بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و سری اس در سال 2022

اگر به دنبال خرید بازی دیجیتال ایکس باکس سری اس و ایکس و یا بهترین بازی های ایکس باکس برای اوقات فراغت خود هستید، در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی گیفت کارت با ما همراه باشید تا با 10 مورد از برترین عناوین موجود در سال 2022 آشنا شوید.

گرچه Xbox سری ایکس و اس، در سال 2022 هیچ عنوان انحصاری Triple-A را ارائه نکردند، اما همچنان بازی‌هایی فوق‌العاده را در خود جای داده‌اند که گیمرها را در سال گذشته به خود جذب کرده است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Starfield و Senua’s Saga: Hellblade II اشاره کرد.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

 

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس در سال 2022

اکنون که در سال 2023 هستیم به خوبی می‌توانیم تعدادی از عناوین مشهور ایکس باکس که مورد توجه و تحسین منتقدان و گیمرهای زیادی قرار گرفته است را نام ببریم.

لازم به ذکر است که برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و یا خرید گیم پس آلتیمیت می‌توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

Elden Ring

بهترین بازی های ایکس باکس
بهترین بازی های ایکس باکس

بازی الدن رینگ ساخته FromSoftware است که در میان بازی‌های RPG مشهور جهانی شناخته شده است. در این بازی، گیمر باید در سرزمین‌های معروف به Between با هیولاها بجنگد و با شکست آن‌ها و کشف منابع غنی در آن‌جا، به Elden Lord تبدیل شود.

لازم به ذکر است که Elden Ring یکی از بهترین بازی های ایکس باکس ساخته استودیو FromSoftware است که با همکاری George R. R. Martin سازنده آهنگ A Song of Ice and Fire تولید شده است. این آهنگ در سریال Game of Thrones شبکه HBO به کار گرفته شده است. اگر تابه‌حال این بازی را تجربه نکرده‌اید بهتر است آن را در ابتدای لیست خود قرار دهید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

Pentiment

بازی Pentiment در ایکس باکس
بازی Pentiment در ایکس باکس

با وجود این که Pentiment از رتبه AAA برخوردار نیست، اما به عنوان یکی از ساخته‌های دولوپر متعلق به مایکروسافت یعنی Obsidian Entertainment، طرفداران زیادی در میان گیمرهای کنسول ایکس باکس و همچنین رایانه‌های شخصی دارد. این بازی به خاطر داستان زیبای خود که برگرفته از داستان زیبای خطی چند صد ساله است مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفته است.

بازی مذکور، سرزمین لاواریا را در قرن شانزدهم نشان می‌دهد که آندریاس مالر به عنوان قهرمان بازی باید قتل و توطئه‌های موجود در بازی را شناسایی کند. گیمر در بازی شخصیت قهرمان را تحت کنترل خود دارد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

Cuphead: The Delicious Last Course

Cuphead: The Delicious Last Course یکی از بهترین بازی های ایکس باکس
Cuphead: The Delicious Last Course یکی از بهترین بازی های ایکس باکس

گرچه این بازی به عنوان نسخه توسعه یافته Cuphead شناخته می‌شود، اما خود به تنهایی یک بازی کامل است که طرفداران زیادی دارد. The Delicious Last Course امتیاز بالایی را در Metacritic به خود اختصاص داده است.

این بازی یک آپدیت دوبعدی عجیب و غریب از بازی اکشن است که در Inkwell Isle اتفاق می‌افتد. خانم Chalice به دو برادر یعنی Cuphead و Mugman می‌پیوندد تا سرآشپز سالت بیکر را از انجام کارهای پلید و نقشه‌های شوم خود بازدارند. لازم به ذکر است که Chalice در ابتدا به شکل روح است که بعد از خوردن یک کوکی آسترال توسط یکی از دو برادر، به شکل فیزیکی خود در می‌آید و پس از آن هر سه نفر باید جلوی سرآشپز را بگیرند.

Deathloop

بازی دث لوپ برای اولین بار در پلی استیشن
بازی دث لوپ برای اولین بار در پلی استیشن

این بازی در سال 2021 برای پلی استیشن 5 راه‌اندازی شد، اما به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس در سال 2022 شناخته شده است!

Deathloo یک بازی با مضمون قتل و ساخته استودیو Arkane است. یک افسر امنیتی به نام Deathloop برای انجام یک برنامه به جزیره بلک ریف و یک لوپ زمانی کشیده می‌شود. این افسر باید یک روز را به صورت تکرار و تکرار زندگی کند تا راهی برای کشتن 8 نفر از ایده‌پردازان این نقشه شوم و تکراری پیدا کند و از این لوپ زمانی خسته کننده رهایی یابد.

این بازی FPS، سعی در به تصویر کشیدن دوران پر جنب و جوش دهه 1960 دارد. به دلیل این‌که یک بازی کاملاً شخصیت محور است و گیمر در نقش افسر بازی می‌کند، او سعی دارد به هر شکلی که شده بازی را با موفقیت به پایان برساند.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و اس
لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و اس

این بازی که اثر دولوپر معروف Tribute Games است، برگرفته از گذشته‌های لاک‌پشت‌های نینجا است. در این بازی، Shredder’s Revenge تمام سعی خود را می‌کند تا علاوه بر یادآوری سریال‌های نوستالژیک تلویزیونی، ضربات اسکرول گذشته را نیز بازسازی کند. گیمر با اجرای Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge می‌تواند در نقش یکی از لاک‌پشت‌ها مانند April O’Neil و یا استاد اسپلینتر بازی کند.

این بازی تا حد زیادی شبیه به سبک بازی‌های کلاسیک آرکید است. بازی شرایطی را ایجاد می‌کند که گیمر به همراه دوستان خود و به طور همزمان با 6 نفر دیگر در خیابان‌های نیویورک به صورت آنلاین و یا لوکال بازی کنند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

A Plague Tale: Requiem

نبرد آمیشا و برادر کوچکترش در سرزمین طاعون زده
نبرد آمیشا و برادر کوچکترش در سرزمین طاعون زده

در بازی A Plague Tale: Innocence، آمیشا و برادر کوچکترش، در دهه 1300 و در دنیایی که توسط موش‌ها و بیماری طاعون احاطه شده گیر افتاده‌ بودند. آن‌ها باید به دنبال راهی برای نجات و یافتن امنیت در این دنیا می‌بودند. این دو برادر در ماه‌های بعد و در بازی A Plague Tale: Requiem به همراه مادرشان و لوکاس به دنبال رهایی از آن سرزمین و پناهندگی در منطقه‌ای دیگر هستند. این چهار نفر در این مسیر با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

A Plague Tale: Innocence یک بازی اکشن، ماجراجویانه و ترسناک است که گیمر در آن برای زنده ماندن تلاش می‌کند و همین موضوع او را بیشتر به بازی جذب می‌کند و به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس شناخته شده که مورد تشویق بسیاری از گیمرها قرار گرفته است.

Rogue Legacy 2

Rogue Legacy 2 در ایکس باکس
Rogue Legacy 2 در ایکس باکس

Roguelikes همیشه خشمگین هستند. این بازی مبارزه دو خزنده در سیاه‌چاله را نشان می‌دهد. Rogue Legacy 2 دنباله نسخه تولید شده در سال 2013 است. گیمرها قادر به انتخاب حالت‌های مختلفی (جادوگران و شوالیه‌ها) در بازی هستند.

در این بازی نیز مانند هر بازی دیگر، ممکن است در مراحل ابتدایی با شکست‌های پیاپی روبرو شوید، اما با تکرار بازی و ارتقاء شخصیت گیمر می‌توان به موفقیت‌های خوبی رسید. به دلیل این که Rogue Legacy 2 یک بازی در نسخه Triple-A نیست، می‌توانید به سراغ بازی‌های دیگری بروید، اما به دلیل قرار گیری آن در لیست 10 مورد از بهترین بازی های ایکس باکس، مطمئناً تجربه یک باره آن عالی است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

Tunic

Tunicیکی از بهترین بازی های Xbox
Tunicیکی از بهترین بازی های Xbox

یک بازی اکشن- ماجراجویی که در سال 2022 منتشر شد و از تمامی جهات بازی The Legend of Zelda را ستایش می‌کند. بازی Tunic درتمامی جنبه‌ها، آیکن سبز ماجراجویی Link را برای گیمر تداعی می‌کند.

یک روباه انسان نما با جنگیدن در سرزمین فانتزی و حل کردن پازل‌های محیطی زیبا، به لول‌های پیشرفته‌تر بازی می‌رود. گیمر کنترل این روباه را به عهده دارد. این بازی برای افرادی مناسب است که بازی‌های ساده را می‌پسندند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

Marvel’s Midnight Suns

Marvel's Midnight Suns گردهمایی آیرون من و اسپایدر من و دیگر شخصیت‌های محبوب
Marvel’s Midnight Suns گردهمایی آیرون من و اسپایدر من و دیگر شخصیت‌های محبوب

یک بازی به سبک RPG و از بهترین بازی های ایکس باکس است که بازیکنان در آن در نقش The Hunter (ابرقهرمان در دنیای مارول) بازی می‌کنند. گیمر در روند بازی با افرادی مانند آیرون من، کاپیتان آمریکا، گوست رایدل، اسپایدر من، کاپیتان مارول و همچنین ولورین و دیگر افراد مواجه می‌شود. تمامی مبارزات نوبتی اجرا می‌شود و گیمر می‌تواند توانایی‌ها و قدرت‌های مختلفی را برای خود انتخاب کنند.

Marvel’s Midnight Suns جهان جدیدی را در دنیای مارول به گیمرها نشان می‌دهد. طرفداران اسپایدرمن در پلی استیشن و کامپیوترهای شخصی با مشاهده همان صدا و شخصیت در این بازی بیشتر از همیشه به بازی جذب می‌شوند.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

Lego Star Wars: The Skywalker Saga در میان برترین عناوین ایکس باکس 2022
Lego Star Wars: The Skywalker Saga در میان برترین عناوین ایکس باکس 2022

این بازی یکی از بهترین بازی های ایکس باکس است که تمامی 9 فیلم لگو را در یک پکیج کهکشانی جمع می‌کند. کسانی که به جنگ ستارگان علاقمند هستند با مشاهده تمامی شخصیت‌ها، مکان‌ها و مجموعه‌های جنگ ستارگان در این بازی به وجد خواهند آمد.

تمامی گیمرها با جنگیدن در کهکشان و نبردهای هوایی شاد می‌شوند. TT Games به عنوان سازنده این بازی، تکنیک‌های تیراندازی و پرواز را ارتقاء بخشید و مبارزه را به صورت بصری ارائه کرد.

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق و خرید گیفت کارت ایکس باکس از انارگیفت بتوانید لحظات شادی را برای خود و یا دوستان و فرزندان خود به ارمغان بیاورید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید