیه برای بدست آوردن آیتم‌ها وجود دارد. در میان تمامی روش‌های ذکر شده، خرید گیفت کارت فری فایر ساده‌ترین روش پیش روست!

کاربران با خرید الماس فری فایر می‌توانند به میزان اعتبار آن، اکانت خود را در بازی شارژ ‌کرده و سپس از طریق آن، خریدهای درون بازی را انجام دهند. علاوه بر این، قادر خواهند بود با شارژ اکانت خود و دریافت پول رایج بازی، برای دوستان خود تجهیزاتی مانند اسکین‌های مختلف را خریداری کنند.

گیمر پس از خرید گیفت کارت فری فایر، کد 16 رقمی مخصوص ردیم یا فعال‌سازی را دریافت می‌کند و پس از ورود به وبسایت گارنا فری فایر که با عنوان Garena Rewards Redemption شناخته می‌شود و وارد کردن کد مربوطه، امکان استفاده از الماس فری فایر را خواهد داشت.

گیفت کارت‌های موجود در انارگیفت با اعتبارهای متنوعی به فروش می‌رسند؛ بدین معنی که هر گیمر در زمان خرید گیفت کارت مذکور، باید به اعتبار یا تعداد الماس آن کارت هدیه توجه کند. در بعضی از سایت‌ها، به جای خرید گیفت کارت فری فایر از عبارت‌های خرید الماس فری فایر و یا خرید جم فری فایر نام برده شده است.

مراحل ردیم گیفت کارت فری فایر

  • پس از خرید کارت هدیه مذکور، باید وارد سایت Free Fire شوید.
  • برای ورود به اکانت خود می‌توانید از طریق فیس بوک، گوگل و اپل اقدام کنید.
فعال‌سازی گیفت کارت فری فایر
فعال‌سازی گیفت کارت فری فایر
  • پس از این که یوزر نیم و پسورد خود را وارد کردید، کادری خالی به شما نمایش داده می‌شود.
  • در این قسمت باید کد ردیم که همان کد 16 رقمی است را تایپ کنید و سپس برای تکمیل عملیات، بر روی Confirm ضربه بزنید.
مراحل ردیم کردن Free Fire Gift Card
مراحل ردیم کردن Free Fire Gift Card
  • اگر مراحل فعال‌سازی را درست انجام داده باشید، با پیام Congratulations! Successfully Redeemed روبرو می‌شوید که به معنای موفقیت‌آمیز بودن عملیات است.
ردیم کردن Free Fire
ردیم کردن Free Fire
  • با اتمام مراحل ردیم گیفت کارت فری فایر، بازی را اجرا کنید و به قسمت Vault Option بروید.
  • آیتم مورد نظر خود را انتخاب و آن را تأیید کنید.
شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید