تفاوت های پابجی نیو استیت و پابجی موبایل

پابجی موبایل از سال ۲۰۱۸ توانست طرفداران زیادی را در سبک بتل رویال به خود جذب کند. همچنین با انتشار این بازی محبوب، سناریوی ورزش‌های الکترونیکی، در موبایل‌ها و برای گیمرها گسترش یافته است. در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قصد داریم به مقایسه پابجی نیو استیت و پابجی موبایل بپردازیم، با ما همراه باشید.

PUBG New State در نوامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد و پس از آن بسیاری از گیمرهای علاقمند به بازی‌های تلاش برای بقاء را به سمت خود جذب کرد. پابجی نیو استیت یک ورژن افزوده شده به ژانر BR در پابجی موبایل و همچنین نسخه‌ای آینده نگرانه است که توسط .Krafton Inc توسعه یافته است. منظور از آینده نگرانه این است که تمامی وقایع موجود در بازی مربوط به سال 2051 است. نقشه و سلاح و تجهیزات این بازی بسیار پیشرفته‌تر از PUBG Mobile هستند. سازندگان این بازی با ارائه نقشه Trol، فضای زندگی در سال 2051 را بازسازی و القاء کرده‌اند.

برای بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های پابجی نیو استیت و پابجی موبایل، به ادامه مطلب بروید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل، خرید گیفت کارت free fire

 

تفاوت های پابجی نیو استیت و پابجی موبایل

هر دو نسخه پابجی نیو استیت و پابجی موبایل مزایا و معایب خاص خود را دارند و به همین دلیل، گیمرها را به سمت مطالعه بررسی مکانیک و گیم پلی آن‌ها کشانده است.

اگر از علاقمندان به پابجی موبایل هستید، برای خرید یوسی پابجی موبایل به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مقایسه پابجی نیو استیت و پابجی موبایل
مقایسه پابجی نیو استیت و پابجی موبایل

مکانیک بازی

بدیهی است که مکانیک بازی پابجی نیو استیت از پابجی موبایل بهتر است. ما در زیر برخی از دلایل این تفاوت را بیان کرده‌ایم:

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

گرافیک واقعی

گرافیک بازی PUBG New State به اندازه‌ای واقعی و طبیعی به نظر می‌رسد که تاکنون در هیچ بازی موبایلی ارائه نشده است. این بازی در کامپیوترهای شخصی بیشترین کیفیت گرافیکی را در اختیار گیمرها می‌گذارد.

گرافیک فوق‌العاده پابجی نیو استیت در مقابل پابجی موبایل، از مهم‌ترین دلایل برتری مکانیک این بازی است.

جزئیات In-depth

در ادامه به برخی از جزئیات عمیق PUBG New State اشاره می‌کنیم که در مقایسه پابجی نیو استیت و پابجی موبایل تأثیرگذار است:

مکانیک بازی در PUBG New State
مکانیک بازی در PUBG New State
  • ویژگی Roll: تحرک در بازی نیو استیت تا حدی واقع گرایانه طراحی شده است که هر گیمر می‌تواند در زمان تیراندازی دشمنان، بسیار سریع غلت بزند و پناه بگیرد.
  • نارنجک دودزا: پابجی نیو استیت در زمان پرتاب نارنجک، دنباله آن را به صورت دود نمایش می‌دهد و همین موضوع ساده باعث شده تا بازی مذکور از جلوه‌های واقعی بیشتری نسبت به پابجی موبایل برخوردار باشد.
  • قابلیت ناک داون کردن دوستان با یک ماشین: زمانی که برخی از هم گروهی‌ها در حال ضربه زدن به عده‌ای دیگر از دوستان در حال رانندگی هستند،‌ می‌توان آن‌ها را سرنگون کرد و این قابلیت ساده، هیجان بازی را دوچندان کرده و به گرافیک واقعی بازی افزوده است.
  • نمایش قطعات کلاه شکسته شده بر روی زمین: زمانی که کلاه گیمر می‌شکند و نابود می‌شود، می‌توان قطعات شکسته شده آن را بر روی زمین دید و این یکی از جلوه‌های طبیعی پابجی نیو استیت است.
  • مشاهده کلاغ‌های در حال پرواز: زمانی که گیمر در حال پرسه زدن در قبرستان و یا مزارع ذرت است، کلاغ‌ها در آسمان در حال پرواز دیده می‌شوند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  Apple، خرید اپل آیدی

رابط کاربری ساده

در مقایسه پابجی نیو استیت و پابجی موبایل،‌ انتظار می‌رفت که رابط کاربری نیو استیت به دلیل جدید بودن، پیچیدگی بیشتری داشته باشد، اما پس از انتشار بازی و جذب گیمرها مشخص شد که از محیط کاربری ساده‌تری نسبت به پابجی موبایل بهره‌مند است.

بدیهی است که هر چه رابط کاربری یک بازی ساده‌تر باشد طرفداران بیشتری خواهد داشت و همین موضوع نشان می‌دهد که ارتقاء از پابجی موبایل به پابجی نیو استیت یک تصمیم درست و منطقی است.

اکنون که با برتری‌های پابجی نیو استیت در مقابل پابجی موبایل آشنا شدید، انتخاب شما کدام است؟ اگر هر دو را تجربه کرده‌اید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین اگر می‌خواهید از تنظیمات پابجی موبایل برای حرفه‌ای شدن بدانید به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای، گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید